Fitness Seller

Gestopt Unstoppable, mission shredded 4 summer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat gewoon iemand in je omgeving foto's maken? Misschien iets mindere kwaliteit dan, maar zonde om nu af te haken. Denk serieus dat je kans maakt
 
Ik ga niet meer officieel deelnemen dit jaar :( had geplanned om morgen ochtend te pieken en foto's te maken, maar toen ik te horen kreeg dat dit niet meer doorging had ik zoiets van **** it! te laat om nog iets anders fatsoenlijk te regelen en als ik mee wil doen wil ik het goed doen ook.

Verder weet niemand uit mijn directe omgeving dat ik meedoe en dit hou ik ook liever zo :) vanwege prive redenen. wil DBB en real life zoveel mogelijk gescheiden houden.

om toch mijn volgers / mede contestants een glimps van mijn fysiek te gunnen heb ik toch een aantal plaatjes geschoten, dat dan weer wel. zie spoiler. ben zeer tevreden over mijn resultaten en de wedstrijd was een zeer goeie motivatie om eens echt vaart achter het cutten te zetten, dus ik heb verder geen spijt dat ik heb meegedaan :D

sq6r8o.jpg

fkbsdh.jpg

2ev3tw6.jpg

fck9j.jpg

thanks iedereen voor de interesse en motivatie :D xxx
 
Heel zonde man. Je hebt echt een bruut fysiek.
 
Volgend jaar nieuwe kansen ;) en al lang blij dat ik zoveel positieve reacties heb gekregen van iedereen. Doet me veel meer dan kans op wat gratis supps :D
 
Volgend jaar nieuwe kansen ;) en al lang blij dat ik zoveel positieve reacties heb gekregen van iedereen. Doet me veel meer dan kans op wat gratis supps :D

Kerel waarom stuur je dan niet gewoon deze foto's op voor de contest? Je staat er hartstikke goed bij man en je maakt zeker wel kans op een prijs. Jammer hoor..
 
Zeker een bazen fysiek. Hele dikke massa en goed droog. Je hebt er hard voor gewerkt en dat zie je. Tot volgend jaar mate ;) en veel plezier op het feestje!
 
Dam mooi.fysiek dik.streeffysiek
 
Kerel waarom stuur je dan niet gewoon deze foto's op voor de contest? Je staat er hartstikke goed bij man en je maakt zeker wel kans op een prijs. Jammer hoor..

Om deel te nemen aan de contest zijn er verplichte poses etc die ik niet goed zelf kan vastleggen en heb zelf ook zoiets van als ik mee zou doen dan dan ook echt goed met professionele foto's en maximale droogheid qua vocht etc etc.
 
Gast je staat er goed bij. Die Double back biceps is echt bruut. respect
 
Lijkt me moeilijk om prive en DBB gescheiden te houden met zo'n fysiek :-)
zoek anders een app voor je iphone met een zelfontspannende camera? dan kun je je shots wel in orde krijgen denk ik, en Mission accomplished denk ik trouwens :-) Nice Work
 
Jammer man. Ik zat al te zoeken naar jouw collage! Volgend jaar even winnen dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven