MuscleMeat

UNLEASH! Concentrated - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 6/10 +- Twijfelgeval

  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Klaar voor het meest beestachtige supplement dat je volpompt met kracht, energie en focus? Unleash is zonder twijfel de sterkste pre-workout booster van dit moment en daarmee het ultieme product om voor de training in te nemen. Unleash the Beast! Kan jij het aan?

    Voordelen Unleash Concentrated

    - Geeft alle energie voor een intense training
    - Instant euforisch gevoel
    - Vanaf nu knallen zonder crash achteraf
    - Explosieve krachttoename
    - Ongekende pomp
    - Werkt vanaf de eerste dosering
    - Extreem sterke formule
    - Nu vernieuwd met twee fruitige smaken die heerlijk wegdrinken
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Lang genoeg om tot een adequaat oordeel te komen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fantastisch
  • Welke dosis heb je gebruikt? Van 1 tot 2 scheppen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/unleash-concentrated/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? De welbekende voordelen van XXL Nutrition
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Niets
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee, het product had helaas niet het verwachtte effect... Gelukkig zijn deze product ontzettend persoonsafhankelijk, wat inhoud dat het voor jou of iemand anders precies kan doen wat je er van verwacht!

Mijn review:

René (XXL Nutrition) is zo gul geweest om mij dit product kosteloos te laten proberen toen het net nieuw uit de fabriek kwam. Aanvankelijk verwachtte ik een aantal samples te ontvangen, tot mijn grote verbazing kreeg ik echter een complete pot thuisgestuurd!

Het enige wat René hiervoor terug wou, was een uitgebreide review... Bij deze wou ik René bedanken voor de mogelijkheid om het product te testen, en het vertrouwen in mij.


Ingrediëntenprofiel:

UNLEASH! Concentrated bestaat uit een 8 gram wegende "Unleash! Matrix" per schep, onderverdeeld in de volgende categorieën en bijbehorende bestanddelen:

Power & Endurance:

Creatine HCL - Deze vorm van creatine, middels een zoutverbinding, moet een betere oplosbaarheid en biologische beschikbaarheid bieden ten opzichte van reguliere creatine monohydraat.

Creatine Pyruvaat - Deze vorm van creatine, middels een pyruvaatverbinding (zout of ester van pyrodruivenzuur), zou naast de krachtvoordelen van reguliere creatine monohydraat betere oplosbaarheid, een hogere biologische beschikbaarheid en tevens een vergroot uithoudingsvermogen bieden.

Pump

Arginine Nitraat - Het welbekende arginine gebonden aan een nitraatverbinding. In combinatie versoepelen zij de bloedvaten, zetten deze open en verhogen het beschikbare stikstof dat aanwezig is in het lichaam.

ViNitrox (bestaande uit druiven en appel- extract)

Een relatief nieuwe stof, bestaande uit een combinatie van zowel druiven als appel- extract. Dankzij de antioxiderende werking stelt het stikstofafbraak uit, tevens zorgt het voor een betere bloed en voedingsstoffen- aanvoer naar de spiercellen wat de pomp ten goede komt.

Beta Alanine

Het welbekende, alom geprezen en bewezen Beta Alanine remt de aanmaak van melkzuur, wat in de praktijk inhoud dat je minder snel verzuurd en het je uithoudingsvermogen ten goede komt.

Citrulline Malaat

Citrulline gebonden aan malaat, om naast stikstofvoordelen ook te voorzien in uithoudingsvermogen door het door het lichaam aangemaakte ammoniak te bestrijden.

Energy & Focus

Cafeïne Anhydrous

Cafeïne stimuleert het zenuwstelsel, waardoor je lichaam in een alerte staat komt te verkeren. Je zenuwstelsel zal adrenaline vrijgeven, wat zal resulteren in een verhoogde stofwisseling, hartslag en ademhaling.

Citrus Aurantium (N-Methyl-Tyramine)

Net zoals cafeïne spreekt ook Citrus Aurantium het zenuwstelsel aan. Het spoort je lichaam aan adrenaline, dopamine en serotonine los te laten zodat je lichaam wederom aangezet wordt om te presteren. Daarnaast draagt het bij aan de vetverbranding, spoort het het lichaam aan insuline af te geven en werkt het bloeddruk verlagend.

Norcoclaurine HCL

Ook bekend als Higenamine, zorgt het voor een stimulerende werking zonder nadelige vasoconstrictie, zoals de meeste stimulanten dat wel doen. Naast het aanspreken van het zenuwstelsel ten behoeve van de aanmaak van onder andere adrenaline, zorgt het dus tevens voor het versoepelen van de bloedvaten.

N-Acetyl L-Tyrosine

Deze geacetyleerde vorm van L-Tyrosine heeft een verhoogde biologische beschikbaarheid ten opzichte van reguliere L-Tyrosine. N-Acetyl L-Tyrosine weerhoud het lichaam ervan om Phenylalanine af te breken, daarnaast helpt het het lichaam om te gaan met stress.

Taurine

Van mineralenbalans tot bescherming van de hartspier, van bloeddrukregulatie tot hersenweefselbescherming. Taurine biedt een breed scala aan voordelen.


UNLEASH! Concentrated bevat 320 gram, bij 1 schepje van 8 gram is dit goed voor 40 trainingen. Omdat UNLEASH! bij mij op moest boksen tegen DMAA producten merkte ik dat ik aan 1 schepje niet genoeg had om een opgewekt gevoel te krijgen. Ik nam het product 30 tot 45 minuten in op een lege maag voordat ik mijn training begon.

