AndroidHealthClinic

Ultimate pharma (test-e,deca,provi,dbol,winny)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cruzader

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2011
Berichten
389
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Iemand wat meer informatie over dit merk en deze producten.

GreetZ

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

20130826_121606.jpg


20130826_121549.jpg


20130826_121505.jpg
 
opkomend merk, tot nu toe doen ze het goed, conclusie G2G
 
Heb alleen ervaring met Test E en Tren E van Ultimate Pharma. Zit nu in week 3 :)

Libido is omhoog, soms wat chagrijniger en heb veel minder rust nodig tussen m'n sets. Ik mag er vanuitgaan dat dit z'n werk doet :)
 
Heb alleen ervaring met Test E en Tren E van Ultimate Pharma. Zit nu in week 3 :)

Libido is omhoog, soms wat chagrijniger en heb veel minder rust nodig tussen m'n sets. Ik mag er vanuitgaan dat dit z'n werk doet :)

Ben benieuwd meestal ga het goed zijn werk doen vanaf week 4 hou me op de hoogte thx
 
Ik heb zo te zien ook dezelfde batch.

Exp: 12/16
Lot: UP1304
 
er waren 2 up's die andere had zwarte doosjes &vials ...
 
Zwarte UP lab schijnt opgerolt te zijn. ben benieuwd naar deze UP.
 
ik heb de test-e en de provi

G2G
 
Ik heb de test-E en masteron-E hiervan en moet zeggen ik vond het fijn spul, injecties zijn pijnloos en het doet wat het moet doen, de doseringen vind ik ook fijn van de producten.

Ik ben een tevreden gebruiker van UP.
 
gebruik ook spullen hiervan, twijfel over de kwaliteit want heb 4 dagen geleden winstrol in me schouder gezet (1ml) en heb nog steeds last, ik weet dat winny pijn doet maar heb een grote bult plus extreem veel pijn en het is vuur rood en het gloeit ,ook had ik gisteren koorts dus ik zet dit nooit en nooit meer !!
over de andere producten heb ik nog geen klachten.
 
gebruik ook spullen hiervan, twijfel over de kwaliteit want heb 4 dagen geleden winstrol in me schouder gezet (1ml) en heb nog steeds last, ik weet dat winny pijn doet maar heb een grote bult plus extreem veel pijn en het is vuur rood en het gloeit ,ook had ik gisteren koorts dus ik zet dit nooit en nooit meer !!
over de andere producten heb ik nog geen klachten.

G2G to the hospital spul dus
 
gebruik ook spullen hiervan, twijfel over de kwaliteit want heb 4 dagen geleden winstrol in me schouder gezet (1ml) en heb nog steeds last, ik weet dat winny pijn doet maar heb een grote bult plus extreem veel pijn en het is vuur rood en het gloeit ,ook had ik gisteren koorts dus ik zet dit nooit en nooit meer !!
over de andere producten heb ik nog geen klachten.

Ontsteking dus......
 
Ik heb wel.vaker ontstekingen meegemaakt vooral met winny vandaar geen injects meer voor mij. Ben overigens benieuwd naar de rest van de ervaringen met producten van dit merk.
 
gebruik ook spullen hiervan, twijfel over de kwaliteit want heb 4 dagen geleden winstrol in me schouder gezet (1ml) en heb nog steeds last, ik weet dat winny pijn doet maar heb een grote bult plus extreem veel pijn en het is vuur rood en het gloeit ,ook had ik gisteren koorts dus ik zet dit nooit en nooit meer !!
over de andere producten heb ik nog geen klachten.

De reden waarom ik geen underground winstrol injects meer neem!
Gezien dit op water basis is, erg gevoelig voor bacterie en ontstekingen.
Heb best veel producten van UP gebruikt met goede results en pijnloze injecties.
Heb ook 2 vials winstrol inject gekregen van mijn leverancier om te proberen gezien dit een nieuw product was.
Door mijn positieve ervaringen met dit merk twijfelde ik om deze toch te proberen, maar als ik dit zo lees denk ik toch dat ze de prullenbak in gaan!
 
Heb alleen ervaring met Test E en Tren E van Ultimate Pharma. Zit nu in week 3 :)

Libido is omhoog, soms wat chagrijniger en heb veel minder rust nodig tussen m'n sets. Ik mag er vanuitgaan dat dit z'n werk doet :)

Al wat meer te vertellen over het merk ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven