heb vandaag een potje van dit spul gekocht en nu vroeg ik me af of iemand er toevallig ervaring mee heeft en evt nog tips over gebruik, combinaties die je moet vermijden of je het juist wel moet stacken... dus....kom maar op met die reacties!! 
ff inhoud..
per cap
Yohimbe bark 350 mg
mexican wild yam 350 mg
ma huang 200 mg
vanadyl sulfaat 2 mg
chroom polynicotaat 100 mg
dosering raadde de verkoper aan 1e week 1 cap per dag, 2e week 2 cap, 3e week ff kijken omdat sommige mensen bij 3 caps een beetje erg shakie worden..euh..heb er vandaag 2 genomen 1tje 1 uur voor het trainen en de andere een uur of 3 erna..gewoon ff om te kijken hoe ik erop reageer..dat is nou ongveer 3 uur geleden en ik heb niet het idee dat ik voor een uur of 3 slaap vanacht...voel me vrij energiek..nou tips pleaze..
groeten pump
ff inhoud..
per cap
Yohimbe bark 350 mg
mexican wild yam 350 mg
ma huang 200 mg
vanadyl sulfaat 2 mg
chroom polynicotaat 100 mg
dosering raadde de verkoper aan 1e week 1 cap per dag, 2e week 2 cap, 3e week ff kijken omdat sommige mensen bij 3 caps een beetje erg shakie worden..euh..heb er vandaag 2 genomen 1tje 1 uur voor het trainen en de andere een uur of 3 erna..gewoon ff om te kijken hoe ik erop reageer..dat is nou ongveer 3 uur geleden en ik heb niet het idee dat ik voor een uur of 3 slaap vanacht...voel me vrij energiek..nou tips pleaze..
groeten pump