XXL Nutrition

unstoppable dedicated (pwo)

Bezoekers in dit topic

natty4life

Cool Novice
Lid geworden
8 dec 2013
Berichten
66
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
77kg
Heeft er iemand deze pwo (unstoppable dedicated) al gebruikt. en wat is je mening over dit product.

unstoppable dedicated

DE INGREDIENTEN

Om echt de werking van UNSTOPPABLE™ te kunnen waarderen moet je de ingrediënten begrijpen. Zoals alle andere producten van DEDICATED wordt er niets verstopt in vage “proprietary blends” die niets anders doen dan de waarheid verhullen! Met UNSTOPPABLE™ weet je exact wat er in iedere dosering zit. De waanzinnige record-verbrekende resultaten van UNSTOPPABLE™ zijn alleen mogelijk met de unieke en doorontwikkelde formule van exclusieve, maximaal gedoseerde en compleet nieuwe ingrediënten:

-Trimethylglycine Nitrate: Trimethylglycine (Betaine Anhydrous) heeft een wetenschappelijk bewezen zeer positieve werking op atleten. Het vergroot niet alleen de opbouw van kracht, maar ook de opbouw van spiermassa en volume terwijl het vermoeidheid van een training kan verminderen. Door een Nitraat aan Betaine toe te voegen worden de effecten nog eens extra versterkt terwijl het een waanzinnige pomp geeft die iedere set maar sterker lijkt te worden. Gepatenteerde Trimethylglycine Nitraat is het perfecte ingrediënt voor iedere gevorderde atleet

-N-Carbamyl-Glutamate: Dit unieke aminozuur laat in studies een ongelofelijke toename van 28% in spiergroei zien. NCG wordt ook wel Super Arginine genoemd omdat het tot 7,5 maal krachtiger is dan Arginine. Niet alleen bouwt NCG dus direct meer spiermassa op en stimuleert het Groeihormoon afgifte, het geeft ook een geweldige pomp.

-Glycerol Monostearate: Heeft de unieke eigenschap dat het water in de spiercel trekt en daar houdt. Dit vergroot dramatisch de hydratatie, opname van voedingsstoffen en de overige ingrediënten van UNSTOPPABLE™, vasculariteit en een geweldige pomp. Een ander groot voordeel is dat een groot gedeelte van dat extra water in de spier van onder de huid afkomstig is. Hierdoor krijg je die droge en harde look; en juist niet de opgeblazen!

-Ampheta-Tea™: Een zeer zeldzame thee soort welke exclusief voor DEDICATED gekweekt wordt door middel van 21ste eeuw technologie. Deze exclusieve thee soort bevat diverse alkaloïden die, in samenwerking met de andere ingrediënten van UNSTOPPABLE™, een absoluut waanzinnig onoverwinnelijk gevoel geven. Deze thee soort mag absoluut niet verwart worden met gewone zwarte of groene thee! Ampheta-Tea™ is een van de redenen waarom UNSTOPPABLE™ zo waanzinnig goed werkt!

-L-Norvaline: Dit aminozuur is essentieel voor een sterke en langdurige pomp. Er is een limiet aan de hoeveelheid NO2 en NO3 welke onze spieren kunnen bevatten. L-Norvaline remt deze beperking waardoor de sluizen open gaan voor groeibevorderend bloed dat maximaal naar onze spieren stroomt. Als je naar jezelf in de spiegel kijkt en je afvraagt waarom je al lang voor de training een pomp hebt dan heb je dat te danken aan de maximale dosering van o.a. L-Norvaline!

-Caffeine Anhydrous: Door de water molecuul van gewone Cafeïne te strippen wordt de opname van Caffeine versnelt en verbetert. UNSTOPPABLE™ bevat genoeg Cafeïne voor een energiek gevoel, maar zeker niet teveel om er zenuwachtig van te worden.

