AndroidHealthClinic

Ulift Pre-Workout - Liftag Sport - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Volgens Liftag Sport is Ulift een krachtige pre-workout booster, die zorgt voor een toename van de volgende aspecten:

    - Uithoudingsvermogen
    - Kracht
    - Focus
    - Spiermassa
    - Energie
    - Pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week tot nu toe
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Blue Raspberry smaakt prima en lost goed op. Wel met iets meer water dan op het product is aangegeven.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop voor de training, zoals is aangegeven.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24 uur, uitkiezen van verschillende samples/cadeau's.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja zeker, vooral vanwege de uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Mocht de prijs verhoogd worden naar €39,95 zoals aangegeven is als 'originele prijs' op B&F zou ik wel iets langer nadenken.
Mijn review: Aangezien Unstoppable van Dedicated sinds enkele weken uit de handel is genomen wilde ik eens proberen of Ulift van Liftag Sport een waardige vervangen kan zijn. Uiteraard voor mezelf, maar ook omdat ik op mijn eigen site merk dat veel mensen zoeken naar een vervanger van Unstoppable. Ulift werd met veel bombarie aangekondigd door Body en Fitshop en naar eigen zeggen zou dit een top pre-workout booster zijn.

Voor de training:

De eerste keer 1 scoop van 13 gram gemixt met 200ml water. De smaak vond ik toen wat te sterk. In het vervolg met 350-400ml water gemengd en dan vind ik persoonlijk de smaak Blue Raspberry uitstekend te drinken. Het lost direct op in water, wat het drinken prettig maakt. Je hoeft geen klontjes te kauwen ;)

Ulift neem ik 15 minuten voor de training. Ik merk direct een toename van energie en focus. Vanavond lag ik na het eten half te slapen op de bank en had ik totaal geen zin om te trainen. Na het innemen van Ulift voelde ik me wakkerder en had ik duidelijk meer zin om te trainen. Uiteraard is dit ook een mentaal aspect, want als je een supplement neemt voel je onbewust toch meer motivatie om te gaan trainen. Op de fiets naar de gym merkte ik dat ik meer power in mijn tred had en gefocust naar de sportschool fietste. Eenmaal daar aangekomen had ik erg veel zin om te gaan knallen.

Tijdens de training:
Tijdens de training merkte ik vooral meer energie van Ulift. Tijdens sommige trainingen merk ik dat ik op een gegeven moment geen zin meer heb en mijn setjes afraffel. Dit was nu totaal niet het geval, ik had zelfs zin om langer door te trainen. Heb een aantal extra setjes gedaan en stopte pas nu pas doordat mijn spieren helemaal vol zaten.

De pomp is zeer goed te noemen. Ik merk duidelijk een verschil ten opzichte van de trainingen dat ik geen pre-workout gebruik. Vooral mijn borst en biceps waren flink opgepompt. Dit werkt uiteraard motiverend en zorgt ervoor dat je weer harder wilt knallen tijdens je volgende oefening of setje.

Mijn uithoudingsvermogen tijdens de setjes en de gehele training was beter. Zoals ik al aangaf trainde ik langer door. Ook tijdens een individuele set merkte ik dat ik wat langer door kon gaan en iets meer power had.

Qua kracht vond ik de werking iets minder. Ik merkte wel een lichte toename, maar vooral mijn uithoudingsvermogen was beter. Het is niet zo dat ik direct het gewicht verhoogde op alle oefeningen. Wel kon ik wat makkelijker de zware sets afmaken.

Tijdens de gehele training merkte ik de werking van Ulift en was ik extra gefocust en gemotiveerd om hard en zwaar te trainen. Ik denk dat dit zeker een goed supplement is op de dagen dat je jezelf futloos voelt en weinig zin hebt om aan je training te beginnen.

Na de training:

Ik train over het algemeen 's avonds en vind het dus belangrijk dat ik na de training niet nog uren lang veel te veel energie heb. Uiteraard hecht ik veel waarde en een goede nachtrust. De eerste 2 trainingen dat ik Ulift gebruikte merkte ik wel dat ik ietsjes moeilijker in slaap viel. Was wat drukker en werd niet echt moe. De laatste 2 trainingen merk ik echter dat dit verandert en ik gewoon normaal in slaap val. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je na het gebruik van Ulift elke keer tot 4 uur 's nachts wakker ligt.

Conclusie:

Concluderend kan ik zeggen dat dit een zeer complete pre-workout booster is. Ulift zorgt bij mij voor meer energie, focus en motivatie om te gaan trainen. Ook ervaar ik heftige pomps en meer uithoudingsvermogen. De krachttoename is redelijk, verwacht niet dat je elke training je PR's verpulverd! Ik kan deze pre workout aan iedereen aanraden die graag de positieve werking van een pre-workout booster wilt ervaren, zonder veel geld kwijt te zijn en bang te hoeven zijn voor slapeloze nachten.

Smaak: 8
Oplosbaarheid: 10
Werking/effect: 9
Prijs/kwaliteitsverhouding: 10
Totaal: 37/4 = 9,25 = 9!

