AndroidHealthClinic

Unleash v3 - 1.3DMAA? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JesseUTG

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 sep 2012
Berichten
261
Waardering
24
Lengte
1m87
Massa
103kg
34dojgn.png

Kwam dit tegen op Facebook van XXL Nutrition, dacht dat 1.3 DMAA niet meer mocht?
Wel 40 euro hoor ik net, misschien wat voor de mensen die het er toch voor over hebben?
 
Het is de laatste batch met DMAA (mag nog steeds) dan gaan we over op een andere formule.

UNLEASH V3 is nog een fullsize pre workout waar meer stoffen inzitten als alleen wat energie en pomp componenten (zoals tegenwoordig bijna alle pre workouts). Dat maakt UNLEASH ook wat duurder dan deze eenvoudigere pre workouts.

De nieuwe UNLEASH waar we aan werken wordt ook een concentrated variant die dan ook een lagere prijs krijgt. Maar er komt waarschijnlijk ook een fullsize variant van.

We hebben een week of 2 zonder gezeten en nu ze er weer zijn gaat het wel erg hard....
 
als het nog steeds mag, waarom verdwijnt het dan allemaal?
 
als het nog steeds mag, waarom verdwijnt het dan allemaal?

Ik denk dat je je voorraad nog mag verkopen maar als die op is, is het gedaan. Ze zullen het denk ik ook niet meer maken. Is toch troep. Wat energie om daarna volop te crashen.
 
Heb eentje besteld eens uitproberen the good old stuff :p
 
Goed spul! Bestel ook nog wel even een voorraadje!
 
Ik denk dat je je voorraad nog mag verkopen maar als die op is, is het gedaan. Ze zullen het denk ik ook niet meer maken. Is toch troep. Wat energie om daarna volop te crashen.

zie foto : 'laten maken'
 
als het nog steeds mag, waarom verdwijnt het dan allemaal?

Dit is allemaal in nederland geproduceerd waar nieuwe regeling nog niet is toegepast. Spul zoals Noxipro met als afkomst US(neem ik aan) word niet meer gemaakt omdat 'daar' de stof al verboden is.

DENK IK
 
ik zou inslaan voordat ze weg zijn , dmaa = altijd goed in een pre.
 
voorraadje is mooi ja. Blijft nog goed to 2014 ong.(?)
 
voorraadje is mooi ja. Blijft nog goed to 2014 ong.(?)

Ja klopt zeker 2 jaar.

Maar in de USA is het ook nog niet verboden maar het zit er allemaal wel aan te komen. Meeste merken stappen dus over voordat het verbod komt.
 
lekker 2potjes besteld :p
 
In Nederland mag het inderdaad nog gewoon verkocht worden. Alleen zijn er niet veel Nederlandse producten waar dmaa in zat. In Nederland kan je een stofje gelukkig niet zo snel verbieden :p
Het is wel mogelijk dat het straks i.p.v verboden wordt, het alleen via recept verkrijgbaar is bij de apotheek. Omdat het natuurlijk oorspronkelijk als medisch product op de markt is gekomen.

Even afwachten maar dus..
 
Unleash all the way baby!
 
Back
Naar boven