-EPO-Drol™: Een uniek en exclusief gestandaardiseerd extract van Rhodiola Rosea welke nagenoeg pure Salidroside bevat. Gewone Rhodiola bevat minuscule hoeveelheden Salidroside; EPO-Drol™ bevat tot maar liefst 1000x zo veel! Salidroside wordt ook wel natuurlijke EPO genoemd vanwege haar unieke eigenschap om rode bloedlichamen actiever te maken en de zuurstof opname te verhogen. EPO-Drol™ is een van de redenen waarom je tijdens je training niet kapot te krijgen bent!

-Phosphates: Mineralen (elektrolyten) die essentieel zijn voor optimale hydratatie en krachtige spiersamentrekkingen. Je zweet deze mineralen tijdens je training uit; aanvulling is dus absoluut wenselijk.

-Higenamine: Dit plantaardige extract is een zeer krachtige beta-andrenoceptor agonist. Het versterkt focus, geeft een positief gevoel en kalme energie. Higenamine werkt perfect in UNSTOPPABLE™ omdat het de bloedtoevoer vergroot en niet, zoals bijna alle andere stimulanten dat wel doen, verkleint. Hierdoor werkt UNSTOPPABLE™ steeds beter naarmate je meer je best doet en dus meer bloed door je lichaam weet te pompen!

-Hordenine: Dit aminozuur versterkt en vergroot het effect van de andere stimulanten. Als extra bonus vergroot Hordenine tevens de bloedtoevoer naar de spieren.

-Adreno-Pump™: Dit unieke en exclusieve plantaardige flavone extract is de ideale toevoeging voor iedere stimulant. Adreno-Pump geeft niet alleen pure cleane energie, het vergroot tevens de bloedtoevoer, versterkt spierkracht en verhoogt zelfs de vetverbranding. Adreno-Pump™ is de reden waarom je al opgepompt de gym binnenloopt zonder ook maar een gewicht aageraakt te hebben!

-Di-Caffeine Malate: Deze Cafeïne versie geeft een rustigere energie dan gewone Cafeïne. Het energieke gevoel blijft ook veel langer actief waardoor UNSTOPPABLE™ niet de crash heeft van andere pre-workouts!

-Vitamin C: In geen enkele pre-workout mag Vitamine C ontbreken. Vitamine C vergroot de pomp, prestaties en het herstelvermogen op verschillende manier. Het niet gebruiken van vitamine C zou een zonde zijn!

-Astragin®: een gepatanteerde en revolutionaire voedingsstoffen transportsysteem. Astragin verhoogt niet alleen de opname van de overige ingrediënten, en dus ook de werking van UNSTOPPABLE™, maar zelfs van alles wat je verder nog eet!

-Cocoa-Drol™: Cacao is rijk aan diverse alkaloïden en flavonoïden waarvan enkele zeer krachtige beta2-adrenoceptors zijn. Het exclusieve Cocoa-Drol™ Stimuleert niet alleen de vetverbranding, maar vergroot zelfs spieropbouw. De werking is perfect vergelijkbaar met het illustre Clenbuterol, maar dan 100% natuurlijk en vrij van negatieve bijwerkingen! Cocoa-Drol™ geeft een geweldige pomp terwijl het tegelijkertijd droge keiharde spiermassa stimuleert zonder een zenuwachtig gevoel te geven!

Bovenstaande formule is absoluut uniek te noemen. Wat je echter niet goed kunt zien is hoe precies ieder ingrediënt op de anderen afgestemd is. Het is juiste deze unieke combinatie die UNSTOPPABLE™ maakt tot wat het is; een wereld innovatie. Het combineren van UNSTOPPABLE™ met andere stimulanten, pomp of pre-workouts wordt dan ook absoluut afgeraden en zal de werking alleen maar verminderen. UNSTOPPABLE™ zal niet beter maar zelfs slechter werken. Absolute perfectie valt niet meer te verbeteren!



