Fitness Seller

unstoppable dedicated (pwo)

Bezoekers in dit topic

Er zit niks in, heb niks gevoeld bij 1 scoop, blijkbaar zit er niet eens genoeg caffeine in :p

is dit een nieuwe versie dan ofzo? meende dat er dmaa in zat
 
ik zie geen staan op het label.
DMAA
1,3-dimethylamylamine
dimethylamylamine
methylhexanamine
4-methyl-hexaan-2-amine
4-methyl-2-hexaanamine
4-methyl-2-hexylamine
2-amino-4-methylhexaan
1,3-dimethylpentylamine
geraniumextract
geranamine

Deze staan er allemaal niet tussen

Weet niet of je die link überhaupt hebt gekeken, maar daar staat de naamgeving van Nor-DMAA, een andere variant van DMAA en deze heeft vervolgens ook een andere scheikundige naamgeving dus :rolleyes:
 
Weet niet of je die link überhaupt hebt gekeken, maar daar staat de naamgeving van Nor-DMAA, een andere variant van DMAA en deze heeft vervolgens ook een andere scheikundige naamgeving dus :rolleyes:

En welke naam is dat dan wel? of staat het niet op het label
 
En dat is niet het zelfde als dmaa maar is hetzelfde inprincipe als amp citrate?

AMP citraat heeft een chemische structuur welke lijkt op die van DMAA. Je zou het als het zelfde principe kunnen zien ookal is de chemische opbouw dus iets anders. De werking is gelijkend.
 
AMP citraat heeft een chemische structuur welke lijkt op die van DMAA. Je zou het als het zelfde principe kunnen zien ookal is de chemische opbouw dus iets anders. De werking is gelijkend.

hoelang zou je dit kunnen gebruiken? Moet er een stop periode zijn?
 
Ja doe maar, zelfde kuur procedure als bij creatine.
 
Ja doe maar, zelfde kuur procedure als bij creatine.

ik doe nu al iets van 3 maand is dat erg?, merk vrij weinig ik wissel wel af tussen pre's dedicated, noxipro, gameday en me zelfgemaakte
 
stimulanten zoals DMAA / AMP / Synephrine bouwen allemaal een tolerantie op.. zelfde als drugs. Je gaat steeds meer nodig hebben om hetzelfde effect te krijgen als de eerste keren. Alleen wisselen tussen producten is niet voldoende want je noemt producten op die allemaal ongeveer dezelfde stims gebruiken.
Gebruik een Pre Workout niet bij elke training maar bijvoorbeeld max 2 x per week. De andere training kan je ook gewoon kiezen voor een pre workout zonder stimulanten. ( of gewoon wat rijst met kip eten van te voren )
 
stimulanten zoals DMAA / AMP / Synephrine bouwen allemaal een tolerantie op.. zelfde als drugs. Je gaat steeds meer nodig hebben om hetzelfde effect te krijgen als de eerste keren. Alleen wisselen tussen producten is niet voldoende want je noemt producten op die allemaal ongeveer dezelfde stims gebruiken.
Gebruik een Pre Workout niet bij elke training maar bijvoorbeeld max 2 x per week. De andere training kan je ook gewoon kiezen voor een pre workout zonder stimulanten. ( of gewoon wat rijst met kip eten van te voren )

ik doe liever beide ;0
 
te koop op fibo... :D
 
nor-dmaa= dmba hcl = amp hcl

amp citraat is bijna hetzelfde, hcl zorgt voor betere opname en daardoor sterker per mg

amp-citrate.png
 
nor-dmaa= dmba hcl = amp hcl

amp citraat is bijna hetzelfde, hcl zorgt voor betere opname en daardoor sterker per mg

amp-citrate.png

Dus de amp hcl is gewoon geconcentreerder en beter opneembaar dan de nor-dmaa?
 
Back
Naar boven