AndroidHealthClinic

uitvoering bankdrukken

Bezoekers in dit topic

ik begrijp helemaal wat je bedoel, maar jij snapt ook wel dat je na 3 correct uitgevoerde sets, nog ff een gewicht wilt drukken wat je niet eerder hebt gedrukt, wat mede dankzij die stuiter lukt.
al is het maar om het gevoel te hebben om zoveel kilo te drukken
(en eigenlijk je zelf voor de gek te houden, ja ja, i know)
 
lol daar komt dan de spotter om de hoek kijken ;)
 
Originally posted by admin
lol daar komt dan de spotter om de hoek kijken ;)

kheb liever dat hij er achter staat.... :D
 
neen, want dan kan je niet claimen dan je et gewicht met eigen kracht omhoog hebt gekregen :p
 
..en ben je niet hardcore :coolnana:
 
Originally posted by zoutzak
neen, want dan kan je niet claimen dan je et gewicht met eigen kracht omhoog hebt gekregen :p

Dat kan je als je de stang laat stuiteren ook niet. Of je moet de vering van je ribbenkast als kracht beschouwen
 
kan nog gevaarlijk zijn ook, als je wat minder borst hebt en je laat en op je borstbeen stuiteren. berg je maar
 
Bij het bankdrukken lijkt het altijd alsof ik meer mijn triceps (voelt aan alsof dicht bij de elleboog) belast en minder mijn pecs.

Doe ik iets fout, komt het omdat mijn triceps blijkbaar nog achterlopen, of.....?

Ik trek (nog) niet mijn schouderbladen echt naar elkaar toe zoals 3XL zei. Vanavond is 'borstavond' en ga in ieder geval dat verbeteren.
 
Wat is de stand van je armen. Hou je de ellebogen wijd, of trek je de ellebogen naar je toe, wat de triceps meer ij de oefening betrekt.
 
Hou mijn ellebogen wijd. Heb gister mijn schouderbladen naar elkaar toe getrokken en dat voelt echt beter! Beste BP tot nu toe! Geen last meer van triceps. Bedankt voor de tip.
 
Stang op het midden van je borst laten zakken (net iets boven de tepels, of erop). Als je de stang onder je borst laat zakken pak je automatisch meer triceps.
 
Back
Naar boven