AndroidHealthClinic

Undercover: Alberto Stegeman duikt in de illegale handel van anabolen in nieuw seizoen

Bezoekers in dit topic

Col_inc

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2017
Berichten
4.784
Waardering
5.515
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Laatst bewerkt:
Zolang deze "homo" ook pedos laat oppakken vind ik het een top kerel!
 
Bij sportschool straatweg zullen ze wel blij zijn dat hun naam zo duidelijk in beeld staat :roflol:
 
Bij sportschool straatweg zullen ze wel blij zijn dat hun naam zo duidelijk in beeld staat :roflol:

echt he zat ik ook al naar te kijken jeffrey suijkerbuik ook blij
 
Ze kunnen de naam veranderen naar Gymweg...?
giphy.gif
 

Hoe denken jullie over deze homo?
''Die hebben jullie veroorzaakt die verslaving''. Want ze hebben de injecties dwangmatig ingebracht :emo:.

Die vader had zelf toegegeven in een andere show dat hij 6 vials melanotan per dag gebruikte. Als hij zich beter had ingelezen over 't gebruik/gevaren van al die middelen dan hij dit makkelijk kunnen voorkomen. Maar omdat nu een of andere eencellige misbruik maakt van dergelijke middelen, wordt het meteen in een slecht daglicht geplaatst.
 
Hopelijk doeken ze alles op wat met AAS te maken heeft. Zeer gevaarlijk en gewoon onverantwoord. Zou in NL net zoals in België moeten zijn.

Niet serieus natuurlijk. Als het aan mij ligt zou je het gewoon via de apotheek kunnen moeten bestellen.
 
Laatst bewerkt:
heb via doorgaans welingelichte bronnen vernomen dat de overleden jongen in kwestie ook in hevige mate alcohol en drugs gebruikte/misbruikte en soms combineerde
 
heb via doorgaans welingelichte bronnen vernomen dat de overleden jongen in kwestie ook in hevige mate alcohol en drugs gebruikte/misbruikte en soms combineerde
Doen heel veel AAS gebruikers dat niet? Blote pokkel zonnebril op festivalletje pakken pilletje erin of GHB of keta met wat alcohol?
 
Doen heel veel AAS gebruikers dat niet? Blote pokkel zonnebril op festivalletje pakken pilletje erin of GHB of keta met wat alcohol?

AAS gebruikers zullen ongetwijfeld geen alcohol- en drugsfree leven leiden maar van wat ik begrepen heb wist deze jongen het soms heel bont te maken

harddrugs, overmatig drinken, AAS.. klinkt niet als een combinatie die de gemiddelde persoon een leven lang weet vol te houden

jammer dat alleen AAS in de spotlight staan tijdens deze 'docu' en als directe doodsoorzaak worden aangewezen
 
AAS gebruikers zullen ongetwijfeld geen alcohol- en drugsfree leven leiden maar van wat ik begrepen heb wist deze jongen het soms heel bont te maken

harddrugs, overmatig drinken, AAS.. klinkt niet als een combinatie die de gemiddelde persoon een leven lang weet vol te houden

jammer dat alleen AAS in de spotlight staan tijdens deze 'docu' en als directe doodsoorzaak worden aangewezen

Bij ThaWasteland zal er staan doodsoorzaak 'steekte te grootte voorwerpen in zijn anus'
 
Voordat ik het programma uiteraard gezien heb zuigt het wel erg dat je op deze manier je sportschool op kan doeken en je als eigenaar wordt aangemerkt als drugsdealer/crimineel.
Ik ga er van uit dat Stegeman flink gaat stigmatiseren, de zaak eenzijdig zal belichten en met lekker met het belerende vingertje gaat zwaaien.

heb via doorgaans welingelichte bronnen vernomen dat de overleden jongen in kwestie ook in hevige mate alcohol en drugs gebruikte/misbruikte en soms combineerde

Dat bedoel ik dus, maar dat zal ongetwijfeld niet aan bod komen.
 