Textuur:

Roze/paars -achtig van kleur, met hier en daar zwarte spikkels en witte stukjes.

Geur:

Bij het openmaken van het potje rook het bijzonder sterk en bitter en daarnaast lichtelijk chemisch.

Oplosbaarheid:

Vrij goed, hoewel de eerder genoemde witte stukjes altijd op de bodem bleven liggen en derhalve niet oplosten.

Smaak:

Verrassend goed! De meeste producten claimen fantastisch te smaken, en ik verwachtte met dit product eigenlijk hetzelfde te ervaren. Niets was minder waar, ik kon hier zonder zuur te kijken rustig kleine slokjes van drinken, daarnaast stond ook na een aantal keren de smaak mij nooit tegen.

Energie:

Zoals ik eerder al schreef, moest dit product opboksen tegen pre-workouts met DMAA, daarnaast had ik destijds ook de beruchte 'originele' Craze in de kast staan. Unleash! kon zich voor mij persoonlijk helaas niet meten met deze giganten. De energie kwam snel, was merkbaar aanwezig en vrij hevig, maar was helaas van korte duur.

Focus:

Eigenlijk gaat hier hetzelfde verhaal op als bij energie. De focus was absoluut merkbaar, maar was helaas alweer verdwenen alvorens ik aan mijn training begon.

Pomp:

Een van de categorieën waar Unleash! absoluut beestachtig werkte voor mij. De combinatie van ingrediënten zorgde zelfs bij relatief weinig herhalingen voor soms pijnlijke pomps, echt iets waarin dit product uitblinkt!

Uithoudingsvermogen:

Aangezien er genoeg ingrediënten in Unleash! zitten die het uithoudingsvermogen ten goede komen, twijfel ik er niet aan dat het product ook hierin voorziet. Ik heb dit zelf echter niet ondervonden omdat ik het product niet voor dit doeleinde gebruikt heb.

Bijwerkingen:

Geen! Geen crash of lusteloos gevoel, tevens was het niet dermate zwaar geformuleerd om mij een gigantisch opgejaagd of rusteloos gevoel te geven.

Concluderend:

+ Grote hoeveelheid uitstekende, bewezen en interessante ingrediënten
+ Bijzonder goede pomp
+ Uitmuntende smaak

- Geen groot voorstander van de gebruikte creatine vormen, daarnaast zie ik überhaupt liever geen creatine in pre-workouts
- Zelfs bij 2 scheppen voor mij persoonlijk weinig effect
- Blend/Matrix, hoewel ik er respect voor op kan brengen en helemaal begrijp dat mensen hun formule willen beschermen kan ik er als consument niet gelukkig van worden dat ik niet weet hoeveel ik van bepaalde stoffen binnen krijg

xxl-nutrition-unleash-320-gram-600x600.jpg


profiel.png
 
Goede review. Thanx!
 
Graag gedaan :)
 
Vandaag weer een heerlijke pomp op unleash
 
Potje weer bijna op :(
 
We hebben de energiecomplex wat verhoogd in dosering. Iets meer spicy dus :wl:
 
Enkele dagen geleden ben ik begonnen met unleash.
Ik begon met een dosering van een halve schep, hier merkte ik vrij weinig van.
Vervolgens heb ik bij de 3e training 1 schep unleash genomen. Kwa kracht merkte
ik een toename. Echter de focus was er bij mij totaal niet, ik had een zeer onrustig
gevoel in mijn lijf die zelfs nog een uur na de training merkbaar was.

Betekend dit dat dit product niet voor mij gemaakt is, of dat ik hier nog aan moet wennen?
Alvast bedankt voor de reactie.
 
Enkele dagen geleden ben ik begonnen met unleash.
Ik begon met een dosering van een halve schep, hier merkte ik vrij weinig van.
Vervolgens heb ik bij de 3e training 1 schep unleash genomen. Kwa kracht merkte
ik een toename. Echter de focus was er bij mij totaal niet, ik had een zeer onrustig
gevoel in mijn lijf die zelfs nog een uur na de training merkbaar was.

Betekend dit dat dit product niet voor mij gemaakt is, of dat ik hier nog aan moet wennen?
Alvast bedankt voor de reactie.

Dat is lastig te zeggen. Met een pre workout verschilt de werking erg van persoon tot persoon. Ik denk wel dat het zenuwachtige gevoel minder wordt na een paar keer gebruikt. Je bent blijkbaar gevoelig voor de energie componenten.

Kijk het nog even aan, maar een onrustig gevoel is niet echt prettig met training. Ik heb dat zelf ook met een aantal pre workouts daar voel ik me gewoon niet goed bij. Maar bij UNLEASH heb ik daar dan weer geen last van.
 
Nice! Ideaal als je 's morgens traint dus :D

Ik gebruik hem ook vaak als ik sochtends nog half slaap en toch door omstandigheden moet trainen , Unleash sleept mij er dan goed doorheen :D
 
Ik gebruik hem ook vaak als ik sochtends nog half slaap en toch door omstandigheden moet trainen , Unleash sleept mij er dan goed doorheen :D

Goed om te horen! We merken echt dat de laatste wijziging aan de formule het product veel goed hebben gedaan. We hadden misschien beter een andere naam kunnen meegeven zodat het meer duidelijk is dat het product is veranderd. :cool:
 
Gelijk een pot aangeschaft!, vind dit toch 1 van de betere dan de concurrenten ; )
 
Het is enorm hard gegaan we zitten helaas al weer even zonder, eind volgende week komt er weer nieuwe voorraad gelukkig :wl:
 
Unleash is eindelijk weer binnen!!
 
Back
Naar boven