AndroidHealthClinic

Gestopt Unstoppable's contest log 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb trouwens mn eindfoto's van vorig jaar + nieuwe foto's even in de beginpost gezet, kunnen jullie mooi zien waar ik dit jaar dus overheen ga qua droogheid EN massa :eek::D

Woww wordt goede uitdaging op hoeveel kg zat je toen?
Maar met de massa die je nu hebt en dan droog ga je dat zeker wel verbeteren man! ;)
 
heb trouwens mn eindfoto's van vorig jaar + nieuwe foto's even in de beginpost gezet, kunnen jullie mooi zien waar ik dit jaar dus overheen ga qua droogheid EN massa :eek::D
Dat is niet verkeerd! Ben benieuwd!
 
Innnnnn!

niet veel actief maar dit ga ik toch volgen, gl bro;)
 
ik volg. Volgens mij heb ik jou gezien op trance nation en city moves. Kan dat?
 
Zou zomaar kunnen ja :p hmm beetje stil hier :o door alle drukte vergeet ik dat ik m'n log ook bij moet houden. Cut gaat verder prima! :D slow but steady nu. Zal binnekort weer eens een fototje schieten
 
Zou zomaar kunnen ja :p hmm beetje stil hier :o door alle drukte vergeet ik dat ik m'n log ook bij moet houden. Cut gaat verder prima! :D slow but steady nu. Zal binnekort weer eens een fototje schieten

Mooi dat het allemaal goed gaat ben benieuwd ;)
Nog goede 2 maanden te gaan, verwacht dat je wel hoge ogen gaat gooien
 
kleine update met huidige shape:

mmqtyf.jpg
 
Bruut man, echt bruut. Daar kan ik niet tegen op. Mooi smalle taille ook!
 
Bruut man, echt bruut. Daar kan ik niet tegen op. Mooi smalle taille ook!

Bruut is ie sowieso, echt ook monsterlijk groot in het echt!
 
Hmmm om een of andere reden is de foto gedraaid... Zal er morgen even naar kijken haha, tijd om te gaan slapen...zzzz

Thanks voor de complimenten bro's
 
Net fysiek! Wat is je komend doel?

Ga je ook trainingen loggen?
 
Bruut is ie sowieso, echt ook monsterlijk groot in het echt!

Ja idd, hopelijk besluit hij aan het einde van de contest toch nog "professionele" foto's te maken, dan komt z'n fysiek pas echt goed tot zijn recht (wat op deze foto's niet is vind ik).

Ps drop nog eens een training Unstoppable :D
 
ja ben wel op zoek naar iemand die tegen een redelijk normale fee wat professionelere fotos kan schieten, maar dan heb ik het over max 2-3 tientjes.... als dat niet lukt jammer dan :P
 
ja ben wel op zoek naar iemand die tegen een redelijk normale fee wat professionelere fotos kan schieten, maar dan heb ik het over max 2-3 tientjes.... als dat niet lukt jammer dan :P

Dan zou je eigenlijk een beginnende fotograaf moeten hebben die nu een (te) klein portfolio heeft en dan help je elkaar :)
 
ja ben wel op zoek naar iemand die tegen een redelijk normale fee wat professionelere fotos kan schieten, maar dan heb ik het over max 2-3 tientjes.... als dat niet lukt jammer dan :P

Ik wil het best doen hoor ;) PB me anders maar!
 
Ja idd, hopelijk besluit hij aan het einde van de contest toch nog "professionele" foto's te maken, dan komt z'n fysiek pas echt goed tot zijn recht (wat op deze foto's niet is vind ik).

Ps drop nog eens een training Unstoppable :D

Vooruit dan ;) leg day vandaag ging erg lekker!

Squat
20x60
13x100
10x120
8x140
2x6x150 (fuark, 1 rep zo diep gezakt dat ik met trillende beentjes uit de hole kwam :D)

Front squat
12x80
10x100
2x6x115 (PR)

SLDL
12x100
8x120
6x130 (PR)

Leg curls
4x10x80 (full stack)

Calve raise machine / calve raise BW superset
4x10x65 (full stack) / 4x?? (Failure)

Calve raise in smith
4x10x200

KAPOT :D nog ff 30 min low/medium intensity gefietst, thats all folks.
 
thats all folks.

Leek me ook meer dan genoeg, damn zeg hehehe :P
Heb je na zo'n dag niet gigantische spierpijn in je poten of zijn ze die verkrachting wel gewend?

Congratz op je PR's echt flinke training man!
 
Leek me ook meer dan genoeg, damn zeg hehehe :P
Heb je na zo'n dag niet gigantische spierpijn in je poten of zijn ze die verkrachting wel gewend?

Congratz op je PR's echt flinke training man!

Ohhh jawel haha, de spierpijn van legday blijft vaak wel tot in het weekend hangen, meestal 2 dagen na de training t ergste en daarna neemt het wel af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven