XXL Nutrition

UNLEASH! Concentrated - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
UNLEASH!_Concentrated_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? [Link niet meer beschikbaar]. XXL Tip! Combineer Unleash met Essential Amino Stack en MegaGrow voor een echte XXL Training Stack. Hiermee haal je alles in huis wat je nodig hebt om te kunnen knallen tijdens de training én om daarna direct optimaal te groeien en herstellen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? super!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, leuke goodies, volgende dag in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? jazeker

Mijn review:

Op de oude Unleash v3 ging ik super, dus was erg benieuwd naar deze nieuwe versie. Zoals beloofd werd het pakketje keurig de volgende dag bezorgd met de nodige gratis samples en goodies. De eerste aangename meevaller was de smaak. Waar unleash v3 zachtjes gezegd niet lekker was is de nieuwe Unleash concentrated echt heerlijk. De smaak watermeloen smaakt gewoon echt naar watermeloen. Een heerlijke frisse smaak die je eigenlijk wel vaker dan 1 keer per dag zou willen drinken.

De energie en focus die je krijgt zijn echt precies goed voor een heerlijke training. Niet het gevoel alsof je drugs op hebt, geen hartkloppingen, maar precies die hoeveelheid energie die je nodig hebt om een goede training neer te zetten. De pomp is ook overduidelijk aanwezig. Tijdens het trainen lijk je er echt een stuk harder en droger door. Iets dat ook weer motiveert om nog harder te trainen.

Pluspunt van deze booster is dat je jezelf ook na de training nog goed voelt. Van een zogenaamde crash heb ik met Unleash concentrated totaal geen last van. Ik vind deze samen met Go de beste pre workout booster die ik tot nu toe heb gehad. En zeker ook de lekkerste, wat voor mij toch niet onbelangrijk is.
 
mooie tijd voor een review :-)
 
Ploegendienst. Net wakker :D
 
Apart goedje kwa poeder hoeveelheid stuk minder dan de oude maar de werking net zo goed als de oude:D
 
Goede review man.

De eerste keer dat ik het product probeerde voelde ik echt niets, ik was echt teleurgesteld in Rene, maar een dag later, na een dag rust weer een scoop genomen voor het trainen, en man o man...

Ging er vele malen beter op dan de vorige versie van unleash.
 
Apart goedje kwa poeder hoeveelheid stuk minder dan de oude maar de werking net zo goed als de oude:D
Die oude deed ook z'n werk goed, was alleen niet zo lekker. Deze is echt lekker en de werking is ook super.

Trainingen gaan echt lekker de laatste tijd :thumbs:
 
Ik denk dat ik deze ook maar is ga bestellen, ik was erg tevreden ook over de vorige unleash. Goeie review
 
Apart goedje kwa poeder hoeveelheid stuk minder dan de oude maar de werking net zo goed als de oude:D

:wl: concentrated! :D

Goede review man.

De eerste keer dat ik het product probeerde voelde ik echt niets, ik was echt teleurgesteld in Rene, maar een dag later, na een dag rust weer een scoop genomen voor het trainen, en man o man...

Ging er vele malen beter op dan de vorige versie van unleash.

gelukkig maar... het is erg lastig om een goede pre workout te maken zeker nu DMAA niet meer mag.

Ik denk dat ik deze ook maar is ga bestellen, ik was erg tevreden ook over de vorige unleash. Goeie review

Laat zeker even weten hoe het bevalt.
 
Goede review, merkte duidelijk de pomp bij de vorige Unleash
 
20 minuutjes geleden genomen en begin hem al lekker te voelen :D

Op naar de gym! :lifter:
 
Deze neem ik mee met de volgende bestelling. ben benieuwd
 
Goede review ;)

Luid en duidelijk.
 
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe pwo.. :D
 
Die nieuwe Unleash is echt de beste booster ooit. Dikke pomp, veel energie, en nog lekker ook :zuip:
 
goede pomp, heb savonds laat nog iets van een koffie gevoel als ik sochtends neem, lijkt me een goed teken, creatine die er in zit is wel goed denk ik, iets meer kracht, geen knal hyper energyboost, dat niet, meer voor kracht en groeien dan voor motivatie en focus dus. Das mijn mening dan he. Ga vaker proberen en ga zeker nog even een reactie geven over een paar weekjes. Smaak is goed hoor. Zwarte bes/ granulaat pomulaat of hoe heet die pitjes vrucht. Prettig.
 
goede pomp, heb savonds laat nog iets van een koffie gevoel als ik sochtends neem, lijkt me een goed teken, creatine die er in zit is wel goed denk ik, iets meer kracht, geen knal hyper energyboost, dat niet, meer voor kracht en groeien dan voor motivatie en focus dus. Das mijn mening dan he. Ga vaker proberen en ga zeker nog even een reactie geven over een paar weekjes. Smaak is goed hoor. Zwarte bes/ granulaat pomulaat of hoe heet die pitjes vrucht. Prettig.

Dat is granaatappel ;), we hebben geprobeerd om je geen hypergevoel te geven of een enorme rush, deze gaan ook altijd gepaard met een crash daarom. Het moet je wel een wakker gevoel geven en een soort happy feeling dat je in een lekkere flow komt. Ook moet het een goede pomp en kracht te geven...
 
ik ben net nieuw op het forum en kwam deze post tegen, dus waarschijnlijk zal ik wel verkeert reageren maar ik doe het tog,
mijn mening over Unleash Concentrated:
eerste reactie toen ik mijn pakketje opende jesus wat een grote pod voor een pre workout, ( vorige potje was jack 3d en mijn eerste reactie was toen man hier heb ik 45 voor betaald klein k*t potje) dus de eerste reacite was goed.

toen mijn eerste shake: smaak, prima ( granaatappel) goed te drinken. ook drink je het zo weg met 300 ml water. poeder lost ook good op in het water, een stuk beter dan de nr1 bevoorbeeld
aangezien ik net als ik gewend ben de shake 30 min voor het sporten nam ipv het uur dat aageraden wordt voelde ik er het begin van de training niet veel van, maar halverwege begon hij goed te werken, lichte pump, net iets meer energie als zonder pre workoutshake maar tog niet wat ik er van er van verwacht had. energie was ook gewoon snel weer weg, geen crash maar weinig energie, ( ik heb de unleash nu 3 keer gebruikt) de latere twee keren voelde ik ook steeds het zelfde, alleen een ding wat ik met jack3d niet had, ontzettend veel zweten, ik zweet bijna niet, maar het zweet druipt nu van me af tijdens het sporten.

veder ben ik na een uurtje ook klaar en kan ik niet meer, terwijl ik met jack 3d gewoon heerlijk twee uur lang volop doorbeuken kon.

gr

Goede 1e post :thumbs:

De oude jack3D stond bol van de DMAA. Het DMAA verbod is grotendeels veroorzaakt door Jack3D. Je kreeg daar inderdaad veel energie van maar wel met de nodige risico's. De chemische variant van geranamine (DMAA) die USP labs gebruikte is net een soort amfetamine.
 
Back
Naar boven