- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Is Jesse ook al gecast voor deze aflevering?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een deel van het transcript weten te bemachtigen:
Vandaag duiken wij in de duistere wereld van de androgene anabole steroiden. Wij staan hier, undercover met een camera in onze tas, in de sportschool. We hebben afgesproken met ene Kelvin. Kelvin is een anabolen gebruiker en beweerde stellig via eerder contact, dat deze middelen niet levensgevaarlijk zijn en dat paracetamol gevaarlijker is! Dat dit kan in Nederland! Hij heeft ons beloofd een zogeheten 'kuur' voor ons mee te nemen. Deze kuur bestaat uit meerdere van deze levensgevaarlijke middelen, en wij kunnen er hier, in Nederland, met gemak aankomen.
...
We staan nu buiten de sportschool en hebben zojuist van Kelvin, die zonder blikken of boos beweert dat dit *vial test* NIET levensgevaarlijk is, wat anabolen gekregen. Dat dit kan in Nederland! We gaan nu praten met een expert (in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen) uit Belgie en vragen wat hij hier van vindt.
...
We zijn nu in Belgie en hebben voor ons een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen. Hij pleit voor 'TRUE NATURAL BODYDILDOING' en is fel tegen gebruik van deze levensgevaarlijke middelen. Vertel ons, kunt u wat meer vertellen over true natural bodydildoing en anabolen?
- True natural bodydildoing is bodydildoing zonder spuiten en naalden, zonder levensgevaarlijke middelen. Gezondheid i.p.v. mortaliteit. Ik ben expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen en ben doctor in de wetenschappen dus ik weet waar ik over praat.
Zoals je ziet is deze expert het duidelijk oneens met de uitlatingen van Kelvin. Ook hebben wij afgesproken met ene Anthony, een bodydildoer, om te vragen wat die ervan vindt.
We zijn nu in de sportschool met Anthony, die voor ons een seminar geeft van 50 eu pp. We stellen hem de vraag wat hij van anabolen vindt.
- Beetje rijst, beetje groentjes, beetje kuurtjes daar. Ja hoor. Was het maar zo makkelijk, met anabolen moet je nog veel harder trainen dan zonder.
Welkom terug bij Undercover in Nederland, waar wij in de duistere wereld van androgene anabole steroiden treden. Vandaag hebben wij afgesproken met een bodybuilder om een 'kuurtje' te kopen. Een kuurtje is een gevaarlijke cocktail van deze levensgevaarlijke middelen die je spieren oppompen. Zoals je kunt zien, zie je niet dat ik train, en dat kan argwaan wekken bij de anabole misbruiker. Daarom hebben we een jongen geregeld, die eruitziet alsof hij al veelvuldig spierversterkende middelen en groeihormonen heeft misbruikt, maar eigenlijk volledig naturel is door zijn toewijding. Toch Leroy?
- Ja, ik ben all true natural bodydildo'er en ik help jullie graag met het vangen van deze criminelen. PS IK BEN BEROEMD.
Mooi zo Leroy! Wel hebben we 1 probleem. Zoals Leroy zegt; hij is beroemd, dus we moeten hem vermommen. Nu maar hopen dat dat goed gaat...
Op alle fora waar hij post, krijgt hij het voor elkaar om gebanned te worden (DBB, Bodynet, BB.com waarschijnlijk ook)..
5000 euro brutoZeker, ik heb gehoord dat hij een enorm bedrag had gewonnen ?!
en dat ie nu miljonair is![]()
Centraal honden topic.waar komt nou dat stukje over Ron en die verkrachte hond vandaan dan?
aware me
Dus als je een overval pleegt en je doet het heel vriendelijk heeft niemand daar last van want de verzekering vergoed alles. Ja tuurlijk joh.
In wat voor verknipte Wereld zijn dit voor antwoorden. Het gaat erom dat je iets doet wat niet mag.
Ik verkracht je hond, maar niks aan de hand hoor. Hij vond het lekker. Enne kies voor hond elk willekeurig familielid.Moe wordt ik hiervan.