XXL Nutrition

Ultimate NOX PUMP Formula - Dorian Yates Approved

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Surpass your limits with my ultimate pre-training formula! Scientifically engineered to enable you to achieve new levels of training intensity, explosive muscle pumps, improved mental focus and stimulation."
    Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia.

    Dorian Yates Ultimate NOX PUMP FormulaTM is scientifically engineered to be the ideal pre-workout, muscle-expanding energy drink.

    It contains an advanced matrix of leading edge sports nutrients, including Nitric Oxide boosters, creatine, amino acids, phosphates, vitamins, herbal extracts and complex sugars for explosive workout pumps, increased energy, increased stamina and increased strength.

    With its scientifically proven ingredients, liquid delivery system and patented absorption enhancer, this is without a doubt the most advanced and effective product of its kind.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vandaag voor het eerst gestart en geloof het of niet. Het werkt als een gek. Ik ga hiervan een logje bijhouden;)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak van het supplement is Tropical. Het is ietsje bitter maar dit is echt te verwaarlozen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje 15-30 minuten voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Betrouwbare leverancier. Verkopen niet kosten wat het kost. Eerlijke antwoorden.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 54,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Het product doet wat het beloofd!

Mijn review:
Laat ik beginnen te vertellen dat ik erg scpetisch ben ingesteld als het om creatine producten gaat. Dit heb ik in het verleden meerdere malen geprobeerd maar was er telkens niet tevreden over.
Mijn begeleider raadde mij aan dit product te gaan proberen omdat hij er veel goede reacties over heeft gelezen en heeft gehoord. Ik keek hem aan en zei tegen hem dat ik vaak teleurgesteld ben geweest in creatine producten. Hij gaf aan dat dit iets compleet nieuws is en het gewoon moet proberen. Ik lachte (synisch) en dacht bij mijzelf als het niets is dan koop ik nooit meer een creatine product:p

Ik ben vandaag hiermee gestart een half uur voor de training thuis ingenomen met 250 ml water zoals wordt beschreven. Ik scheur het zakje open en er komt een aangename tropical geur mijn neus in:DGoed mengen met het water en het is een licht bittere smaak wat overigens lekker weg dronk. Eenmaal in de auto onderweg naar de gym dacht ik "het zal mij benieuwen"
Borst-triceps op de planning vandaag dus meteen maar aan de slag. Ik riep nog even hard op naar mijn begeleider dat ik vandaag begonnen ben en hij wist genoeg en antwoorde met een glimlach:D

Na 2 opwarm sets begonnen de zware kilo's te komen en geloof het of niet maar ik kon dit makkelijker wegdrukken en met 2-5 herh meer dan ik gewend was. De pomp kwam dan ook al snel en deze pomp werd groot, geloof me. Daar in tegen stond de pomp niet in de weg qua kracht en was mijn T-shirt aan het opvullen. Ongelooflijk dacht ik maar we zullen zien. Ik kon vervolgens zwaarder trainen en met meer herh. Dit ook zo bij de triceps en ik zag door mijn t-shirt heen dat alles rond werd en alles was keihard. Ik had nog energie over dus dacht ik laten we ook nog de schouders erbij afbeulen. Zo gezegd zo gedaan en ik ging met een voldaan gevoel naar de bar. Ik zag mijn begeleider al stiekem een aantal malen kijken en hij keek erg tevreden. Hij zei "kom shirt uit en poseren"
Met pijn en moeite kreeg ik mijn T-shirt uit en ongelooflijk! Wat ik al voelde was werkelijkheid. En de glimlach van mijn begeleider was een enorme grijns geworden. Vol, rond en hard ongelooflijk. Dit was enorm opgebold allemaal en zag er vreselijk kicken uit. Ik ben overtuigd dat dit spul werkt en ga hiervan een logje bijhouden omtrent eventuele veranderingen;)
 
Net twee doosjes Nox-Pump besteld via ebay.
Maar weet iemand nu hoe het precies zit?
De naam van Dorian Yates is er niet meer aan verbonden
maar het gaat nu onder de naam Ultalife, die de formule hebben
van Nox-Pump (zoals die was), en dus hetzelfde kunnen maken?

Begrijp ik het zo goed? ???

misschien dat rené van xxlnutrition hier meer van weet...
 
waar word dit nog verkocht dan kan het nergens vinden
 
In amerika verkoopt men het opnieuw in een nieuwe doos en smaak! Maar nog steeds onder de naam van Dorian Yates. Je kan dit bezien op de site van GNC..
Dus het zal mettertijd wel terug naar Europa komen zeker
 
http://www.ultralifeshop.co.uk/product-view.asp?Product=NP0004&action=summary

Ik had vandaag een brief gekregen van ultralife en daar in stond het volgende: All of these products are manufactured by the same company that has been manufacturing the Dorian Yates Ultimate Formulas Ltd range since its launch in 2007. Each product has exactly the same formula and therefore the same benefits that our customers have been taking advantage of for the past 2 years.

De verpakkingen zien er ook hetzelfde uit behalve die foto van Dorian Yates.
 
Heb hem sinds maandag in huis, besteld in Engeland.
Er zijn twee versies van de Nox Pump nu, de gewone Nox Pump, en de Extreme Nox Pump. Deze laatste is de versie met exact dezelfde ingrediënten als de voormalige Dorian Yates versie.

De link van hierboven is dus niet precies dezelfde als de Dorian Yates versie, dat is deze:
http://www.ultralifeshop.co.uk/product-view.asp?Product=NP0005&action=summary

Vind die officiële site overigens wel best prijzig, ik heb hier besteld:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb nog een volle ongeopende doos van de oude staan, maar ga hem niet gebruiken.
mij iets te hevig, vooral omdat ik savonds train en dan niet kan slapen
 
1st of 2de week okt moet deze ook in de nl shops zijn
 
Ik heb nog een volle ongeopende doos van de oude staan, maar ga hem niet gebruiken.
mij iets te hevig, vooral omdat ik savonds train en dan niet kan slapen


Wat wil je ervoor hebben? Dan wil ik het eventueel wel overnemen van je?

Ik hoor het wel!

Groeten Stef
 
Ik heb nog 29 zakjes over van de nox pump van ultralife.
Als iemand intresse heeft hoor ik het wel.
Gebruik deze niet meer want heb nog 2 originele doosjes nox pump van dorian yates uit oostenrijk kunnen bestellen en gebruik deze nu
 
heb nog steeds een ongeopende doos staan, van de echte.
iemand interesse dan hoor ik het
 
Is er al meer nieuws, nu in NL verkrijgbaar?
 
Dus dit spul is nergens meer te krijgen? :mad:

Wilde het wel eens proberen, voor het trainen of gewoon voor lol op het werk ofzo.

Welk spul is vergelijkbaar?
 
Leuk, dat we het onderling kunnen kopen haha. Maar wanneer komt hij weer echt op de Nederlandse markt? Any info?
 
Die extreme in januari stond bij XXL.
 
Back
Naar boven