XXL Nutrition

Ultieme supplementenstack voor naturel bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

naturaldbd

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 mrt 2010
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
7%
hallo iedereen,

Ik heb deze topic aangemaakt omdat ik wel eens wil weten wat nou de ultieme stack
is voor naturel bodybuilders. Zelf ben ik nog niet zo heel bekend op het gebied van
voedinggsupplementen en pre workout supllementen etc. Ik gebruik sinds een half jaar
proteïne shakes en pre workout supplementen.

- als Proteïneshake neem ik Mammoth 2500
- als pre workout neem ik No xplode NT
- tijdens de training neem ik BSN Volumaize

Zelf lijkt me dit wel een aardige stack voor een naturel bodybuilder.:)

Maar ik ben wel benieuwd wat nou de beste stack is.
Wat kan ik nog toevoegen aan deze stack, of wat zou ik kunnen vervangen?

Ik ben erg benieuwd naar de meningen van de kenners en ook van ieder ander natuurlijk:D

Alvast bedankt
 
Mammoth 2500 is geen proteine maar een weightgainer!!

Ik neem een gewone bulk whey van sportfood of XXL met NOKO pre workout. Tijdens workout niks, alleen water.
 
Hey man welkom,
IMHO is dit toch wel persoonlijk als jij goed op de sups draait die je nu gebruikt, waarom iets veranderen :)

Maar om eerlijk te zijn, vind ik en ik weet meerderen DBB'ers,
de Mammoth maar een emmer vol met suiker (en zie boven reply), zou daar wat anders voor zoeken..

ja nu spreek ik mijzelf een beetje tegen :p
 
Laatst bewerkt:
Mammoth is inderdaad meer een vetgainer..
 
gaspary stack denk ik, maar dan moet je wel een zak geld meenemen.....

maat van mij heeft deze stack gebruikt en was er zeer tevreden over.

maar of het al dat geld waard is betwijfel ik;)
 
whey proteine
BCAA
Creatine
Pre-workout
mischien ook een testbooster
en belangrijkste je voeding!!!
 
Test boosters en pre workouts zijn allemaal opties. BCAA voor in de cut, en whey+creatine is de ultimate stack qua supplementen. Maar als je voeding niet klopt is het allemaal weggegooid geld :)
 
Er zijn inmiddels zóóóóó veel slechte reviews op dit forum over die Mammoth Weightgainer en toch blijft iedereen die maar kopen. Zal de naam wel zijn hè. Knap staaltje marketing. Noem je product Big Bull Whey of Big Bison Gainer en hele volksstammen lopen de deur plat, maakt niet uit wat erin zit. Als je er dan ook nog Xtreme, V3 en meer van dat soort onzin achter plakt kun je al snel gaan rentenieren.
 
Er zijn inmiddels zóóóóó veel slechte reviews op dit forum over die Mammoth Weightgainer en toch blijft iedereen die maar kopen. Zal de naam wel zijn hè. Knap staaltje marketing. Noem je product Big Bull Whey of Big Bison Gainer en hele volksstammen lopen de deur plat, maakt niet uit wat erin zit. Als je er dan ook nog Xtreme, V3 en meer van dat soort onzin achter plakt kun je al snel gaan rentenieren.

Amen.

Sommige mensen moeten echt leren kijken naar de inhoud van een product voor ze het kopen.
 
supps zijn zo overrated,
soms vergeten mensen gewoon keihard te trainen voor de beste resultaten
 
Ipv 50 euro voor een suppelement te betalen ga je lekker nr de appie happie en koop je voor dat geld 8,4 kilo kip:D

kun je toch twee maanden aardig wat eitwitjes van verdelen;)
 
Ipv 50 euro voor een suppelement te betalen ga je lekker nr de appie happie en koop je voor dat geld 8,4 kilo kip:D

kun je toch twee maanden aardig wat eitwitjes van verdelen;)

Dat is iets van 35 gram eiwit per dag gedurende die twee maanden, niet echt om over naar huis te schrijven dus... daarbij moet je er gewoon vanuit gaan dat iemand die hier met supplementen e.d. bezig is, zijn voeding wel op orde heeft.
 
mammoth weight gainer is een klomp suiker snap niet dat mense hem blijve kope als je je een beetje inleest hier weet je dat het rommel is koop een goede weight gainer of een goede whey ofzo maar laat die k*t mammoth staan !
 
mammoth weight gainer is een klomp suiker snap niet dat mense hem blijve kope als je je een beetje inleest hier weet je dat het rommel is koop een goede weight gainer of een goede whey ofzo maar laat die k*t mammoth staan !

En toch zijn er shops die het maar gewoon blijven aanbieden. Als je weet dat geen goed spul is, haal je het toch uit het assortiment?!? Genoeg goede alternatieven onder de gainers. Maar nee, er kan geld mee verdiend worden.
 
Bcaa
creatine
beta alanine
L'arginine
whey
 
En toch zijn er shops die het maar gewoon blijven aanbieden. Als je weet dat geen goed spul is, haal je het toch uit het assortiment?!? Genoeg goede alternatieven onder de gainers. Maar nee, er kan geld mee verdiend worden.

Die shops zullen er wel goed aan verdienen. Wat kost een klont suiker nu.
Uiteindelijk wordt de klant ook wel zwaarder. :rolleyes:
 
Buiten je normale voeding en whey, zou ik je de volgende stack aanbevelen:

-Animal Pak, Animal M-Stak en Animal Pump.

Probeer het eens. No bullshit, maar degelijke gains. En naturel uiteraard :)
 
Buiten je normale voeding en whey, zou ik je de volgende stack aanbevelen:

-Animal Pak, Animal M-Stak en Animal Pump.

Probeer het eens. No bullshit, maar degelijke gains. En naturel uiteraard :)

vind zonde van de geld liever spaar ik personelijk voor jaartje goed stacken :)
 
Back
Naar boven