AndroidHealthClinic

Uncle LL (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Veel vrouwen vinden mager enorm sexy. 1 van mijn vriendinnen wil momenteel niet meer met me naar bed, omdat ik teveel spiermassa gewonnen heb... :(
 
Originally posted by WildBill Cody
Veel vrouwen vinden mager enorm sexy. 1 van mijn vriendinnen wil momenteel niet meer met me naar bed, omdat ik teveel spiermassa gewonnen heb... :(

Je weet zeker dat dat de reden is ??? Misschien is het wel omdat ze je met al die andere vriendinnen van je moet delen dat ze geen coïtus meer meer je wil :) En trouwens als een vrouw je alleen beoordeelt op je uiterlijk... Denk niet dat je daar echt blij mee moet zijn.
 
Ik ben verlegen, dus voor mij zou al die aandacht juist een nachtmerrie zijn. Ennuh, wat moet je nou met de aandacht van al die vrouwen, als je toch maar met een kan zijn? Al die verleidingen zal je ook niet echt happy van worden. :p

Zoals Tupac zei "all I want is money, **** the fame, I'm a simple man". :)

(daar komt nog bij dat de meeste meiden die Jim leuk vinden toch een jaar of 10 te jong zijn voor mij)
 
Ik ben jaloers op zun geld dat binnenstroomt!!!!
maarjaaa eens zal ik da ook gaan verdienen, hoop ik!!!
Weetje, is misschie wel idee om met het hele forum van dbb
mee te doen aan volgende idols... Volgens mijn vrienden heb ik
zelfde stem als Jim, duz dan kan ik heel ver komen :D
en ben nog iets groter ook (kwa spiermassa dan)
Nog meer kandidaten die mee willen doen aan volgende idols???
 
hahah en dan de jury in elkaar rammen als je niet door bent naar de volgende ronde
 
Cowgirl ik ben meer dan jalours op die ENROME DIKKE KLUITERS van jim
 
Jongens jongens, jullie hebben het allemaal dan wel over Jim, maar die Jamai is ook niet verkeerd. Ik schat hem zo'n 100 kilo en dat voor zijn leeftijd en lengte. Daar kunnen wij DBBers nog wat van leren...
 
100 kilo droge spiermassa idd.

hoe dan ook dat jong had wel een lekkere vriendin toendertijd. die blonde

Maar Jur, zullen we m en keer bellen en vragenw at zn geheim is qua trainen ed. misschein een aparte topic opnen in elke sectie:

Ask Jim:D
 
Volgens mij lopen er heel wat personal trainers rond bij dat Idols, die gasten kunnen dat anders nooit zo snel behalen :D


FF ontopic: LL ziet er de laatste tijd idd goed uit !
 
Originally posted by badboy
Volgens mij lopen er heel wat personal trainers rond bij dat Idols, die gasten kunnen dat anders nooit zo snel behalen
Een goeie apotheker doet ook wonderen hoor...
 
En van Hint daalt je test ook niet! Hopelijk scheert ze haar wel goed..
 
Originally posted by dandyman

Maar Jur, zullen we m en keer bellen en vragenw at zn geheim is qua trainen ed. misschein een aparte topic opnen in elke sectie:

Ask Jim:D

Goed idee!!!
Ik zoek zun nummer wel op... Jim Bakkum was het hè?
en hij woont in??
Wacht ik zal wel even op zun site kijken > voor de belangstellenden:
Jim Music
ok hij woont in Egmond-Binnen, geen idee waar da ergens ligt...
Maar misschien is ie al lid van deze site, is toch een die hard
bodybuilder zo te zien aan zun lichaam.
 
Hé Hé, ik vind dat jullie Jamaï een beetje tekort doen hoor. Kijk dan ook gewoon ff hoe droog die gozer is, en dat alles gewoon helemaal natural. Als hij aan de AS gaat, dan vreet ik zijn bril (hahaha) op als hij de Mr. Olympia niet minstens 1 keer wint. Maarjah, hij heeft dan ook wel de genetische aanleg om een hele grote te worden....
 
Hij heeft gewoon de pretty-boy face (Jim dan). Daar vallen de meiskes op (van die leeftijd iig). Bovendien heeft hij nog een beetje gay trekjes wat de meeste meisjes ook wel aan spreekt.

Meeste mensen geven niet zo veel om de body, als het maar niet te dik is.


Kijk nou naar Joël;

nwHdBJAoJLkFA57pckWb1F-CpwhMKQT1.jpeg


hij was droog, hard en had een defenitie waar the ur bang van zou worden. Toch heeft hij niet gewonnen, omdat hij niet de pretty boy is die jamai is (uhhh).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die jim is een dool winner dan?

euh ... idool dus ...

Maar effe realistisch ... welke doelgroep willen ze hier mee bereiken... 10 - 14 jarige meisjes.

Voor hen is dit het nieuwe coïtussymbool van nederland ( wat wil je met zo een afgetrainde body ).

Bij ons ( belgië ) heeft er nog een deftige gast gewonnen, en echt rocker. Ma vind niet echt dat die past in het idool "hokje".
Zen stem is ook niet echt popidool.



[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven