Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heeft er iemand ervaring met Unidyne van Universal? ingredienten zijn het zelfde als Xenadrine RFX-1 volgens de label, maar wel een stuk goedkoper. Zal de werking ook hetzelfde zijn?
Met unidyne zelf heb ik geen ervaring. Maar met wat andere producten van universal wel. Ik ben van al deze tevrede geweest, en voor mij is universal betrouwbaar. Sommige producten moet je wel een paar weken nemen voor een degelijk resultaat. Dit staat dan ook vermeld op hun label.
Goede ervaring mee gehad, het lijkt wel alsof je geen last hebt van gewenning bij dat product. Ik vond de prijs/kwaliteit-verhouding zeer goed. Vergelijken met Xenadrine kan ik niet, dat heb ik nog nooit gebruikt.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.