XXL Nutrition

Undercover: Alberto Stegeman duikt in de illegale handel van anabolen in nieuw seizoen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heb ik niet man
Sohardcore.jpg
 
In dat programma werd ook verteld dat het ziekenhuis zei dat Melanotan erg ongezond is ( of iets in die richting ).
Maar Melanotan is nog niet uitgebreid getest toch? Dus dan weten ze dat toch helemaal niet?

Ik heb nog 2 flesjes thuis, wil binnenkort graag weer beginnen maar ben toch een heel klein beetje aan het twijfelen door dit soort berichten. ???

https://en.wikipedia.org/wiki/Melanotan_II
It was under development as drug candidate for female sexual dysfunction and erectile dysfunction but clinical development ceased by 2003, and as of 2018, no product containing melanotan II was marketed and all commercial development had ceased.[1] Unlicensed, untested, or fraudulent products sold as "melanotan II" are found on the Internet, and purported to be effective as "tanning drugs", though side effects such as uneven pigmentation, new nevi (moles), and darkening or enlargement of existing moles are common and have led to medical authorities discouraging use.
 
naar verluid gestorven aan een hartaanval riekt naar mijn ervaring meer naar een degelijke coke binge al dan niet gecombineerd met (sterke) drank .
Je verwacht dat er ook wel een toxicologische test is uitgevoerd bij zo'n geval, daaruit zou wel moeten blijken of er ook alcohol en bepaalde drugs in het spel waren ten tijde van het overlijden. Aan de hand van de gevonden middelen (en concentraties daarvan) kun je dan wel een redelijke inschatting maken of het wel/niet een rol speelde bij het overlijden.

Gezien er nooit een woord gerept wordt over de autopsie (correct me if I'm wrong, heb niet alles gekeken), lijkt het me dat daar toch echt iets anders is uitgekomen. Het is natuurlijk wat vervelend om te communiceren dat je zoon is overleden aan een OD... Dan zoek je alternatieven.
 
Waarschijnlijk gewoon aangeboren hartafwijking gehad (cardiomyopathie).
 
In het filmpje had die gast het ook over zelfmoord..
 
Er blijft maar 1 triest ding kleven aan dit verhaal...... deze jongen is nu overleden wat helemaal niet nodig was geweest als iemand tijdig had ingegrepen. En ik ben van mening dat de directe omgeving zich verantwoordelijk moet opstellen en het niet moet proberen af te schuiven op de buiten wereld.

Voor de rest doet Alberto gewoon zijn werk, het is een artiest/entertainer, en dat is een beroep waarbij je over lijken moet gaan. En de wereld is het nodig..... geef de mens spelen en brood of iets....... ?
 
Jarenlang anabolen openlijk verkopen en dik winst maken. Uiteindelijk 7 maanden celstraf krijgen :roflol: Prachtig land!
Dus de rechters hebben de mannen niet verantwoordelijk gehouden voor de dood van Jelle. Anders was de strafmaat wel anders. En aangezien er ook vuurwapens zijn aangetroffen stelt de straf in de handel van de AAS dus niks voor..
 
Er blijft maar 1 triest ding kleven aan dit verhaal...... deze jongen is nu overleden wat helemaal niet nodig was geweest als iemand tijdig had ingegrepen. En ik ben van mening dat de directe omgeving zich verantwoordelijk moet opstellen en het niet moet proberen af te schuiven op de buiten wereld.

Voor de rest doet Alberto gewoon zijn werk, het is een artiest/entertainer, en dat is een beroep waarbij je over lijken moet gaan. En de wereld is het nodig..... geef de mens spelen en brood of iets....... ?
Precies, directe omgeving had stevig moeten ingrijpen.
 
Dus de rechters hebben de mannen niet verantwoordelijk gehouden voor de dood van Jelle. Anders was de strafmaat wel anders. En aangezien er ook vuurwapens zijn aangetroffen stelt de straf in de handel van de AAS dus niks voor..
Vuurwapens liggen voortaan overal zelfs als ze niet handelen.
 
Dus de rechters hebben de mannen niet verantwoordelijk gehouden voor de dood van Jelle. Anders was de strafmaat wel anders. En aangezien er ook vuurwapens zijn aangetroffen stelt de straf in de handel van de AAS dus niks voor..
Dat bedoel ik. Ze hebben enorm winst gemaakt. Elke roider die ik ken weet wel wat sportschool straatweg is. In Amerika krijg je bijna levenslang voor zulke dingen... bizar
 
Dat bedoel ik. Ze hebben enorm winst gemaakt. Elke roider die ik ken weet wel wat sportschool straatweg is. In Amerika krijg je bijna levenslang voor zulke dingen... bizar
Bs ik vindt dat degene die hem verkocht mits hij clean gear verkocht niet In zijn fout zit. Ik vindt zelf persoonlijk dat de fout zit in het misbruik van alles door elkaar. Mensen aanwijzen is makkelijk maar een junk heeft zijn gear nodig en dat geld ook met drugs. Mits hij goeie kwali verkocht en geen rommel is het beter dat die het van een straat junkie koopt en gekke midelen versneden krijgt bijwijzen van spreken.
 
Bs ik vindt dat degene die hem verkocht mits hij clean gear verkocht niet In zijn fout zit. Ik vindt zelf persoonlijk dat de fout zit in het misbruik van alles door elkaar. Mensen aanwijzen is makkelijk maar een junk heeft zijn gear nodig en dat geld ook met drugs. Mits hij goeie kwali verkocht en geen rommel is het beter dat die het van een straat junkie koopt en gekke midelen versneden krijgt bijwijzen van spreken.
Uit eindelijk ragt hij die naald er alsnog zelf in hij word niet gedwongen simpel.
 
Dat bedoel ik. Ze hebben enorm winst gemaakt. Elke roider die ik ken weet wel wat sportschool straatweg is. In Amerika krijg je bijna levenslang voor zulke dingen... bizar
Wat is enorm? Aan het filmpje te zien verdienden zij er geen tonnen mee per jaar. Denk eerder een paar duizend extra.
In Amerika krijg je voor zulke kleine handel zeker geen levenslang.
 
Laatst bewerkt:
Wat is enorm? Aan het filmpje te zien verdienden zij er geen tonnen mee per jaar. Denk eerder een paar duizend extra.
In Amerika krijg je voor zulke kleine handel zeker geen levenslang.

Die vriend van Bostin Lloyd heeft 3 jaar gehad toch?
En die was best wel bigtime geloof ik.
 
Bs ik vindt dat degene die hem verkocht mits hij clean gear verkocht niet In zijn fout zit. Ik vindt zelf persoonlijk dat de fout zit in het misbruik van alles door elkaar. Mensen aanwijzen is makkelijk maar een junk heeft zijn gear nodig en dat geld ook met drugs. Mits hij goeie kwali verkocht en geen rommel is het beter dat die het van een straat junkie koopt en gekke midelen versneden krijgt bijwijzen van spreken.
lmao dude dit is drugs waar the fuck heb jij het over. Ja, je mag coke dealen als het maar clean is :roflol: weet je hoe gevaarlijk die shit is? Iedereen maakt er misbruik van en iedereen zit tegenwoordig aan de tren
 
Back
Naar boven