Fitness Seller

Gestopt Unstoppable's contest log 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Like
Waarderingen: YOGI
wat pics as promised:

2whjiv6.jpg

30af34p.jpg

2nv9rv4.jpg
 
Nice kerel!
Maar ik digg toch meer je avatar qua buffness..
nohomo
 
Nog steed hard man, chest blijft wel een aandachtspuntje
 
Nice kerel!
Maar ik digg toch meer je avatar qua buffness..
nohomo

Belichting/ camerapositie doet veel, Unstoppable zit ons gewoon te trollen :D. Straks komt hij met brute foto's let maar op

(ga je trouwens een fotoshoot doen Unstoppable?)
 
ja de belichting etc van deze foto's zijn gewoon k*t, maar goed ik moest IETS posten (volgens regelement :P) wat recent was dusja... zullen vast wel betere pics voorbij komen. Chest zal altijd een beetje achter blijven lopen (genetics denk ik) maar is tegenover vorig jaar echt wel al stuk beter. :D

ga nu naar de gym legs trainen... heb alleen een whey shake en 400g groenten / 400g koolvis op dus dat beloofd wat... haha

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 13:27 ----------

Ik wil wel btw een fotoshoot doen ja.... zoek hier alleen nog wel iemand voor het liefst iemand die ik niet IRL ken omdat ik wel anoniem wens te blijven. dus mochten mensen tips hebben ?? (Of misschien andere deelnemers die samen ergens willen doen?) Laat me maar wat weten
 
Keun had het vorig jaar door member FitFotos laten doen (75 euro oid). Ik heb ook iemand benaderd op het forum voor de foto's.
 
kenker das wel veel geld man :eek: leg day was devastating, maar wel goed :D

squat (op diepte)
20x60
15x80
14x100
10x120
3x6x140

front squat
12x80
10x90
8x105 (PR) Laatste rep alles zwart voor mijn ogen, klapte meteen naar de grond na het racken van de barbell en lag 2 minuten voor pampes haha, low carbs is a bitch :D

SLDL
10x100
8x110
6x125 (PR)

leg curls
4x10x80

calve raise machine 5x??(failure)x65 + direct erna BW calve raises tot failure
 
Zieke training op low carb!:thumbs:
 
Hehe lekker die squats.

Mja die prijs weet ik niet zeker, moet je hem ff benaderen. Al is dat wel een 'normaal' tarief. Ik doe dat ook niet hoor, een beetje te veel investering in verhouding met de prijzen ;)
 
ja precies, het hoeft niet allemaal zo professioneel perse van mij, gewoon een hobbyist met een Spiegelreflex cameraatje en een 'beetje' kennis van zaken zou al afdoende zijn. no way dat ik er 75 euro voor ga neerleggen. :p met alle respect voor diegenen die dat wel doen. Ik doe mee voor de lol en vind niet dat mijn eindresultaat afhankelijk moet zijn van hoe professioneel de foto is :D
 
Sterke training, proficiat met de pr's!
 
Mijn foto's schiet ik ook gewoon in me achtertuin hoor haha denk dat de meeste wel gewone zelfgemaakte foto's nemen
 
Here to fap.

tumblr_lhinnbLf3V1qe3twro1_500.gif
 
Ziek hoor die squat training, lekker dat je echt vol tot het gaatje ging hehe :P
Die foto's zien er goed uit maar doen je fysiek weinig eer aan.
In het echt ben je vele malen groter dan de foto's doen lijken, bedoel heb het met me eigen ogen gezien :eek!:
 
I shall deliver better pics :D no worries. Hoe groter het contrast tussen de begin pics en het einde hoe beter he? Haha.

Merkte vandaag wel lichte terugval in kracht met benchen. Kwam tot 5x130 daar waar het normaal 6-7 is. Maar goed ben alweer 3 dagen low carb hehe ;) normaal doe ik chest op maandag direct na het weekend met de nodige refeeds :p

Bench
20x60
12x100
8x120
5x130
?x100 ?x60 dropset tot failure

Incline bench
12x60
10x80
2x8x90 direct erachteraan 6x60 zeer langzame reps

Pec deck
12x55
10x65
8x75
6x85 + 6x50 + 5x30 dropset

Dumbbell preacher curl
11x26
8x28
6x30

Incline seated curls
10x20
8x22
6x24

Sideways hammer curls
10x20
8x22
6x24 + zolang mogelijk boven vasthouden bij laatste rep

DB curl
??x16 ??x10 ff nog opgepomt met een laatste set curls

20minuutjes medium intensiteit crosstrainer (al +- uur gefietst vandaag en ZIEKELIJKE spierpijn in benen van gister :D) morgen weer HIIT hopelijk.
 
heb trouwens mn eindfoto's van vorig jaar + nieuwe foto's even in de beginpost gezet, kunnen jullie mooi zien waar ik dit jaar dus overheen ga qua droogheid EN massa :eek::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven