MuscleMeat

Gestopt Unstoppable's contest log 2013

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterke shoulder press ;) in.
 
Tot hoeveel kg wil je nog zakken?

grts

Tom
 
Ben gestopt met op de weegschaal kijken... Kijk in de spiegel ;) en in de gym naar m'n krachtstats. Ga max 1x per week op de weegschaal staan. Ik wil gewoon naar de 6-7% en wat voor gewicht daar aan vast hangt maakt me niet uit want massa heb ik genoeg. En zolang mijn kracht niet ver terug zakt ga ik er sowieso van uit dat spierverlies minimaal is. :)
 
Seated bent over side raises 32 kilo??

Succes bro
 
Ben gestopt met op de weegschaal kijken... Kijk in de spiegel ;) en in de gym naar m'n krachtstats. Ga max 1x per week op de weegschaal staan. Ik wil gewoon naar de 6-7% en wat voor gewicht daar aan vast hangt maakt me niet uit want massa heb ik genoeg. En zolang mijn kracht niet ver terug zakt ga ik er sowieso van uit dat spierverlies minimaal is. :)
Goede instelling! Ik gebruik de weegschaal ook enkel als richtlijn...droger oog je uiteindelijk toch groter!
 
Goede stats, zowel qua lichaam als kracht. Heb ook al meerdere dingen van je geleerd op dit forum. Veel succes met je contest en dan kun je denk ik hoog eindigen :)
 
Succes, ik volg!
Je eet wel heel veel eiwitten, vind je dat chill bij het cutten? Lijkt me sowieso lekker om hoog in de eiwitten te zitten vanwege de lage calorieinname, maar 3 gram / kg lichaamsgewicht is wel erg veel :eek: (ik ga er even van uit dat je er geen AAS bijzet)
 
In, natuurlijk ;)

Succes kerel.
 
Seated bent over side raises 32 kilo??

Succes bro

Ja ik moet zeggen dat ik die wel niet strict doe (goh) maar voel deze op de een of andere manier lekkerder als ik er enigzins mee gooi :D ala beast mode haha
 
Niemand kan die strict met 32 kilo :p

En indd, **** de weegschaal.
Shape gaat het om
 
hup unstoppable hup
 
Succes ik volg! Geen Yohimbine? En enkel bij cardiosessies je stack?
 
Nee alleen EC, 2x per dag maandag tm vrijdag, weekend off. Morgen eindelijk weer knallen na een (te) lang weekend wat begon met citymoves donderdag en alcohol op vrijdag/zaterdag :( achja nu weer ff gas erop en fully dedicated!
 
Yo beast, tijd voor een foto; kunnen we mooi je voortgang zien ;)
 
20 min HIIT op de crosstrainer erachteraan, heerlijk :D (Efedrine+caffeine stack doet z'n werk goed qua energie niveaus)

Vind je HIIT op crosstrainer een goed? Ik heb steeds het gevoel dat ik op toestellen nooit maximaal kan/durf gaan, dit wordt beperkt door mogelijkheden van het toestel en de veiligheid.

Ik probeer soms aantal intervalletjes te lopen op loopband, maar deze gaat maar tot 20km/h...

Hoe doe je dit precies met een crosstrainer?

Tijdens het intensieve gedeelte, verhoog je dan je weerstand? of je aantal strides per minute?

En verder, aangezien ik in België woon en er veel te strenge controle is, riskeer ik het niet om efedrine te nemen, maar caffeïne neem ik wel. Ik heb pilletjes van 200mg. Op welk tijdstip neem jij die? Vlak voor je cardio? of het begin van de training?

grts

Tom
 
Yo beast, tijd voor een foto; kunnen we mooi je voortgang zien ;)

Zal straks posten als ik thuis ben, gaat van telefoon nogal k*t ;)

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 11:55 ----------

Vind je HIIT op crosstrainer een goed? Ik heb steeds het gevoel dat ik op toestellen nooit maximaal kan/durf gaan, dit wordt beperkt door mogelijkheden van het toestel en de veiligheid.

Ik probeer soms aantal intervalletjes te lopen op loopband, maar deze gaat maar tot 20km/h...

Hoe doe je dit precies met een crosstrainer?

Tijdens het intensieve gedeelte, verhoog je dan je weerstand? of je aantal strides per minute?

En verder, aangezien ik in België woon en er veel te strenge controle is, riskeer ik het niet om efedrine te nemen, maar caffeïne neem ik wel. Ik heb pilletjes van 200mg. Op welk tijdstip neem jij die? Vlak voor je cardio? of het begin van de training?

grts

Tom

Ik zet gewoon de weerstand van de crosstrainer hoog genoeg dat ik er tijdens de max intervals alles op kan geven. Het zal misschien niet even goed zijn als echt buiten ergens sprintjes trekken oid, maar goed je moet roeien met de riemen die je hebt. Ik verlies vet en daar gaat het om!

Btw efedrine is in België legaal, kun je gewoon bij de apotheek krijgen zelfs meen ik mij te herrineren... Dus snap niet waar je je druk om maakt haha. :D ik neem als fatburner caffeine+groene thee extract+efedrine bij het opstaan en 6 uur later nogmaals. Ben hier pas een weekje mee bezig dus even aankijken wat het geeft :)
 
Zal straks posten als ik thuis ben, gaat van telefoon nogal k*t ;)

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 11:55 ----------



Ik zet gewoon de weerstand van de crosstrainer hoog genoeg dat ik er tijdens de max intervals alles op kan geven. Het zal misschien niet even goed zijn als echt buiten ergens sprintjes trekken oid, maar goed je moet roeien met de riemen die je hebt. Ik verlies vet en daar gaat het om!

Btw efedrine is in België legaal, kun je gewoon bij de apotheek krijgen zelfs meen ik mij te herrineren... Dus snap niet waar je je druk om maakt haha. :D ik neem als fatburner caffeine+groene thee extract+efedrine bij het opstaan en 6 uur later nogmaals. Ben hier pas een weekje mee bezig dus even aankijken wat het geeft :)

De echte efedrine is in België niet legaal. Pseudo-efedrine ofzoiets zou in België wel nog toegelaten zijn, maar ik weet niet precies wat het verschil met de gewone is.

Hoeveel mg van elk product neem je per portie?
 
30mg efedrine/200mg caffeine/500mg groene thee extract(50%EGCg)
 
Succes beest.
Een bescheiden vraag: hoe veel keer heb je gekuurd om je huidige fysieke en kracht status te bereiken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven