AndroidHealthClinic

Uncle LL (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jurre

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
186
Waardering
0
LL Cool J is vind ik de meest brute zanger die dur is (kwa lichaam dan)
Ech zeer mooi, mijn voorbeeld...

Thinkin' tha same?
 
Volgens mij ben je Jim's stoere billboards vergeten. :p

Check die lats!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

En aan die armen kan LL ook niet tippen.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
:D

ja nu begrijp ik waarom hij zo geliefd is bij de meiskes...
 
ome LL ownz ya... tis gewoon een coole gast en toevallig nog een goeie bb ook nog :D
 
Originally posted by axestream
Volgens mij ben je Jim's stoere billboards vergeten. :p

Check die lats!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

En aan die armen kan LL ook niet tippen.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
1 WORD:HA ****ING HA
 
Jim = groter dan ronnie!
 
Originally posted by axestream
Volgens mij ben je Jim's stoere billboards vergeten. :p

Check die lats!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

En aan die armen kan LL ook niet tippen.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Jim?

Wie is die skinny snotneus eigenlijk? Enneuh hoe oud is ie 13 ofzo?

???
 
He STOPPEN he bart, hij is atletisch gespierd en de naam is JIM en hij kan vet goed zingen ;)
 
Originally posted by Juriaan
He STOPPEN he bart, hij is atletisch gespierd en de naam is JIM en hij kan vet goed zingen ;)

:D
 
Jongens ik denk dat we wel realistisch moeten blijven. Natuurlijk droomt iedereen van zo´n lichaam maar vergeet niet dat hij het geld ervoor heeft om een goede trainer en dieetiste te bekostigen. Ook supplementen en de nodige AS hoeft hij niet voor te sparen. Dus vergelijk jezelf zeker niet met Jim, hoe graag je ook zo´n lichaam wilt hebben. Zie het als motivatie maar zeker niet als drang of als obsessie om zo te worden.
 
Originally posted by iKsZ
Jongens ik denk dat we wel realistisch moeten blijven. Natuurlijk droomt iedereen van zo´n lichaam maar vergeet niet dat hij het geld ervoor heeft om een goede trainer en dieetiste te bekostigen. Ook supplementen en de nodige AS hoeft hij niet voor te sparen. Dus vergelijk jezelf zeker niet met Jim, hoe graag je ook zo´n lichaam wilt hebben. Zie het als motivatie maar zeker niet als drang of als obsessie om zo te worden.
:roflol:
 
Maar ff serieus, je snapt toch niet dat meisjes zo'n Jim zo leuk vinden. En als ze zo'n Mars reclame zien dan MOETEN ze toch wel denken: wat een mager krielkipje... Ik snap er gewoon geen reet meer van. Er zullen zelfs vast wel van die domme wijven zijn die vinden dat hun 'lekkertje' flink gespierd is....:dunno:
 
Is het jullie wel eens opgevallen dat jim met zijn linkerhand zijn rechterbicep wat omhoogdrukt om zijn kluiters nog groter te laten lijken. best wel bizar en wij als kleine jongens vroeger maar denken dat peter andre gespierd was
 
hahah. Ach ja hij heeft het gewoon goed voor elkaar! Blijkbaar vinden de vrouwen het lichaam dus niet alles! Nou anders gaat heel dbb.com ook naar de audities van Idiols 2004 ofzo hahah Moet vast wel iemand door komen
 
zijn hoofd past nog in de bicep van de gemiddelde bb hierzo
 
En toch schat ik hem op een zware 50 kg, trouwens tijdens kuren en in de bulk (is nu aan het cutten) bankt jim als ik me niet vergis een slordige 240 kg, en dan hebben we het over 3-4 herhalingen

Opzich wel weinig voor een man met zo'n fysiek
 
Zie ik daar enige doorschemering van.... Nee het zal toch niet, de heren hier jaloers op Jim? Het lijkt er wel verdacht veel op. Hij krijgt natuurlijk meer aandacht van de meiden dan de meeste van jullie krachtpatsers :D
 
Back
Naar boven