XXL Nutrition

ultimate nutrition ultra maxx (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pump

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
396
Waardering
1
heb vandaag een potje van dit spul gekocht en nu vroeg ik me af of iemand er toevallig ervaring mee heeft en evt nog tips over gebruik, combinaties die je moet vermijden of je het juist wel moet stacken... dus....kom maar op met die reacties!! :D

ff inhoud..

per cap

Yohimbe bark 350 mg
mexican wild yam 350 mg
ma huang 200 mg
vanadyl sulfaat 2 mg
chroom polynicotaat 100 mg

dosering raadde de verkoper aan 1e week 1 cap per dag, 2e week 2 cap, 3e week ff kijken omdat sommige mensen bij 3 caps een beetje erg shakie worden..euh..heb er vandaag 2 genomen 1tje 1 uur voor het trainen en de andere een uur of 3 erna..gewoon ff om te kijken hoe ik erop reageer..dat is nou ongveer 3 uur geleden en ik heb niet het idee dat ik voor een uur of 3 slaap vanacht...voel me vrij energiek..nou tips pleaze..

groeten pump
 
Dat heb ik ook een paar maanden gebruikt ook van ultimate. Ik gebruikte het voor de training om meer energie te krijgen om te trainen maar bij 5 tab per dag was het max kreeg ik een beetje hartkloppingen tijdens de training toen ben ik er ook mee gestopt.

bouw dus inderdaad rustig op en neem er geen stackers ofzo bij.




Groeten bigboy25.
 
mh..kee thanx
 
Yohimbe en ma huang kun je beter niet in 1 pil combineren, dat is een dubbelop effect op resp je alfa/beta receptoren. Beter om en om gebruiken dan: dag 1 Y en dag 2 ma huang.
Tenmiste, ik ga af op wat ik van een expert gehoord heb..

Espi, die benieuwd is naar yohimb(in)e.
 
eumhh...wat houd dat in het dubbeop-effect? heb er vandaag 3 op en ik merk nog niks..bijdeweg
 
Originally posted by Pump
eumhh...wat houd dat in het dubbeop-effect? heb er vandaag 3 op en ik merk nog niks..bijdeweg

2 dingen die feitelijk hetzelfde doen :)
 
Originally posted by Pump
eumhh...wat houd dat in het dubbeop-effect? heb er vandaag 3 op en ik merk nog niks..bijdeweg

Dat ze elkaars effect versterken op een verschillende manier en dat dit grote invloed heeft op bijv. het hart. Ephedrine stimuleert de beta receptoren, terwijl yohimbine de remmende werking van de alpha receptoren verminderd.
Maar deze capsules zijn heel licht gedoseerd.
 
ahhh..op die fiets...bedankt.
 
Er staat ook in een folder dat het spieropbouwend is deze combinatie van spieropbouwend en vet verbrandende stoffen kunnen toch niet gecombineerd worden in 1 capsule.
 
Back
Naar boven