AndroidHealthClinic

Unstoppable - Dedicated Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg
 
Eens met deze review. Product sorgt voor een lekkere pomp en je hebt inderdaad meer energie om nog even een setje (of meer) extra te pakken.
Qua prijs kost het je ongeveer een euro per training.

Groot voordeel tot nu toe vind ik dat je er niet echt een crush van krijgt zoals andere cafeïne houdende PWO's. (en ik ben redelijk ongevoelig voor cafeïne). Enkel een kleine rilling als de tijd tussen de training en het avond eten te groot wordt.

Verder top product. Ook een 9 voor mij
 
mooie reviews! Ik zat zelf al te twijfelen of ik het product zal aanschaffen :)
 
Thanks voor de review!
 
Ik heb er inmiddels ook 2x op getraint en vind het aardig heftig spul, eerste keer 1 scoop was top maar tweede keer 2 scoops was echt heftig. Pomp is idd erg dik en blijft lang hangen maar vond zelf vooral de focus en energie super. Ik kon bij elke oefening max doorgaan echt top, lang geleden dat ik dat bij een nieuwe preworkout heb gehad. Ook 0,0 last van een crash/dipje zoals bij de oude preworkouts maar juist eerder een soort happy/helder gevoel na de training. Ik heb thuis een hele verzameling preworkouts staan, de ene beter dan de andere maar deze behoort samen met de oude 1MR en HemoRage zeker tot mijn favorieten.
 
Goede eerlijke review!
 
Mijn grote vraag, heeft dit bijwerkingen? Niet over ingredienten zijn op internet echt informatie te vinden en de reviews op b&f samen met de beschreven werking geven me bijna het "too good to be true" gevoel.
 
kan best dat over een paar maanden er een ingrediënt inzit, waar iemand hard aanval van krijgt omdat die dan 20 scoops neemt ofzo
 
Ik heb geen duidelijke bijwerkingen. Ik kan begrijpen dat het spul wat heftiger is als je weinig PWO's neemt en gevoelig bent voor dit soort producten, maar ik heb geen crash gehad so far en kan prima slapen. Ik neem daarbij de PWO rond 5 uur (train tussen 6 en 8) en slaap rond 11 uur.
 
Mijn grote vraag, heeft dit bijwerkingen? Niet over ingredienten zijn op internet echt informatie te vinden en de reviews op b&f samen met de beschreven werking geven me bijna het "too good to be true" gevoel.

bijwerkingen van een preworkout? Geen idee kerel, heb er gister weer op getraint, ging weer super! Nergens last van :)
 
Goeie review! Mijn ervaring van vandaag:

Thuis ingenomen en opweg naar de gym nog helemaal niks... Even wat cardio gedaan om op te warmen en toen naar boven om te beginnen met mijn schouders/triceps workout Op dat moment sloeg het in als een bom!!!! Kreeg ontzettend veel zin om te trainen en echt die rush en tunnelvisie. Gelijk PR gezet op shoulder press haha Gehele training verliep als een trein, gelijk aangeraden ook aan de man met wie ik aan het trainen was, want was echt niet normaal Voel het nu nog een beetje zelfs haha, al met al beste preworkout sinds tijden by far!!! :D
 
weet je wat het gekke is en dit had ik ook bij b&f insane... ik heb helemaal niet het gevoel dat ik extra energie of hele scherpe focus heb... ben gewoon lekker aan het trainen. maar pak ondertussen wel gewoon 4 tot wel 12 kg meer dan vorige week en doe bij veel oefeningen een vierde set erbij :-p it's doing something allright alleen ik "voel" weinig speciaals haha. ben zowel gister als vandaag compleet gesloopt een uur na de workout. Echt diep moe maar wel lekker kalm in mijn hoofd en dat gebeurt alleen als ik echt diep ben gegaan (y) het is idd echt een ander soort product dan meeste pwo's
 
Ok top, dus dingen als cacoadrol en andrenopump zijn helemaal oké?
 
weet je wat het gekke is en dit had ik ook bij b&f insane... ik heb helemaal niet het gevoel dat ik extra energie of hele scherpe focus heb... ben gewoon lekker aan het trainen. maar pak ondertussen wel gewoon 4 tot wel 12 kg meer dan vorige week en doe bij veel oefeningen een vierde set erbij :-p it's doing something allright alleen ik "voel" weinig speciaals haha. ben zowel gister als vandaag compleet gesloopt een uur na de workout. Echt diep moe maar wel lekker kalm in mijn hoofd en dat gebeurt alleen als ik echt diep ben gegaan (y) het is idd echt een ander soort product dan meeste pwo's

Dit is dus precies wat de meeste pre-workouts tegenwoordig doen.