EIGENSCHAPPEN


•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs




 
prima pwo (als je alleen traint)
 
Ik heb em net besteld, ga em vd week proberen
Laat wel ff weten hoe ik em vond...
Heb na noxi alleen met Rush2 echt goede ervaring gehad, dus ben benieuwd!
 
Maat van me had besteld, ik ga hem morgen waarschijnlijk proberen. Kijken what all the fuss is about :p
 
ik zit ook te overwegen om unstoppable aan te schaffen :) klinkt allemaal heel positief
 
Goede vervanger voor noxipro, crash is veeel minder, ik kan snachts slapen, met trainen langer doorgaan, goede pomp, alleen ik was echt heeeel sif tussen de oefeningen door (in rist dus..)
 
Goed spul, geeft mij vrijwel direct het gevoel alsof ik de rest van de dag in de gym wil zijn.
Tussendoor 'suf', wat Luukiejj zegt heb ik ook, maar kwam vooral doordat mijn lichaam logischerwijs moe werd.
Oordeel: zeker het uitproberen waard! (y)
 
de meeste mensen geven een positieve reactie. ik heb het al gekocht en krijg het vandaag binnen. Dus gelijk vandaag even testen. Ik laat morgen of vanavond ook even weten wat ik er van vond.
 
Zal je 100% bevallen :D
 
erg tevreden mee, je moet wel ff afgesloten van de buitenwereld zijn dan werkt die het beste
 
Unstoppable

09:00 genomen
09:30 merk dat focus begint...
Breek al drie records met schouders... en geen kleine beetjes...
09:45.. wtf... kippevel... zweet me de pleuris en voel me zo sterk als een paard
Getraind tot 10:30... beresterk...
Moest stoppen omdat mn mp3 speler ermee stopte en was gelijk soort van uit de zone..krijg wel droge mond van dat spul trouwens... maar damn.. of t psychisch is of placebo of wat dan ook... werkt als een gek...
 
Unstoppable

09:00 genomen
09:30 merk dat focus begint...
Breek al drie records met schouders... en geen kleine beetjes...
09:45.. wtf... kippevel... zweet me de pleuris en voel me zo sterk als een paard
Getraind tot 10:30... beresterk...
Moest stoppen omdat mn mp3 speler ermee stopte en was gelijk soort van uit de zone..krijg wel droge mond van dat spul trouwens... maar damn.. of t psychisch is of placebo of wat dan ook... werkt als een gek...

Van noxipro kreeg je ook altijd een droge mond :) nu wil ik het ook proberen (A):cool:
 
mp3 speler stopte en er begon iemand tegen me te praten waar ik ff niet vanaf kwam, dus was echt ff uit mn zone getrokken, maar denk dat ik nog wel ff door kon gaan...
Ik vond t wel weer een bizarre ervaring ;)
 
ik heb het nu twee keer gebruikt, spieren voellen erg vol. Neem maar een liter fles mee, want je krijgt er een droge mond van en je zweet als een gek. wel meer reps maar ik heb geen records verbroken misschien komt dat nog.
 
vrijdag eerste keer gebruiikt en krijgt het crack mdma gevoel, letterlijke unstoppable en high increase in uithoudingsvermogen en kracht verschil van 32 dumbbells normaal 8x naar 34 dumbbells x12 en 1 setje meer dus bij mij klapt ie perfect aan. Heb gehele training gehad alsofk in een droom zat wat een drugs zeg :D
 
zit geen dmaa in of wel?
Vind geen van deze op het label:
DMAA
1,3-dimethylamylamine
dimethylamylamine
methylhexanamine
4-methyl-hexaan-2-amine
4-methyl-2-hexaanamine
4-methyl-2-hexylamine
2-amino-4-methylhexaan
1,3-dimethylpentylamine
geraniumextract
geranamine
 
Er zit niks in, heb niks gevoeld bij 1 scoop, blijkbaar zit er niet eens genoeg caffeine in :p
 
Back
Naar boven