XXL Nutrition

Umm ik kom me voorstellen.

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
19 nov 2017
Berichten
12
Waardering
2
Lengte
1m75
Umm hallo alemaal.

Mijn naam is Mitchel en ik ben 22 jaar ik woon in Zuid-Holland.

Ik wil eerst zeggen dat ik dit heel moeilijk vind maar eingenlijk heel trots op ben dat ik deze stap toch neem.

Ik ben een jongen die een traumatische pestverleden achter de rug heeft .Hierdoor ben ik heel onzeker geworden en heb ik eingenlijk zoals mijn vader zij keertje het vertrouwe in mensen verloren.Ik ben ook heel verlegen.


Vanaf groep 3 begon het pesten bij mij en dat is eingenlijk heel mijn schooltijd door gegaan van erg tot erg.(Dingen zoals opgewacht worden bij school achtergevolgt worden op fiets naar huis. Bedreigt worden uitgescholden worden zelfs klasgenoten aan je geslagtdeelte gaan zitten of bedreigbriefjes in je laatje worden gestopt en nog veel meer ellendigheid.

Ik heb veel hulp gekregen bij pyshocoloog pyshiatoors en uiteindenlijk doorgewezen toch om uit huis te gaan bij inrichting daar ben ik half jaar bijna denk ik gezeten en behandelt omdat ik eingenlijk niet meer ging thuis en ook veel zat met einde aan te maken.


In die tijd voor ik opgenomen werd wou ik nooit mijn kamer uit en zat ik vaak hele dag achter computer op mijn kamertje omdat ik niet naar buiten durfde en mijn kamer mijn veilige plek was.

Na ik weer thuis kwam van de opname had ik besloten op fitness te gaan ook omdat ik gelezen had dit goed kan zijn voor zelfvertrouwen. September 2013 begon ik met fitness ik ging naar sportschool hier heb ik lange tijd getraint uiteindenlijk ging mijn vader ook naar sportschool hij ging naar andere en zei ik hier heen moest komen.Ik ben toen uiteindelijk had ik veel eerder moeten doen op een dag naar de sportschool gegaan waar mijn vader ook heen ging. Die dag werd er een schema gemaakt voor mij wat ze waar ik eerst zat niet deden. Ik ben toen meteen die zelfde dag naar mijn ouwe sportschool gegaan en heb daar mijn abbroment opgezegt.


Sinds het naar sportschool gaan is het mijn hobby geworden en ben ik er ook denk ik wat beter gaan staan in het leven ik heb nu ook een hond hond gekregen wat ik al lange tijd wou. Ik heb geen vrienden en wou graag een hond wat ik nu heb en mijn vriend is haar naam is Liaka is een teefje.

Ik wil graag beetje groter worden dat is mijn doel en het plezier hebben in trainen.

Ik zag deze website keer voorbijkomen en las hier veel informatie die ik niet wist. Na veel nadenken heb ik besloten een account aan te maken en deze post te doen waar ik heel trots op ben.

Umm ik weet niet of iemand dit gaat lezen of iemand hier op gaat reageren, maar umm ik weet niet ik ben trots ik deze stap heb gezet.
 
Allereerst supergoed dat je je verhaal hebt opgeschreven, ik hoop dat je kracht en doorzettingsvermogen vind om het trainen als een uitlaatklep te zien
 
Welkom, knap van je dat je zo goed bezig bent!
 
Welkom en goed te lezen dat het nu beter met je gaat.
 
Welkom en succes met je doelen!
 
welkom ,

als je het trainen lang blijft volhouden zul je gaan merken dat dit een uitstekend sociaal smeermiddel is,

je zal meer aanspraak en aandacht gaan krijgen en het pesten is dan door je vergrote zelfvertrouwen als sneeuw voor de zon verdwenen
 
Jammer dat het nog steeds zo veel voorkomt en dat dit jou is overkomen. Ik hoop dat jij jezelf terug vind en dan is de gym een goede stap! Succes kerel, may the gains be with you!
 
Welkom en succes. Leuk dat je een hond gekregen hebt.

Pesten ken het ook,vroeger toch. Heb dat toen redelijk vlug aangepakt.
 
Welkom en succes!
Je zal zien dat het trainen inderdaad een goed middel is om meer zelfvertrouwen te kweken.
 
Respect voor het delen van je verhaal. Kan nog steeds niet wachten tot er een keer pestgedrag voor mijn neus wordt gedaan. Zal dan helemaal gek worden tot aan uithalen toe. Losers dat het zijn.

Ga door en blijf groeien! :)
 
Respect voor je verhaal. Pesten is ontzettend naar en kan grote schade aanrichten aan mensen. Het gebeurt helaas niet alleen in de jeugd, maar ook volwassenen hebben er vaak last van (op hun werk bijvoorbeeld).

Ik wens je heel veel succes in deze sport. Ik denk dat het enorm kan bijdragen aan je zelfvertrouwen, wat op zijn beurt weer zal helpen in het vertrouwen van anderen.
 
Succes man :thumb:
 
Succes! man!

Geef niet op en ga zo door! Weet dat er met de tijd alles goed komt.;)
 
Umm hoi alemaal ik wil een 4 dage split upper lower body gaan doen ? vandaag heeft personal trainer schema gemaakt voor mij aleen ben ik er, niet echt te spreken van ik ga hem denk ik proberen bericht te sturen
 
Zet eens uiteen hoe je schema eruit ziet (oefeningen/sets/reps), wellicht dat wij er wat zinnigs over kunnen zeggen.
 
Ik moet even hond uitlaten sorry umm als ik terug ben doe ik dat jochemb
 
Sessie 1? Warning up 10 min crosstrainer 3× 30 sec planken leg press 4× 6 herhalingen lunges 3× 10 herhalingen maar die lukken mij niet ik doe die niet
Pendalum squat 3× 15 herhalingen
leg curls 3× 12 herhalingen
leg extension 4×12 herhalingen
10 min rennen

sessie 2?
warning up crosstrainer 10 minuten
lat pull down 4× 12 herhalingen
bankdrukken 4×10 herhalingen superset 5 pushups na elke set
low row element pull single arm 3× 12 herhalingen
pectroal element adducties 3× 12 herhalingen
dumbells zijwaarts heffen zittend 3× 12 herhalingen
dumbell push press 3×12 herhalingen
triceps dips op bankje 3× 15 herhalingen
arm curl denk ik op bank 12 per arm 3× 12 herhalingen
roeien 10 minuten maar ik krjjg last van mijnrug bij dit apparaat al maanden niet gedaan
 
Er zijn veel betere schema’s te vinden en of te bedenken. Maar eerst voor de duidelijkheid, wil jij een 4 daage ub/lb split, of is dat je geadviseerd, niet dat dat slecht is.
 
Back
Naar boven