AAS gebruikers zullen ongetwijfeld geen alcohol- en drugsfree leven leiden maar van wat ik begrepen heb wist deze jongen het soms heel bont te maken

harddrugs, overmatig drinken, AAS.. klinkt niet als een combinatie die de gemiddelde persoon een leven lang weet vol te houden

jammer dat alleen AAS in de spotlight staan tijdens deze 'docu' en als directe doodsoorzaak worden aangewezen

Iemand met een drugsverleden die ineens gaat trainen heeft 0,0 moeite om naar AAS te grijpen.

Niet nuchter naar een feestje kunnen is in mijn ogen eigenlijk hetzelfde als niet naar de gym kunnen zonder AAS :p
 
AAS gebruikers zullen ongetwijfeld geen alcohol- en drugsfree leven leiden maar van wat ik begrepen heb wist deze jongen het soms heel bont te maken

harddrugs, overmatig drinken, AAS.. klinkt niet als een combinatie die de gemiddelde persoon een leven lang weet vol te houden

jammer dat alleen AAS in de spotlight staan tijdens deze 'docu' en als directe doodsoorzaak worden aangewezen
Je moet het sowieso HEEL bont maken om dood te gaan door de directe gevolgen van steroids. Meestal is dat het gevolg van jarenlang misbruik ervan. En zelf dan komen sommige mensen met superieure genen ermee weg.

HEEL toevallig misbruiken de meeste die er aan overlijden ook drugs en andere middelen waar niks over wordt gezegd.
 
Alberto Stegeman is een sensatiezoekende flapdrol. "Voor de goede zaak" ammehoela. Sneu dat iemand z'n zoon is verloren, maar er overlijden meer mensen aan ziektes als gevolg van ongezond vreten en roken, in het verkeer, als gevolg van alcohol, dus wat is z'n punt. Als je overlijdt aan het gevolg van AAS-gebruik heb je het wel erg bont gemaakt en moet je de oorzaak/schuld maar bij 1 iemand zoeken en dat ben jijzelf.

Conclusie: Geen aandacht geven aan deze idioot.
 
Even serieus hoe vaak hoor je dat iemand overlijdt aan steroiden dat is 1 bullshit. Puur omdat nu 1 iemand overleden is en ze niet echt de oorzaak ervan weten schuiven ze het makkelijk af op aas gebruik. Hij wilt zogenaamd de held gaan uithangen dat is wat er gaande is.
 
Even serieus hoe vaak hoor je dat iemand overlijdt aan steroiden dat is 1 bullshit. Puur omdat nu 1 iemand overleden is en ze niet echt de oorzaak ervan weten schuiven ze het makkelijk af op aas gebruik. Hij wilt zogenaamd de held gaan uithangen dat is wat er gaande is.
Ligt er uiteraard wel aan wat hij nam aan AAS. Als hij alcohol zoop, drugs gebruikte en vervolgens thuis bezwijkt aan een kapotte lever omdat ie ook z’n dagelijkse pre-workout van 150-200mg dianabol naar binnen werkt... Tsja, dan was idd de AAS de druppel. Maar hé, blijft ten alle tijden natuurlijk gissen voor ons. Wat er echt gespeeld heeft en hoe zo’n jonge zo jong moet komen te overlijden zal een raadsel blijven. Alles opzij geschoven, ik heb helaas het verdriet van dichtbij moeten meemaken na het verlies van m’n broertje vorig jaar. Als je wist wat dat met ouders doet dan kun je niet anders dan zwaar medelijden hebben met deze man en het hem verre van kwalijk nemen dat ie een boosdoener zoekt. In dit geval AAS.

Mocht vader dit topic ooit tegenkomen, sterkte met dit enorme verlies. Ik hoop dat je de kracht weer vind om enigszins te genieten van het leven, hoe moeilijk dat ook is.
 
Back
Naar boven