XXL Nutrition

Unstoppable - Dedicated Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg
 
Ja, precies mijn ervaring!
Het is moeilijk in woorden te vangen wat het exact met me doet, maar ik wordt er ook echt gelukkig van.
Verslavend spul hoor. ik ervaar inderdaad ook een soort lichte roes als ik het gebruik en je hebt verschrikkelijk veel zin om zwaar aan de ijzers te gaan. :D
Ik moet mezelf echt dwingen om niet voor elke training Unstoppable te nemen.
Ik wissel het trouwens af met Crazy, reageer ik ook goed op.

Dit had ik ook met trainen, een euforisch gevoel, alsof je een enorme motivatie boost krijgt :D


Gister 1 scoop geprobeerd zonder te trainen en dat viel tegen. Daarna gaan wandelen ongeveer een uur en heb tot zeker 5 uur daarna nog last gehad van misselijkheid, draaierig/duizelig en licht in mijn hoofd, totaal niet euforisch.

Dus zonder trainen (gewoon voor energie) voor mij af te raden.
 
Dit had ik ook met trainen, een euforisch gevoel, alsof je een enorme motivatie boost krijgt :D


Gister 1 scoop geprobeerd zonder te trainen en dat viel tegen. Daarna gaan wandelen ongeveer een uur en heb tot zeker 5 uur daarna nog last gehad van misselijkheid, draaierig/duizelig en licht in mijn hoofd, totaal niet euforisch.

Dus zonder trainen (gewoon voor energie) voor mij af te raden.

Ja, je vergeet ook de tijd gewoon, een beetje een zorgeloos gevoel.
Je bent heel erg in het moment zeg maar.

Persoonlijk gebruik ik het alleen als ik ook daadwerkelijk ga trainen.
Soms kan ik me wat down voelen in de uren na een training, maar dit soort kleine crashes zijn heel goed te doen.
 
Voor mij is 2-3gr de perfecte dosering. Meer heb ik ook niet nodig
 
Voor mij is 2-3gr de perfecte dosering. Meer heb ik ook niet nodig

Ja het is heftig spul.
Bij mij duurt het ook zo'n drie kwartier voordat het optimaal werkt.
Hoeveel is 3 gram ?
3/4e scoop?
Wellicht voor mij ook genoeg.

Goed bezig trouwens, ben even op je log geweest.
Dat mind-muscle spreekt me ook erg aan.
Ik train al een tijdje op die manier zonder dat ik de term kende.
Als je de oefening bewust en beheerst uitvoert en je echt focussed op de spieren die je aanspreekt kun je minder gewicht aan maar de pomp is veel sterker.
 
Hebben diegene die dit gebruikt hebben geen last van de bekende NoxiPro bijwerkingen?
NoxiPro was de beste PWO voor het krachttrainen maar ik had last van ernstige bijwerkingen:
Keiharde crash nadien. Stim-dick. Was mezelf niet na de training zelfs met maar 1 scoop op. Mensen hadden dit gelijk door en waren bezorgd, srs. Mentale toestand was semi-gelijk aan dat van een retard, kon niet eens gesprekken in stand houden. Kon me niet concentreren en was constant moe maar kon niet slapen :roflol:
 
Hebben diegene die dit gebruikt hebben geen last van de bekende NoxiPro bijwerkingen?
NoxiPro was de beste PWO voor het krachttrainen maar ik had last van ernstige bijwerkingen:
Keiharde crash nadien. Stim-dick. Was mezelf niet na de training zelfs met maar 1 scoop op. Mensen hadden dit gelijk door en waren bezorgd, srs. Mentale toestand was semi-gelijk aan dat van een retard, kon niet eens gesprekken in stand houden. Kon me niet concentreren en was constant moe maar kon niet slapen :roflol:

stim-dick ... Check
Niet dat ie niet werkt, maar toch wel centimetertje of 2 minder dan normaal
10 inch bitches
 
Hebben diegene die dit gebruikt hebben geen last van de bekende NoxiPro bijwerkingen?
NoxiPro was de beste PWO voor het krachttrainen maar ik had last van ernstige bijwerkingen:
Keiharde crash nadien. Stim-dick. Was mezelf niet na de training zelfs met maar 1 scoop op. Mensen hadden dit gelijk door en waren bezorgd, srs. Mentale toestand was semi-gelijk aan dat van een retard, kon niet eens gesprekken in stand houden. Kon me niet concentreren en was constant moe maar kon niet slapen :roflol:

Tja, dit klinkt allemaal wel erg verontrustend.
Als mijn mentale toestand semi-gelijk zou zijn aan een retard achteraf en ik kon geen normale volzin meer produceren dan zou ik echt iets anders zoeken.:o.
Ik herken dit soort heftige reacties niet.
Zoals ik al eerder aangaf, soms voel ik me wat down na die tijd.
Soms als ik 's avonds neem wat slechter slapen herken ik ook wel.
Wat me wel echt opvalt is dat ik vaak naar de wc moet om te plassen, het lijkt wel een vochtafdrijver ook.
Maar ik vind het allemaal prima binnen de perken blijven.
Je bent wel overduidelijk een aantal uren onder invloed van iets maar ik ervaar dat persoonlijk overwegend als prettig.

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

stim-dick ... Check
Niet dat ie niet werkt, maar toch wel centimetertje of 2 minder dan normaal
10 inch bitches

Ik zal de proef eens op de som nemen binnenkort:D
 
Na Crack en noxipro is unstoppeble het beste pre workout in mijn geval, miss zelfs beter dan deze 2 ,
Zoo jammer dat deze miss strax niet meer verkocht gaat worden.
6 pakjes inmiddels ingeslagen :)
 
Na Crack en noxipro is unstoppeble het beste pre workout in mijn geval, miss zelfs beter dan deze 2 ,
Zoo jammer dat deze miss strax niet meer verkocht gaat worden.
6 pakjes inmiddels ingeslagen :)

Ik wacht nog even op de 'left-overs' sale :)
 
Dank u zeer. was nuttig
 
Heb dit spul nu 2x genomen. 1 scoup op lege maag in de ochtend na het ontwaken.... maar ik merk helemaal niks! ??? Jammer! Na al die beloofde reacties.
 
Ik had idd 1u ervoor gegeten. Volgende keer zal ik wat meer tijd tussen laten :cool:
Even een update: De voorbije weken heb ik Unstoppable op een lege maag genomen, 30-45 min vr het trainen. Ik gebruik het ongeveer 2 keer per week om er niet te snel gewend aan te worden. Tijdens de trainingen voel ik me 'in de zone' en de setjes gaan makkelijker dan normaal. Ik kan iets zwaarder gaan en iets meer herhalingen doen. Het werkt dus wel degelijk :) Ik zweet me wel te pletter tijdens het trainen en drink veel meer dan normaal (zowel tijdens als na de training) waardoor ik na de training heel vaak moet plassen... Na de training heb ik veel moeite om nog iets te eten, gaat echt heel moeilijk...
 
Laatst bewerkt:
Heb dit spul nu 2x genomen. 1 scoup op lege maag in de ochtend na het ontwaken.... maar ik merk helemaal niks! ??? Jammer! Na al die beloofde reacties.
Geef de pot maar aan mij dan ;)
 
Gister voor het eerst 2 scoopt geprobeerd. Samen met een vriend van mij. En wij beide hadden geen extreme rush, we hadden alleen een goede pomp. Maar dit lijkt mij niet de volle 50 euro waard, wat die normaal kost.
 
Gister voor het eerst 2 scoopt geprobeerd. Samen met een vriend van mij. En wij beide hadden geen extreme rush, we hadden alleen een goede pomp. Maar dit lijkt mij niet de volle 50 euro waard, wat die normaal kost.

50 euro ? hoe kom je daar nou weer bij, hij koste origineel 39.90..

maar je kunt altijd de pot opsturen naar me als je niet meer wilt
 
50 euro ? hoe kom je daar nou weer bij, hij koste origineel 39.90..

maar je kunt altijd de pot opsturen naar me als je niet meer wilt



40 euro is ook teveel voor dit product.
 
dat zou ik voor elke PWO vindenn, mja iedereen reageert anders er op he !
Wat dat betreft is het jammer dat er tegenwoordig minder van dergelijke samples in omloop zijn, zodat je voordat je een hele pot koopt eerst even kan proberen..
 
Wat dat betreft is het jammer dat er tegenwoordig minder van dergelijke samples in omloop zijn, zodat je voordat je een hele pot koopt eerst even kan proberen..

ja erg jammer ja ! tis dat hij zo aangeprezen werd.. zelfde met roid rage.
 
Back
Naar boven