MuscleMeat

Undercover: Alberto Stegeman duikt in de illegale handel van anabolen in nieuw seizoen

Bezoekers in dit topic

Klopt. Net als met stoornissen. Er zijn maar twee soorten mensen die het begrijpen. Mensen die het zelf hebben of hebben gehad en psychologen/psychiaters.

Die doen alsof ze het begrijpen.
 
Ik heb zeker 5 jaar mee gelopen in de hc scène nou over gestapt naar techno :p hier in regio Brabant kan je zeker een flinke berg sos voor een wout zijn neus derin raggen (spreek uit ervaring want ik keek een x niet goed uit) hier werd letterlijk niks tegen gedaan. Ze roepte wat en lachte zover heen is het momenteel. Ik ben daadwerkelijk ook benieuwt hoeveel man in dit wereldje blijft hangen en hoeveel junkies er over 20 jaar hier rond lopen. In mijn ogen is drugs hier zeker dan ook meer en deels genormaliseerd.

Hangt echt af in welke omgeving je je begeeft. Normaal zal het echt nooit worden, helemaal als je je in geen enkele "scene" begeeft.
Als je dagelijks komt in de lokale hardcore gym, de weekenden gaat feesten en af en toe een uitwedstrijd met de harde kern van de lokale club mee gaat tja...dan kan ik mij voorstellen dat je verbaast zou staan als iemand in die kringen nooit wat gebruikt. Gebruiken is de norm.

Ga eens naar de lokale korfbalclub (not serious) en haal je neefje eens op op de basisschool waar moeders met bakfietsen hun kinderen komen ophalen, dat is een wereld waarbij je al raar wordt aangekeken als je een blikje redbull in de hand hebt.
 
Dat. Ik ken werkelijk helemaal niemand die drugs gebruikt. De ergste ben ik zelf met AAS.
 
Ok dan languh
 
Dat bedoel ik. Ze hebben enorm winst gemaakt. Elke roider die ik ken weet wel wat sportschool straatweg is. In Amerika krijg je bijna levenslang voor zulke dingen... bizar


indirect pleiten voor levenslang vanwege deze onzin?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
indirect pleiten voor levenslang vanwege deze onzin?
ik bedoel met zulke lage straffen dat ze gewoon verder zullen met roids dealen. Die kerels waren zo vol van zichzelf dat ze een behandeltafel boven hadden. Zegt toch genoeg lijkt me?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik bedoel met zulke lage straffen dat ze gewoon verder zullen met roids dealen. Die kerels waren zo vol van zichzelf dat ze een behandeltafel boven hadden. Zegt toch genoeg lijkt me?
Niet vol van zichzelf zoiets noem je nou dom.
 
Niet vol van zichzelf zoiets noem je nou dom.
Blijkbaar zijn ze ervan bewust dat er weinig controle hiernaar is of dat de straffen mee vallen. Het is 'normaal' dat de sporters binnen sportscholen over AAS praten maar als zelfs het personeel open zit te dealen en de eigenaar zelfs de injecties toe gaat dienen dan ga je wel naar een heel ander niveau.
 
Back
Naar boven