XXL Nutrition

Ultrashape

Bezoekers in dit topic

koster68

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jun 2012
Berichten
637
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
18%
Zie zo'n aanbieding ultrashape, 3 behandelingen 174EUR

Ik zit altijd te kampen met mijn buik en lovehandles, als ik minder eet, wordt mijn buik al vrijsnel minder, maar zodra ik ff wat meer ga eten of op onderhoud ga eten, komt per direct mijn buik en lovehandles terug..

zeer irritant vooral omdat ik nu vanaf juli 3x in de week stronglifts doe, toch een strak eetschema aan hou, snoep, snacks, frituur, chips in de absolute ban heb zitten, bier max 1x per maand een paar biertjes drink, en toch met die buik blijf zitten..

Mijn vraag iemand ervaring met ultashape??? of is dit weg gegooit geld!!!

http://www.groupon.nl/deals/rotterdam/Wellshaped/14418043?CID=FR_CP_361_225_1_1
 
Laatst bewerkt:
Doen! Nee serieus, ga joggen op een nuchtere maag 's ochtends en post in een andere sectie je voedingsschema. Geloof je nu echt dat dit werkt?
 
ik verwacht ook niet dat ik het ook daadwerkelijk zal gaan doen, maar het klinkt wel aantrekkelijk ;)
 
Het grappige van al is dat als er had gestaan 3 behandelingen voor 30 euro dan had je waarschijnlijk gedacht, zal wel niet werken als het zo goedkoop is maar nu dat het zo duur is dan denken veel mensen dat het echt werkt.

Echt weg gegooid geld dat je kan gebruiken voor een paar maand extra sportschool abo.
 
maar zodra ik ff wat meer ga eten of op onderhoud ga eten, komt per direct mijn buik en lovehandles terug..

zeer irritant vooral omdat ik nu vanaf juli 3x in de week stronglifts doe, toch een strak eetschema aan hou

of je eetschema klopt niet, of wat je zegt klopt niet
 
Back
Naar boven