PS: Om verwarring te voorkomen, ik heb meerdere supps tegelijk besteld waardoor de verzending gratis was. Body en Fitshop hanteert de regel dat verzending gratis is vanaf een bestelbedrag van 20 euro.


lifblue2.jpg
 
Laatst bewerkt:
K zal dan ook tot 1 van de eerste behoren die er negatieve commentaar op zal geven...
Ik ben nu al van in het begin dat uitkwam, Unstoppable aan het nemen. K ging het er dus ook niet mee vergelijken.
De smaak is wel goed, 1 van de betere dat ik al gedronken had, maar wat erna kwam viel tegen...
De energie was niet zo super en toen ik al 1u10 ongeveer aan het trainen was kreeg ik echt een enorme crash, ik had me nog nooit zo slecht gevoeld!
Ik ben blij dat k deze geprobeerd had door de sample, want k had anders toch mijn geld weggegooid...
Bedankt voor je review. Zo zie je maar weer dat een pre-workout erg persoonlijk is. We krijgen naast heel veel goede reacties, ook negatieve reacties. Negatieve reacties lees je natuurlijk altijd, maar er zijn ook veel goede :) In ieder geval mooi dat de sample-actie voor jou uitkomst gaf!

Ralf
 
Nu een x aantal trainingen verder merk ik wel dat het effect een stuk minder is. Merk nog wel een energieboostje aan het begin en de pomp is lekker, maar de energie ebt toch vrij snel weg...

In het begin dacht ik echt; WOW! maar dat is nu wel weg.
Gebruik Ulift toch niet iedere training! Wissel hem af met een andere pre workout booster.
 
Ben persoonlijk ook niet zo'n fan van dit product... Ja je merkt een klein verschil, maar en kop koffie doet meer voor me :).
Wel is deze geschikt om een halve scoop tijdens het begin van een lange training te nemen (halve scoop in 250 tot 500 ml water en dan opdrinken tijdens de eerste oefening / de eerste 30/45 minuten).
 
Nu een x aantal trainingen verder merk ik wel dat het effect een stuk minder is. Merk nog wel een energieboostje aan het begin en de pomp is lekker, maar de energie ebt toch vrij snel weg... In het begin dacht ik echt; WOW! maar dat is nu wel weg. Gebruik Ulift toch niet iedere training! Wissel hem af met een andere pre workout booster.

Ja als je het bijna elke training gaat pakken wen je al snel aan elke pre-workout.

In de "legale" pre-workouts zitten immers bijna allemaal dezelfde stimulanten waar je gewoon gewend aan raakt.

Ik zelf vind hem wel echt goed, blijf er tot op heden nogsteeds een goeie drive en focus van houden.
 
Ja als je het bijna elke training gaat pakken wen je al snel aan elke pre-workout. In de "legale" pre-workouts zitten immers bijna allemaal dezelfde stimulanten waar je gewoon gewend aan raakt. Ik zelf vind hem wel echt goed, blijf er tot op heden nogsteeds een goeie drive en focus van houden.

True! Daarom neem ik hem ook niet elke training ;) Wissel hem af. En train ook niet elke training met een pre workout booster.

Heb er ook nog steeds wel goede trainingen mee, alleen het WOW gevoel is er af...
 
True! Daarom neem ik hem ook niet elke training ;) Wissel hem af. En train ook niet elke training met een pre workout booster.

Heb er ook nog steeds wel goede trainingen mee, alleen het WOW gevoel is er af...

Inderdaad zorgen dat er geen gewenning optreedt ;) Zelf gebruik ik alleen een PWO als ik daadwerkelijk 1 kan gebruiken..

Bart
 
Inderdaad zorgen dat er geen gewenning optreedt ;) Zelf gebruik ik alleen een PWO als ik daadwerkelijk 1 kan gebruiken.. Bart

Precies! Soms heb ik gewoon van mezelf al veel energie en zin om te trainen, dan heeft een pre workout booster weinig meerwaarde. Op de dagen dat ik futloos en lui ben dan weer wel :)
 
Precies! Soms heb ik gewoon van mezelf al veel energie en zin om te trainen, dan heeft een pre workout booster weinig meerwaarde. Op de dagen dat ik futloos en lui ben dan weer wel :)
Daarmee sla je precies de spijker op zijn kop. Af en toe een pre-workout is heerlijk :wl:

Ulift pre-workout
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Precies! Soms heb ik gewoon van mezelf al veel energie en zin om te trainen, dan heeft een pre workout booster weinig meerwaarde. Op de dagen dat ik futloos en lui ben dan weer wel :)

Wat ik doe om af te wisselen is op sommige dagen ipv pre-workout 1 caffeine en 1 taurine capsule te nemen.

Werkt ook echt als een bommetje, niet de uithouding en pomp zoals je met een pre-workout hebt, maar wel goeie drive!
 
Wat ik doe om af te wisselen is op sommige dagen ipv pre-workout 1 caffeine en 1 taurine capsule te nemen. Werkt ook echt als een bommetje, niet de uithouding en pomp zoals je met een pre-workout hebt, maar wel goeie drive!

Inderdaad ook een goede methode!

Voor mezelf heb ik 3 opties:
- Pre workout 1
- Pre workout 2
- Niks

Wissel dus altijd af.
Bovendien train ik maar 3x per week ivm voetbal, dus zit altijd wel redelijke tijd tussen voordat ik weer dezelfde pre workout booster neem ;)
 
Inderdaad ook een goede methode!

Voor mezelf heb ik 3 opties:
- Pre workout 1
- Pre workout 2
- Niks

Wissel dus altijd af.
Bovendien train ik maar 3x per week ivm voetbal, dus zit altijd wel redelijke tijd tussen voordat ik weer dezelfde pre workout booster neem ;)

Varieren is altijd goed, zo voorkom je ook gewenning :) Ik gebruik zelf ook maar 1x per week een PWO, puur om gewenning te voorkomen en de werking van de PWO optimaal te houden :cool:

Bart
 
Back
Naar boven