MuscleMeat

ultieme manier om kwark binnen te krijgen

Bezoekers in dit topic

upquwoood1

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2007
Berichten
10
Waardering
0
ik had alles geprobeerd, maar kreeg die smerige kwark :barf: echt niet binnen, tot ik dit ontdekte:



een geutje grenadine (appelsmaak is het lekkerst :D) + goed roeren :brew:, en je kwark smaakt naar fruityoghurt :meal::lick:
 
Klinkt goed, ga ik eens proberen
 
*Zucht*, glucosestroop/fructosesiroop.....ik zal het nogmaals zeggen dan maar. Blijf af van:
Transvetten
Glucosesiroop
Hoge GI-index
Geraffineerde suikers
 
en je hebt een hoop suikers binnen die voor een immense insulinepiek zorgen :p
 
Ah ja, wat meer cardio dan de volgende dag. Het mag toch eens lekker zijn ook.
 
Wat zijn geraffineerde suikers? Die suikers die een prank op je uithalen terwijl je zit te scheiten?
 
gooi je kwark gewoon in de blender, wat melk erbij en een banaantje voor de smaak. je kan het wegdrinken en het is nog lekker ook.
 
ofwel doe je een schepje wheypoeder bij (ik gebruik vanile) dan smaakt et super en heb je ng beetje extra eiwittjes
 
Met wat water, rozijnen,een klein beetje aspartaam (:shut:) en eventueel wat kaneel is elke kwark te vreten..
 
och, wat maakt dat beetje suiker nu uit ? Arnieproportio
misschien als je zoals jij op 5% vetpercentage wil blijven, en dan nog, van een beetje suiker ga je niet vet worden.
 
gooi je kwark gewoon in de blender, wat melk erbij en een banaantje voor de smaak. je kan het wegdrinken en het is nog lekker ook.

Dat doe ik ook altijd, vooral met die kwark van de Aldi. Daar zit het meeste eiwit in, maar die is ook heel dik, te dik om zo puur uit het bakje te eten vind ik.
Beetje water en sinaasappel en/of peer erbij (of ander fruit) en blenderen maar.
 
Doe erook altijd siroop door, who cares?

Of wat extra suiker of een super gore smaak, keuze is snel gemaakt.
 
ik doe er altijd vloeibare nutrine in smaakt zoet bevat geen suikers vetten kooly, ideale oplosiing, of gwn beetje poedersuiker (niet die voor op een pannekoek)
 
Je kunt ook vruchtjes en vruchtwater van fruit uit blik erin doen, smaakt lekker en je krijgt niets verkeerds naar binnen.

Wel goed opletten dat het fruit niet op siroop staat!
 
waarom siroop. blenden met appelsap en havermout kan ook
 
Wat een mietjes hier, gewoon naar binnen happen en klaar!
 
idd gewoon vreten met je donder :P
 
Back
Naar boven