XXL Nutrition

Ulift - Liftag sports - Labrada

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ulift Pre-Workout - Liftag Sport
    It's time for the next BIG thing! Ulift pre-workout is ontwikkeld met 1 keiharde doelstelling voor ogen en dat is om je te helpen je doelstellingen te bereiken! Ulift heeft geen hype nodig. Binnen 15 minuten ervaar je de explosie van deze unieke mix van ingrediënten.

    Kenmerken Ulift Pre-Workout:

    - Explosie van ingrediënten
    - Bomvol waanzinnig goede ingrediënten!
    - Volledig inzichtelijk productlabel
    - Eerlijke pre-workout bomvol knalingrediënten
    - Fris van smaak
    - 1 schepje is ECHT genoeg!
    - Extreem knallen zonder crash!
    - Crush al je records
    - IJzersterk product voor bodybuilders
    - 30 doseringen per pot
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoals je kan verwachten van een preworkout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 goede scoops
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Beste assortiment, top service, snelle levering, gratis goodies, top prijzen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Tester
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zolang er geen betere is waarschijnlijk wel

Mijn review:

Hey guys,

Vandaag getest met 2 goede scoops, ik neem altijd minimaal 2 goede scoops om de effecten goed te merken. Met ingrediënten als arginine/citrulline en agmatine is dat altijd lekker. Uiteraard de rest van de werkzame stoffen in hogere dosering (vind ik) is meestal ook beter in preworkouts.

Ik heb de smaak Fruitpunch getest, was lekker rood van kleur (musclemeds kleurtje) en goed te drinken zonder gruis/korrels. Licht bitter vleugje. Dit is meestal van de pure toevoegingen in aminozuren als bijv agmatine enz.

Focus kickte best snel in en naarmate de workout vorderde kwam ik steeds meer in tunnelvisie. Deze is zeer goed merkbaar bij deze pre. Had deze ervaring ook met neurocore toentertijd.

De pomp was erg goed bij deze preworkout, wat te verwachten was met arginine, citrulline en agmatine in de mix. Enige wat ik beetje miste was een dikke energie toename. Hij was consequent, maar niet hard naar mijn mening. Komt wellicht door de relatief lage dosering van caffeine (125mg per serv). Voor mensen die gevoelig zijn voor stimulanten/caffeine kan dit weleens precies goed gedoseerd zijn.

Mijn scores:
Smaak: 7,5
Focus: 8,5
Energie: 7
Prijs/kwaliteit: 8
Overall: 7.8 -> 8.

(PS, merknaam Liftag stond niet in keuze lijst, vandaar fabrikant labrada gewoon geklikt)

bannerliftagulift.jpg
 
Nette review, ben benieuwd wat de sample voor me gaat doen :)
 
Bedankt voor je review Trickster! :thumbs: Ulift is zeker een topper onder de pre-workouts!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nog geen sample gezien.... :rolleyes:
 
Wordt vandaag verzonden geloof ik? Ik ben benieuwd naar de werking. Agmatine etc is wat laag gedoseerd zag ik dus in hoeverre deze PWO echt wat doet?
 
Nog geen sample gezien.... :rolleyes:

Wordt vandaag verzonden geloof ik? Ik ben benieuwd naar de werking. Agmatine etc is wat laag gedoseerd zag ik dus in hoeverre deze PWO echt wat doet?
De samples worden vandaag verstuurd. In de week van 17 oktober hebben we aangegeven. Je kan er vanuit gaan dat ze dinsdag, woensdag in de bus liggen :) De Ulift is een goede pre-workout. Doseringen hoeven per definitie niet mega-hoog te liggen voor een goede pre-workout. Als de combinatie en het geheelplaatje goed is, kun je ontzettend hard beuken :wl: Wij vinden dat het met de Ulift zeker kan!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
Dacht deze week binnen, maar prima thanks. Ben benieuwd als redelijke stim junk :D
 
Thanks Ralf, ben benieuwd naar de werking, laat volgende week weten hoe die is!
 
Ik had hier ook al een review over geschreven. Echt een onwijs lekkere, niet te overdreven pre-workout!
Dus niet die rommel waarvan je hart 10000x over slaat. Maar wel echt keer op keer een super workout mee neer zet.

Je kan ook veel reps blijven maken, raakt niet snel leeg waardoor je veel meer totaal volume weg kan drukken. No crash!

Love it :)
 
Back
Naar boven