Er zit geen DMMA meer in, dus geen harddrugs gevoel dat je helemaal doet shaken, trillen en hardkloppingen geeft. Waar ik echt totaal niet van hou. (oja, en die crash die je kreeg)

Ik persoonlijk hou van een pre-workout zoals jij hem beschrijft. Hij overkomt je terwijl je het niet door hebt.
Mega focus en tunnel visie, muziek op hebben en er helemaal in op gaan. Veeel kortere rust tussen setjes in. En uiteindelijk 50% meer gegeven hebben dan dat je zonder pre-WO had gegeven.

Het jammere is alleen dat een hoop mensen dit niet "voelen" waardoor ze het afkraken en rommel vinden.



Ik ga van t weekend in alle rust weer wat bestellen, en pak deze er zeker bij. Zal een review schrijven! Ook heb ik van de week die 1MR VORTEX binnen gehad. (die met Glycerol erin, MEGA POMP!!!!!)
Ga ik vanavond voor t eerst proberen....
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reviews! De recensies over Unstoppable houden maar niet op en iedeeen is écht ontzettend positief!:eek: Dit is echt een product die je moet proberen. Veel collega's hebben al een potje thuis staan en gaan er hard op!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb em 3 uur geleden voor het eerst genomen. 1,5 schepje en ik ging echt als een malleeee, super focus en energie. Pomp is ook echt retegoed, onderarmen trainen is zeker aan te raden :D Heb nu nog steeds veel energie, volgende keer toch maar iets minder nemen haha
 
Ik ga het hier ook delen. Mijn review:
Goed hier ben ik dan. Een persoon die in 7 jaar tijd nog nooit een review heeft geschreven. Maar serieus dedicated verdient het gewoon. Mijn eerste review

Dit is verreweg de beste pre workout op dit moment. Laat me dit even uitleggen. In de tijden van crack, noxi pro, jack3d waar dmaa je een focus en tunnelvisie gaf zat iedereen aan de pre. Er zijn twee soorten tintelingen. Mentale tinteling waarbij je kippenvel krijgt door diep in en uit te ademen. En die jeukige tinteling wat beta-alanine altijd geeft.

We gaan terug in de tijd jongens. Dit is namelijk weer die tintelingen en kippenvel die je krijgt van adrenaline !! Ik ben compleet zen, compleet gefocussed, 1 doel, ik wil hard gaan. Ik wil zwaarder en ik kan zwaarder. Ik krijg zelfs kippenvel nu ik dit hier typ en dat na 2 en half uur intensief hard trainen. Moet je nagaan.

Ik heb 1 scoop gebruikt. En ik ga het ook niet verhogen. Het gevoel is fijn, je bent serieus en wilt alleen trainen. Tunnelvisie wat ik bij crack ook had. Geweldig.

Oh en de pomp? Serieus, ik mixte normaal gesproken pre workout van assault met extra agmatine om een pomp te krijgen. Hierbij durfde ik dat niet aan en hoefde ook niet ! Ik heb serieus zieke dikke Anabolische pomp!! Thanks dedicated nutrition, het heeft 3 jaar geduurd maar we hebben nu weer wat.
 
Ik ruik een verbod op dit supplement, dus maar snel 2 potten inslaan.
Ik hou van focus, een pomp en een happy gevoel.

PS: ervaren jullie ook een euforisch?! gevoel zoals bij de oude Jack3d/Noxi pro/Crack... of niet? Ik wil euforisch zijn/worden aangezien ik mentaal altijd ****ed up ben na mijn werk en school, en mezelf tegenwoordig echt moet pushen om onder het ijzer te duiken of aan de ringen te gaan hangen!
 
Zeker weten Koekie! Het doet me echt denken aan die oude pre's :D
Reacties hiervoor zijn ook niet slecht te noemen ofzo dus dat inslaan is niet zo'n gek idee ;)
 
Back
Naar boven