AndroidHealthClinic

UltraX (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

erwin280

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
8.271
Waardering
819
hij is vastberraden, hij is van 55kg naar 87kg gegaint in circa 2 jaar. Helpt iedereen die hem wat vraagt, hij heeft laatst nog zo'n hele lijst voor me opgezocht. ik hou gewoon van hem:p neej geintje das weer overdreven, maar het is een goeie keus.

oja foto [Link niet meer beschikbaar]

hier is ie btw al 6 kg zwaarder
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vereerd, of ik kans maak is ook maar de vraag:D
 
idd een flinke vooruitgang :thumbs:

ik ben er nog niet uit op wie ik ga stemmen :o
 
Kom ik voor in je twijfeling:D
 
Ik kan de foto's niet zien door het DNS gezeik
 
hij gaat idd enorm vooruit, gaat een grote worden, en is idd op het forum ook iemand die direct iedereen goede raad heeft, toen ik hier nieuw binennkwam was hij er als de kippen bij me raad te geven.
 
ok dan, ik gun het hem van harte, mijn stem gaat naar ultraX :cool:
 
Woot, beter 1 stem van sanca dan 10 ....... (ik kwam er effe niet op, mag je zelf invullen:P)

Heb nu nieuwe picca's gemaakt van men rug, als ik ze vanaf de tel vergelijk met de oude is men rug wel weer wat voller, maar ik zit nu te k*tten met Sony Ericson driver en Windows Viste. Ben nu met een andere pc aan het proberen maar de hangt de heletijd.
 
Laatst bewerkt:
Sorry hier ga ik echt niet op stemmen :no: Foto's zijn ook niet echt duidelijk.....



Sommige mensen hebben denk ik echt niet door dat de winnaar in de Flex komt met een duidelijke pic.
 
idd zeer goede progressie

Sorry hier ga ik echt niet op stemmen :no: Foto's zijn ook niet echt duidelijk.....



Sommige mensen hebben denk ik echt niet door dat de winnaar in de Flex komt met een duidelijke pic.

bouwens heeft wel gelijk.. ik moet wel een duidelijkere foto zien dan dat want in de flex komt zo'n soort foto niet te staan..
 
kom dan met de foto's. wil wel zien waar ik op stem eh :)
 
idd zeer goede progressie



bouwens heeft wel gelijk.. ik moet wel een duidelijkere foto zien dan dat want in de flex komt zo'n soort foto niet te staan..

Ik verwacht zowiezo dat Aimee wint:D Daarnaast je komt toch alleen op de site te staan? De winnaar van het jaar komt in het blad te staan, daarnaast trek ik zowiezo als ik zou winnen wel betere pics en laat ik iemand ze nemen.

Over 30 min ofzo staan de foto's in dit topic.
 
nog eventjes :D
 
[Link niet meer beschikbaar]

Hier weer een mooie vergelijking, straks post ik deze nog in het groot, met een back dubble biceps waar de armen uber slecht uitkomen en vanaaf maak ik misschien nog een Most Muscular.
 
Flinke progressie enzo, maar zeker (nog) niet flex waardig. Je zit nota bene midden in de bulk
 
Flinke progressie enzo, maar zeker (nog) niet flex waardig. Je zit nota bene midden in de bulk

Das waar, eigenlijk kunnen alleen mensen met een ripped fysiek in zo'n blad komen. Maarja kijk uit wie je deze maand kan kiezen. Dat zijn 3 mensen, Beast mattie is niet mogelijk. Dus Aimee zal zeker winnen, maar ik kwam toch alleen op de site, ik moet zeggen, een goede actie pic en een pic van men rug die wat duidelijker is kan gerust op een site. Want alleen bb-er van het jaar komt toch in het blad. Dat staat in de spelregels:D

Daarnaast vindt ik het pas cutwaardig als ik 100-105KG bij 16% weeg. Cutten omdat je dan zomers een sixpack heb vindt ik zelf bullshit.
 
Guess again, iedere BB'er van de maand komt en op de site en in het magazine te staan ;)
 
Back
Naar boven