AndroidHealthClinic

Ultra Loss Shake - BioTech USA

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Top ranking meal replacement product. It is a high protein containing dieting shake.

    The Ultra Loss has uniquely high 50% protein content, which is quite high comparing to the other meal replacement shakes. It is recommended to have one serving as your diner to reduce calorie intake, which leads to a weight loss. We have to pay attention to our daily calorie intake to achieve the wished body weight; therefore we can substitute one or two meals with Ultra Loss Shake.

    High protein content, moderate carbohydrate content, vitamins, dietary fiber and fat burning substances makes it a full range meal replacement product.

    Recommendation:

    We recommend it for dieters as a meal replacement beside low calorie diet.

    Flavor: Strawberry – Vanilla, Cappuccino, Dark Chocolate, Sour cherry - yogurt, Melone
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? +/- 2 maanden.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik heb zelf de smaken Cappuccino en Melone gehad. Deze smaken zeer goed.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Ik gebruik 2 shakes in de avond. In plaats van maaltijden en/of tussendoortjes.
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.prosportvoeding.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Standaard hoge korting, goede service, etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €14,95. Ik doe er +/- 13 dagen mee.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Mede dankzij dit supplement ben ik inmiddels 13kg afgevallen. Ik blijf het gebruiken totdat ik het desgewenste resultaat heb behaald.

Mijn review:
Zoals hierboven beschreven, ik heb mede dankzij dit supplement behoorlijk wat vet kwijtgeraakt.

Smaak is goed, werking is goed.. Een ijzersterk product.

Enige minpunt(je): het vult niet heel erg.

Al met al, een dikke aanrader ++

Ik geef dit supplement een dikke 9.

UltraLoss_strawberry_vanilla.png


Ultra_Loss_Shake_SF.jpg
 
Wederom goeie review. :thumbs:
 
Het is een weightgainer toch dat is toch om bij te komen dacht ik ??
een waightgainer is toch geen vetverbrander ??

of is dat een nieuwe soort weightgainer ?? voor vetverbranding
 
Laatst bewerkt:
Het is een weightgainer toch dat is toch om bij te komen dacht ik ??
een waightgainer is toch geen vetverbrander ??

of is dat een nieuwe soort weightgainer ?? voor vetverbranding

Zal wel een foutje zijn denk ik. ;)
 
Ik kon kiezen tussen "fatburner / stacker" en "Weightgainer / maaltijdvervanger"

En het is een maaltijdvervanger met vetverbrandende eigenschappen.

Klopt wel dus. Tóch scherp opgemerkt! :thumb:
 
Ik kon kiezen tussen "fatburner / stacker" en "Weightgainer / maaltijdvervanger"

En het is een maaltijdvervanger met vetverbrandende eigenschappen.

Klopt wel dus. Tóch scherp opgemerkt! :thumb:





azo ;):)
 
Zal eerdaags wat meer reviews maken. Denk aan bijv. L-carnitine ampullen, Meta Diet shake enz. enz.
 
Back
Naar boven