MuscleMeat

unkn0wn's logje [homegym]

Bezoekers in dit topic

Was ga je je beter voelen als je weer meer traint. En je ook weer buffer voelt. Motivatie is dan vast weer snel terug!

ja klopt helemaal!

Even de trainingen van deze week op een rijtje zetten, heb tot nu toe 3 trainingen gehad. Train nu wel in huis aangezien m'n homegym nu veelste koud is (is in een oude stal achter bij ons), is daar ongeveer even koud als buiten daardoor voelt de stang zelf ook als ijs aan:o

Heb binnnen gelukkig wel een pull up bar en heb m'n dumbbells gewoon naar binnen verhuist. Zo toch nog wel goede trainingen kunnen doen. Geen idee hoe lang de kou nog aanhoud maar als het weer boven nul wordt zal ik weer in m'n gewone gym gaan trainen.


Hier de trainingen:

Borst & biceps

DB press

12 x 30kg
10 x 30kg
8 x 30kg
8 x 30kg

push ups

3 x 15 x BW

DB fly (flat)

3 x 12 x 15kg

chin ups

14 x BW
12 x BW
12 x BW

DB curls

3 x 8 x 15kg

.................

rug

pull ups

hoog volume en weinig rest, 10 x 5 x BW

DB Deadlift

Even geen barbell hier, dus met dumbbells gedaan. Aardig pittig om te stabiliseren.

12 x 30kg
10 x 30kg
8 x 30kg
8 x 30kg

one-arm DB rows

3 x 8 x 30kg

shrugs

3 x 12 x 30kg

...................

schouders & triceps

DB shoulder press

11 x 20kg
8 x 20kg
8 x 20kg
8 x 20kg

side raises

3 x 10 x 10kg

rear delt fly's (strict)

3 x 12 x 10kg


DB triceps extensions

12 x 25kg
10 x 25kg
10 x 25kg

Diamond Push ups

2 x 15 x BW

2 x 10 x BW


In geen enkele set ga ik meer tot failure trouwens.
 
mooi lijstje man
 
Hey, nog aan het trainen?
 
Hey, nog aan het trainen?

hey, ja ik train nog.. laatste weken zo'n 3x p/w maar nog niet hoe ik het wil hebben. als ik zin heb ga ik misschien wel weer wat loggen, maar trainingsroutine is vaak hetzelfde dus heel boeiend is het niet..
 
Goed om te horen dat je nog traint. Hopelijk ga je weer loggen.
 
Ga ik zeker weer doen:), nu nog even op een laag pitje. Richting het voorjaar waarschijnlijk en na m'n examens heb ik weer volop tijd.
 
Mooi man.

Suc6!
 
Weer eens n update.

Train weer redelijk, begin ook weer aardig in shape te raken. Plan is nog zo'n maandje bulken, daarna ga ik licht cutten d.m.v. clean op onderhoud eten en cardio hierbij toe voegen. Hoop zo een beetje op gewicht te blijven maar wel wat vet te verliezen. Sta nu op 13-14% maar wil toch wel richting de 10%, hiervoor geef ik me 2-3 maanden.

Hier gelijk maar even een training van vandaag:

Rug

pull ups

10 x BW
2 x 6 x BW +7,5kg
6 x BW rep out

Deadlifts

5 x 90kg
5 x 100kg
5 x 105kg
5 x 110kg
3 x 115kg

one-arm dumbbell row

2 x 10 x 30kg
2 x 8 x 32,5kg

shrugs (+vasthouden)

3 x 15 x 27,5kg
 
welkom terug!!

goede training.
 
Back
Naar boven