XXL Nutrition

uitspraak Ronny Coleman (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Heyz,


Ik zie altijd dat grotendeels van de mensen die in een Cut Fase zitten met het zelfde gewicht blijven trainen als ze in hun bulk doen. Maar ik hoorde in The Unbelievable dat Ronny zei dat hij Nu toevallig met hetzelfde gewicht als ie Off Season doet. Maar hij zegt ook dat normaal tijdens zijn Cut Fase lichter gaat trainen. Hoe zit dat dan :D :(

Lijkt me toch sterk dat Mister Olympia het fout doet :rolleyes:

Hoewel ik wel vind dat ie vage stem heeft :o
 
Klopt, dat hoorde ik ook, kan ook niet helemaal verklaren waarom....

Misschien tegen de kans op blessures ofzo...
 
Ja hij heeft een enorme faggot stem :D
 
Hahah ja vooral als ie Light Weight roept hahah lijkt net zo tuin kabouter bij de intratuin die geluid maakt
 
Jah nou ja, ik denk niet dat alles wat voor hun op gaat ook voor de meeste van ons op gaat. De mate waarin hun kuren veranderd de zaak denk ik toch wel wat, daar kun je je als natural niet te veel mee vergelijken.
 
Ronnie zegt juist dat hij altijd evenzwaar traint.

En wat is die onzin over zijn stem. Iedereen die roept over heel de gym klinkt minder zwaar :rolleyes:
 
Zen stem is toch echt wel verwijfd hoor :p
 
neee dat zegt ie niet luister maar goed. Hij zegt dat hij nu toevallig even zwaar traint als hij off season doet maar normaal niet doet. Is maar net hoe je de zin hoort luister maar goed :D
 
ik kan best begrijpen dat iemand in de wedstrijdvoorbereiding rustiger aan moet gaan doen, idd voor blessures. Je moet niet vergeten dat zo'n persoon veel minder weerstand en energie heeft in de voorbereiding, wat dus goed fout kan gaan wanneer je zwaar gaat.
 
maarja met de nodige roids zal het wel weer compenseren :D
 
Ryu zei:
neee dat zegt ie niet luister maar goed. Hij zegt dat hij nu toevallig even zwaar traint als hij off season doet maar normaal niet doet. Is maar net hoe je de zin hoort luister maar goed :D
Nee hij zegt dat hij nu in staat was om even zwaar te gaan.

Hij traint altijd evenzwaar, maar soms is het niet mogelijk om even zwaar te trainen door een ander dieet wat je kracht verminderd...

Ken dat ..is typisch en heeft oa met roids te maken...
 
Ryu zei:
neee dat zegt ie niet luister maar goed. Hij zegt dat hij nu toevallig even zwaar traint als hij off season doet maar normaal niet doet. Is maar net hoe je de zin hoort luister maar goed :D


Dat zegt ie dus wel. Ronnie traint minstens even zwaar als hij is zijn cuttingfase-wedstrijdvoorbereiding zit! Dit zegt hij ook in zijn intervieuws...
 
Back
Naar boven