XXL Nutrition

Uniek, foto's uit Noord Korea.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
valt het je niet op dat alles zo extreem grijs is,het is de ideale setting om 28 weeks later,het vervolg van 28 days later te laten afspelen....apocalyptischer kan niet meer...:D
 
gevaarlijk land jong met dien gek kim jong Il aan de macht. Ook enen die de macht van de media naar zin hand zet. Denk maar niet dat je daar vrije meningsuiting hebt. Al wat daar iets te zeggen heeft in dat land staat direct onder zijn bevel
10 procent van de bevolkig die militairen zijn ( is meer dan dat btw ) . Dan nog eens 3 procent bijrekenen die functies uitoefenen voort leger.

Een atoommacht tevens dacht ik ..
Kvind die getekende affiches wel zalig ;)
 
Best wel shocking. Ik moest meteen aan half-life 2 denken op een of andere manier.

Opzich zou ik Noord-Korea weleens willen bezoeken, je waant je dan in een totaal andere wereld.
 
Corazon zei:
Heb je die docu toevallig van het internet? Ik vind het wel een interessant onderwerp namelijk.

Canvas en BBC, in 1 docu ging een kerel met gevaar voor eigen leven terug naar N-Korea met een camera in een tas.
 
EricR zei:
Canvas en BBC, in 1 docu ging een kerel met gevaar voor eigen leven terug naar N-Korea met een camera in een tas.

Kan ik die ergens downloaden?
 
Sinlath zei:
als je het topic had gelezen en de onderschriften bij de foto's dan begrijp je waarom dit niet echt geweldig is.

Zal zo is lezen
 
Guillermo zei:
Kan ik die ergens downloaden?

Nee, maar die uitzendingen op Belgie worden nog wel eens herhaald. Volgens mij het programma Panoroma.
 
Laatst bewerkt:
interessante video ter aanvulling
[Link niet meer beschikbaar]
 
killerbee zei:
interessante video ter aanvulling
[Link niet meer beschikbaar]
Ongelooflijk man, heb 'm net gezien. Wat een onmenselijkheid :eek:
Stel je toch voor dat je daar geboren wordt...
 
k heb er een kwartier van gezien, niet normaal, k kus men beide handjes dat ik hier woon, ook al vervloek ik soms het land, dan pas denkt ge der is terug aan hoe goed het hier wel niet is!
 
Niemand verdient zo een leven, gewoon niemand
En al helemaal geen kind
 
destijds een docu gezien op canvas met exclusieve beelden uit noord korea, de mensen liggen er momenteel te creperen op straat en de burgers laten lijken gewonden liggen uit angst voor represailles.
 
Ongelooflijk, die docu is echt heftig. Met moeite heb ik 'm afgekeken, die onmenselijkheid moet tot waanzin drijven.

Ik heb er eerlijk gezegd zelf nooit over nagedacht hoe Noord-Korea aan z'n geld komt, dat drugsverhaal klinkt dan wel erg logisch.
 
Jizza zei:
Ongelooflijk, die docu is echt heftig. Met moeite heb ik 'm afgekeken, die onmenselijkheid moet tot waanzin drijven.

Ik heb er eerlijk gezegd zelf nooit over nagedacht hoe Noord-Korea aan z'n geld komt, dat drugsverhaal klinkt dan wel erg logisch.


Idd, als het praktisch geen handel drijft? Waar teert het land dan op
Ik zit op de helft, en begin nu echt rillingen te krijgen van wat daar gebeurt...
 
Laatst bewerkt:
ziekelijke fotos en uitleg , en als je er echt bent dan zou je helemaal doorslaan .

spooksteden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ongelooflijk he, gigantische hotels, boulevards... waarschijnlijk zelfs winkelcentra met alles erop en eraan, maar mensen???
 
was zelfs pretpark waar niemand te bespeuren was ???
 
dan is er nog het verhaal van dit gebouw (driehoek)
[Link niet meer beschikbaar]
zou enorm groot zijn, maar halverwegen zijn ze gestopt met bouwen, wel bizar, ziet er ook freaky uit als je het van dichtbij ziet, ken de naam van dit gebouw nimeer, het er vroeger nog sites over gelezen
 
Er heerst daar idd een waar schrikbewind door een paranoide spleetoog die der zin bevolking uitbuit.
Propaganda overal; indoctrinatie bij de kinderen; geheime politie; geen vrij meningsuiting; alles onderworpen & gevormd naar de ideeen van één persoon.

is echt niet geloven hoe zo'n gekken zoveel macht vergaren..
Maar allé de geschiedenis herhaalt zich constant
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven