AndroidHealthClinic

Uniqua's verhaal; bijna -40 kilo

Bezoekers in dit topic

Wauw, respect!
Hoe heb je dit gedaan? Qua voeding en workouts?
Heb je ook slappe huid gekregen door het vele afvallen?
Xx
 
Wauw, respect!
Hoe heb je dit gedaan? Qua voeding en workouts?
Heb je ook slappe huid gekregen door het vele afvallen?
Xx

Dankjewel Gouden kiwi! :o

Ik denk dat geduld, consequentie en mijn doel voor ogen zien het meest hebben gedaan. Qua voeding en workouts niet echt veel speciaals. Het meeste is gewoon bij de meeste mensen bekend.
Bij voeding denk ik dat het beste is om een levensstijl te kiezen dat je op lange termijn kan volhouden als je veel moet afvallen. Diëten heb ik vermeden, denk dat slechts een tijdelijk hulpmiddel is en voor mijn niet vol te houden. Om je voeding op goede weg te helpen kan je kcal tellen. Ik doe het niet dagelijks(Veel mensen ook weer wel), maar om portiegroottes aan te leren in te schatten is het wel heel handig!

Qua training ook niet zo veel bijzonders. In het begin deed ik meer cardio. Mijn conditie was echt zwaar onvoldoende, denk dat het nu zelfs beter dan gemiddeld is. :o
Op het moment doe ik meer aan krachttraining en bijna geen cardio meer. Situationeel krijg ik mezelf naar buiten om hard te lopen......
Krachttraining vind ik daarentegen wel heel tof om te doen. Val nog steeds af gewoon door kcal tekort.
In het begin deed ik veel met machines. Maar nu zoveel met losse gewichten dat ik machines liever skip omdat ze gewoon minder prettig aanvoelen.
En train met voornamelijk compound oefeningen!

Loshangend vel heb ik gelukkig bijna niet. Slechts een klein plooitje onder mijn navel, maar het valt niet echt op. En als ik mijn buik helemaal intrek zie je het ook wel.... Maar lijkt ook weer minder te zijn geworden en ik trek ook niet constant mijn buik zo erg in :roflol: dus dat zie je ook niet. Ben nog wel redelijk fluffy rond mijn buik en heupen, dus ik hoop niet dat ik opeens voor een verassing komt te staan als ik het eindelijk weg heb gekregen. Ik heb wel redelijk wat straiie. Wss ook omdat ik vroeger te snel gegroeid ben, maar vind het ook niet heel erg. Hoorde ooit iemand zeggen dat straiie karakter geeft dus ik hou mij dat maar voor.:roflol:
 
Wat goed zeg :) Je zult vast heel trots op jezelf zijn (zou ik echt wel zijn iig)! Goed om te lezen dat je dit hebt kunnen bereiken zonder een 'extreme' aanpak qua constant calorien tellen en eten afwegen etc... Ik ben ook met stapjes mijn leefstijl aan het veranderen maar zie mezelf niet zulke exreme maatregelen nemen.

En wat fijn dat je geen last hebt van loshangend vel! Dat zie je vaak bij mensen die veel afvallen... Ik heb zelf wat slappe huid op m'n billen gekregen nadat ik aardig wat ben afgevallen, maar ik denk dat ik meer krachttraining moet doen hehe.

Ik zou me inderdaad ook niet zo druk maken om straiie, ik denk dat elke vrouw dat ergens wel heeft :P Heb het zelf ook op m'n bienen maar het stoort me echt niet eigenlijk.

Heel veel succes nog!
 
Wat goed zeg :) Je zult vast heel trots op jezelf zijn (zou ik echt wel zijn iig)! Goed om te lezen dat je dit hebt kunnen bereiken zonder een 'extreme' aanpak qua constant calorien tellen en eten afwegen etc... Ik ben ook met stapjes mijn leefstijl aan het veranderen maar zie mezelf niet zulke exreme maatregelen nemen.

En wat fijn dat je geen last hebt van loshangend vel! Dat zie je vaak bij mensen die veel afvallen... Ik heb zelf wat slappe huid op m'n billen gekregen nadat ik aardig wat ben afgevallen, maar ik denk dat ik meer krachttraining moet doen hehe.

Ik zou me inderdaad ook niet zo druk maken om straiie, ik denk dat elke vrouw dat ergens wel heeft :P Heb het zelf ook op m'n bienen maar het stoort me echt niet eigenlijk.

Heel veel succes nog!

Yes ben trots op mijzelf. :D Geen idee hoe zwaar ik anders zou zijn als ik het niet gedaan had..:s
Kleine stapjes nemen bij het veranderen van je leefstijl is the way to go en zou ik je zeker aan raden om te doen.

Inderdaad heb ik veel mensen gezien met extreem loshangend vel. Bijvoorbeeld obesetobeast op Youtube. Vindt het altijd best triest dat je na zo hard werken nog daarmee opgescheept zit. :(
Wellicht gaat dat slappe huid nog wel een beetje verminderen, kan best! Wat betreft mijn straiie lijkt die zelfs minder te worden.
Ben blij met mijn lijf en ik hoop dat mijn lijf dat ook met mij is na al dat afvallen. :roflol: Maar zal spoedig weer wat meer gaan eten. Mijn bloeddruk begint na lange tijd ook weer normaal te worden gelukkig. Zat op mijn 18e al rond de 140. De laatste meting 123, moet er wel bij zeggen dat het bij de meeste metingen daarna weer omhoog springt, maar ja we zullen zien.

Dankjewel voor je reactie. :o
 
Back
Naar boven