MuscleMeat

Aankondiging Undercover in Nederland, 11 mei.

Bezoekers in dit topic

Heb een deel van het transcript weten te bemachtigen:

Vandaag duiken wij in de duistere wereld van de androgene anabole steroiden. Wij staan hier, undercover met een camera in onze tas, in de sportschool. We hebben afgesproken met ene Kelvin. Kelvin is een anabolen gebruiker en beweerde stellig via eerder contact, dat deze middelen niet levensgevaarlijk zijn en dat paracetamol gevaarlijker is! Dat dit kan in Nederland! Hij heeft ons beloofd een zogeheten 'kuur' voor ons mee te nemen. Deze kuur bestaat uit meerdere van deze levensgevaarlijke middelen, en wij kunnen er hier, in Nederland, met gemak aankomen.

...

We staan nu buiten de sportschool en hebben zojuist van Kelvin, die zonder blikken of boos beweert dat dit *vial test* NIET levensgevaarlijk is, wat anabolen gekregen. Dat dit kan in Nederland! We gaan nu praten met een expert (in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen) uit Belgie en vragen wat hij hier van vindt.

...

We zijn nu in Belgie en hebben voor ons een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen. Hij pleit voor 'TRUE NATURAL BODYDILDOING' en is fel tegen gebruik van deze levensgevaarlijke middelen. Vertel ons, kunt u wat meer vertellen over true natural bodydildoing en anabolen?
- True natural bodydildoing is bodydildoing zonder spuiten en naalden, zonder levensgevaarlijke middelen. Gezondheid i.p.v. mortaliteit. Ik ben expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen en ben doctor in de wetenschappen dus ik weet waar ik over praat.

Zoals je ziet is deze expert het duidelijk oneens met de uitlatingen van Kelvin. Ook hebben wij afgesproken met ene Anthony, een bodydildoer, om te vragen wat die ervan vindt.

We zijn nu in de sportschool met Anthony, die voor ons een seminar geeft van 50 eu pp. We stellen hem de vraag wat hij van anabolen vindt.
- Beetje rijst, beetje groentjes, beetje kuurtjes daar. Ja hoor. Was het maar zo makkelijk, met anabolen moet je nog veel harder trainen dan zonder.

Gvd man :roflol:

Hebben jullie de rest ook al gelezen?

Via enkele van onze schimmige contacten binnen het bodydildoingcircuit komen we op het spoor van een gewetenloze crimineel waarvan wij zich vermoeden dat hij zich bezig houdt in de handel van anabolen en andere verschrikkelijke illegale spierversterkende middelen.

Na lang aandringen lukt het ons om een afspraak met hem te maken. Onze afspraak vindt plaats bij hem thuis. Wij bellen aan bij een keurig rijtjeshuis in een buitenwijk ergens in Nederland. Omdat deze persoon niet met zijn echte naam bekend wil worden gebruiken wij de alias Zyz. Een naam die de ene helft van het bodydildoingcircuit huiveringwekkend doet opkijken en bij de andere helft eerbiedig het hoofd laat zakken. En controversieel persoon dus net als de geïnterviewde.

Naar eigen zeggen heeft Zyzz zijn fortuin te danken aan een erfenis van een overleden vriend maar de vele dure auto’s op de oprit doen ons anders vermoeden. Als wij daarop doorvragen schemert hij uiteindelijk door dat hij op geheel andere wijze aan zijn geld is gekomen, namelijk door de verkoop van illegale spierversterkende middelen.

Dat deze persoon een discutabele reputatie heeft binnen het illegale circuit blijkt ook uit de plisie rapporten die wij hebben opgevraagd. Daaruit blijkt dat Zyzzz bij meerdere politieachtervolgingen betrokken is geweest. Waarbij opvalt dat er elke keer een andere veel te dure auto gebruikt wordt.

Dat deze gewetenloze crimineel geen enkel moraliteitsbesef schijnt te hebben lijkt evident. Zyzzzz is namelijk verdacht vaak gesignaleerd bij de plaatselijke McDonalds, vaak in het bijzijn van minderjarige meisjes. Het lijkt er op dat de Zyzzzzz deze meiden al op jonge leeftijd met anabolen probeert te laten kennismaken. Hij begint zijn verleidingstraject met het aanbieden van milkshakes en hamburgers, waarvan wij weten dat deze ook vol met anabolen zitten. Dit lijkt op het eerste gezicht onschuldig maar wij zijn er van overtuigd dat dit een eerste opstap is om deze naïeve jongeren het illegale schemergebied van AAS en bodydildoing binnen te sleuren.

Vanwege het success van Zyzzzzzz' geheime operatie en om zijn afzetgebied de vergroten verwachten wij dat het niet bij jonge meiden zal blijven maar dat hij in de nabije toekomst zijn werkgebied zal gaan verleggen om zo ook onschuldige minderjarige jongens te verleiden tot bodydildoing.

• Like
Waarderingen: HillR
Neem de moeite niet eens om te kijken
Kan er maar 1 ding op zeggen............... **** it !!!!

ps; GETXXL graag meer van dit soort humor :) :) :)
Scheelt me weer een roid rage per dag hahaha

Ik mis in het script nog een optreden van Leroy Kakiay. Een echte winner.

[Link niet meer beschikbaar]

Welkom terug bij Undercover in Nederland, waar wij in de duistere wereld van androgene anabole steroiden treden. Vandaag hebben wij afgesproken met een bodybuilder om een 'kuurtje' te kopen. Een kuurtje is een gevaarlijke cocktail van deze levensgevaarlijke middelen die je spieren oppompen. Zoals je kunt zien, zie je niet dat ik train, en dat kan argwaan wekken bij de anabole misbruiker. Daarom hebben we een jongen geregeld, die eruitziet alsof hij al veelvuldig spierversterkende middelen en groeihormonen heeft misbruikt, maar eigenlijk volledig naturel is door zijn toewijding. Toch Leroy?
- Ja, ik ben all true natural bodydildo'er en ik help jullie graag met het vangen van deze criminelen. PS IK BEN BEROEMD.
Mooi zo Leroy! Wel hebben we 1 probleem. Zoals Leroy zegt; hij is beroemd, dus we moeten hem vermommen. Nu maar hopen dat dat goed gaat...

• Like
Waarderingen: diaephi en bascross
Welkom terug bij Undercover in Nederland, waar wij in de duistere wereld van androgene anabole steroiden treden. Vandaag hebben wij afgesproken met een bodybuilder om een 'kuurtje' te kopen. Een kuurtje is een gevaarlijke cocktail van deze levensgevaarlijke middelen die je spieren oppompen. Zoals je kunt zien, zie je niet dat ik train, en dat kan argwaan wekken bij de anabole misbruiker. Daarom hebben we een jongen geregeld, die eruitziet alsof hij al veelvuldig spierversterkende middelen en groeihormonen heeft misbruikt, maar eigenlijk volledig naturel is door zijn toewijding. Toch Leroy?
- Ja, ik ben all true natural bodydildo'er en ik help jullie graag met het vangen van deze criminelen. PS IK BEN BEROEMD.
Mooi zo Leroy! Wel hebben we 1 probleem. Zoals Leroy zegt; hij is beroemd, dus we moeten hem vermommen. Nu maar hopen dat dat goed gaat...

Dank je GETXXL,
Wilde net mijn vrouw gaan aftuigen in een woede aanval maar dank zij jou is dat net
aan weer voorkomen.
pffuuww

• Like
Waarderingen: MMAjunkie
Wie gaat er tellen hoe vaak er naalden en injectiespuiten in beeld komen?

Leuk topic even volgen

Ik denk dat de gemiddelde ASS gebruiker gezonder leeft dan de meeste mensen,en Alberto maakt van een niet probleem een probleem.

waar komt nou dat stukje over Ron en die verkrachte hond vandaan dan?

aware me
Centraal honden topic.

Dus als je een overval pleegt en je doet het heel vriendelijk heeft niemand daar last van want de verzekering vergoed alles. Ja tuurlijk joh.
In wat voor verknipte Wereld zijn dit voor antwoorden. Het gaat erom dat je iets doet wat niet mag.

Ik verkracht je hond, maar niks aan de hand hoor. Hij vond het lekker. Enne kies voor hond elk willekeurig familielid. :sad: Moe wordt ik hiervan.

• Like
Waarderingen: Ano_87987
Terug
Naar boven