Fitness Seller

Ultra Mass, moeite waard? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tymen

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
15.553
Waardering
1.077
Lengte
1m78
[Link niet meer beschikbaar]

zoals de titel al zegt is dit de moeite waard en waarmee kan het goed gestacked worden?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zitten alleen maar compleze carbs in. maar ik kijk daarnaast ook vooral waarmee het gestacked is. en heb geen idee of dat nou echt de moeite is.
 
[Link niet meer beschikbaar]

zitten alleen maar compleze carbs in. maar ik kijk daarnaast ook vooral waarmee het gestacked is. en heb geen idee of dat nou echt de moeite is.


Oja? Waar zie jij die dan?, ik zie alleen Dextrose, Malto en Fructose en dat zijn geen complexe carbs.
 
Heb je het nodig bij je normale voeding ?
 
Oja? Waar zie jij die dan?, ik zie alleen Dextrose, Malto en Fructose en dat zijn geen complexe carbs.


van de koolhydraten zitten er geen suikers in. dus neem ik aan dat de rest allemaal complex is. of is dit ene foute aanname. als er behoorlijke hoeveelheden van (malt)dextrose inzitten zouden die toch onder suikers vallen.

even ter verduidelijking, ik houd mij vrij weinig bezig met supps.


Heb je het nodig bij je normale voeding ?

JAAA. ben echt een gruwelijk hard gainer :P

en zeker nu dat ik met de flexcup mee wil gaan doen wil ik nog wat kilo's aanzetten. kom bijna niet weg met het eten, gaat erg moeizaam.
 
Gewoon kopen: is goedkoop en veel kcal binnen in een keer. Is super lekker ook nog :D
 
thanx voor je link!

maar bij nader inzien ga ik wachten met het inkopen van supps. ik ga afwachten tot de eerste meeting van de flexchallenge. daar kunnen ze mij vast wel de meest nodige en beste supps vertellen :)
 
thanx voor je link!

maar bij nader inzien ga ik wachten met het inkopen van supps. ik ga afwachten tot de eerste meeting van de flexchallenge. daar kunnen ze mij vast wel de meest nodige en beste supps vertellen :)

Ja wel goed uitleggen wat je doel is.. Daar draait het uiteindelijk allemaal om hé ;)
 
Ja wel goed uitleggen wat je doel is.. Daar draait het uiteindelijk allemaal om hé ;)

oh dat is niet zo moeilijk. mijn klasse winnen op de flexcup :)
 
Killy je houdt jezelf ook wat voor de gek. Vroeger alleen maar slijmen bij de B&F en sinds dat je met zo'n Bodylab gastje praat is van B&F alles k*t en ineens van Bodylab alles geweldig. Beetje hypocriet nietwaar
 
Killy je houdt jezelf ook wat voor de gek. Vroeger alleen maar slijmen bij de B&F en sinds dat je met zo'n Bodylab gastje praat is van B&F alles k*t en ineens van Bodylab alles geweldig. Beetje hypocriet nietwaar

Ik heb gewoon slechte ervaringen met lean gain, als je echt zo hardcore bent met je complot theorie dan mag je terug graven in mijn post geschiedenis.

Heb toen ook gepost dat ik het niet prettig vond.
 
Vind lean gain persoonlijk echt k*t, toch wat suikers en is niet lekker.

Zoals al gemeld is, is rice and protein van bodylab echt een top gainer.
Maar ik je deed toch mee met de flex challange? Dan vertellen ze je het toch wel.
Weet dat rene rice and protein ook goed vond.
supps hoeven nu ook niet altijd super lekker te zijn hoor..
het gaat op de prijs icm kwaliteit. als je je sups al gaat kopen voor
de smaak.. achja, mijn mening hoor maar ik maak me niet druk als er
iets wat minder smaakt. ik zie meer naar de voedingswaarden maar een
lekkere smaak is altijd mooi meegenomen natuurlijk :rolleyes:
 
supps hoeven nu ook niet altijd super lekker te zijn hoor..
het gaat op de prijs icm kwaliteit. als je je sups al gaat kopen voor
de smaak.. achja, mijn mening hoor maar ik maak me niet druk als er
iets wat minder smaakt. ik zie meer naar de voedingswaarden maar een
lekkere smaak is altijd mooi meegenomen natuurlijk :rolleyes:

Daarom, als er een product met vergelijkbare voedingswaarden zijn maar die WEL lekker zijn.

Plus vind ik voor een gainer rice and protein gewoon 1 van de betere
 
Back
Naar boven