XXL Nutrition

Ulift Pre-Workout - LIFTAG SPORT - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Accelerated energy levels
    -More muscle gaines
    -reduced fatigue
    -Accelerated protein synthesis and increase muscle volume
    -Improved muscle recrovery
    -Enhanced oxygen uptake
    -Deliver key nutrients to muscle fibers during and after training
    -Experience elite muscle and full-body performance
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaak is super! Ik heb "Green Apple" en deze smaakt net zo goed als bijv appel aminozuur poeder. Geen bittere smaak. Echt bijzonder lekker!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GOODIES en gratis verzending!
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19.95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik zou het product zeker opnieuw kopen. Het is een relaxte pre-workout zonder crash met goeie ingredienten.

Mijn review:

Op Amerikaanse websites en forums kwam ik al meerdere malen reclame tegen van ULIFT pre-workout van producent LIFTAG Sports.

Ik heb hem direct besteld toen Body en Fitshop hem verkocht om eens te proberen.

Nu had ik al 2 weken enkel caffeine tabs genomen omdat mijn andere pre-workouts op waren.

Zodoende kon ik meteen een objectieve indruk van de pre-workout krijgen zonder dat ik al een hoge tolerantie voor de ingredienten zou hebben.

De ingredienten zijn op het eerste gezicht niet heel vernieuwend. Het zijn voornamelijk de standaard pre-workout ingredienten die bewezen werken.

Toch was ik aangenaam verrast door de werking...

Toen ik hem voor het eerst nam viel me meteen op dat de smaak echt bizar lekker is. Normale pre-workouts hoef je niet voor de smaak te nemen en zijn vies en bitter. Deze is echter gewoon lekker!

Ik bleef wat langer thuis hangen en uiteindelijk werd ik zo belachelijk druk dat ik besefte dat ik maar snel naar de gym moest :D

Uiteindelijk een super workout gehad zonder neven effecten of crash. Heerlijk uplifting gevoel. Al met al gewoon een goeie pre-workout met ingredieten die bewezen werken en een verrassend goeie smaak voor een mooi prijsje. (€19,95)

lifblue2.jpg
 
Klinkt goed :) Hoe vergelijkt het met een caffeine pil? 125mg ipv de 200mg cafeine van een pil lijkt me toch weinig. En hoe was de pomp?
 
Klinkt goed :) Hoe vergelijkt het met een caffeine pil? 125mg ipv de 200mg cafeine van een pil lijkt me toch weinig. En hoe was de pomp?

Pomp was die dag goed, maar ik gebruik het nog niet lang genoeg om dat echt te kunnen beoordelen. Dit omdat ik momenteel op 5 bf zit en schommel met mijn carb inname. De ene dag mega pomp, de andere dag niets. :D

In vergelijking met 200mg caffeine is dit zeker wel sterker. Hele andere energie.
 
Pomp was die dag goed, maar ik gebruik het nog niet lang genoeg om dat echt te kunnen beoordelen. Dit omdat ik momenteel op 5 bf zit en schommel met mijn carb inname. De ene dag mega pomp, de andere dag niets. :D

In vergelijking met 200mg caffeine is dit zeker wel sterker. Hele andere energie.

Interesting, 500mg taurine met 125mg caffeine doet niet zoveel, misschien doet N,N-dimethylgylcine hcl iets leuks
 
Bedankt voor je review Sniezel. De eerste reacties op de Ulift pre-workout zijn erg goed:cool:
 
En in vergelijking met bijv unstoppable?
 
Ik heb m vandaag ook voor het eerst gebruikt. Inderdaad goed van smaak!!
Deze pre workout is zeker een aanrader!!
 
Ik heb m vandaag ook voor het eerst gebruikt. Inderdaad goed van smaak!!
Deze pre workout is zeker een aanrader!!
Bedankt voor je complimenten. Hij is lekker van smaak, maar het belangrijkste is dat de werking top is. Ik gebruik hem voor elke training en zoek hiermee makelijker mijn top op:cool: Ulift Pre-workout
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bedankt voor je complimenten. Hij is lekker van smaak, maar het belangrijkste is dat de werking top is. Ik gebruik hem voor elke training en zoek hiermee makelijker mijn top op:cool: Ulift Pre-workout
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag tweede keer gebruikt. Lekkere pomp en focus hoor!
 
Vandaag tweede keer gebruikt. Lekkere pomp en focus hoor!
Pomp, focus, energie en kracht. Zijn toch wel woorden waaraan je moet denken als je aan de Ulift denkt!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gister in de bus gekregen als gratis sample, net ingenomen! Ik laat even weten hoe die was :)
 
Zal hem ook zo eens proberen
 
Hij viel een beetje tegen moet ik heel eerlijk zeggen, geeft wel aardige pomp. Maar je gaat er niet echt hard op, voordeel is dat ik totaal geen crash heb :)
 
Hij viel een beetje tegen moet ik heel eerlijk zeggen, geeft wel aardige pomp. Maar je gaat er niet echt hard op, voordeel is dat ik totaal geen crash heb :)

Hier sluit ik me bij aan. Voelde vrij weinig behalve wat hoofdpijn halverwege de training maar dat kan nog van de kamagra van afgelopen nacht komen :o
 
Weet niet of het door deze pre workout komt, maar de hele avond sinds ik terug ben zwaar draaierig alsof ik bezopen ben :/
 
Ulift is best een lekkere PWO alleen de energy rush is maar kort. Zou hem bij een evt. volgende
keer in de gym direct voor de training drinken. Nu had ik hem 20 min voor trainen genomen.
Na 30-40min neemt het effect snel af. Beta tintelingen waren wel lekker aanwezig
 
Bedankt voor alle reviews :) Ulift is een pre-workout gericht op focus, pomp, uithoudingsvermogen. Je zal er niet van ondersteboven staan zoals Unstoppable. Na de training heb je zeker een voldaan gevoel. Ulift pre-workout is mijn vaste keus voor een training :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
Mijn favoriet blijft het zelf mixen van jullie eigen huismerk Agmatine + Citruline + Beta Alanine! :heart:
 
Mijn favoriet blijft het zelf mixen van jullie eigen huismerk Agmatine + Citruline + Beta Alanine! :heart:

Ook dit is inderdaad een gouden combinatie voor de pomp en tinteling! Een beetje experimenteren is altijd leuk! ;)

Bart
 
Back
Naar boven