XXL Nutrition

Up the iron(s) (cut) (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

OP
Solway Firth

Solway Firth

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 apr 2021
Lengte
1m73
Massa
73kg
Richt je en verbeter nu eerst op de normale varianten, voor je allerlei halfbakken gaat doen.
Dit is een oefening dat hij doet in plaats van een leg press o.i.d, niet echt als variatie op een compound. Toch? @Solway Firth
Dat idd.
Als ik dit filmpje bekijk, dan komt de stang bij hem ook tegen onderkant gluteus (maximus) aan. Is dat niet iets wat hoort en wat wellicht vreemd voelt? Heb geen ervaring met deze oefening.. maar lijkt me geen natuurlijke beweging als je hem iets naar achter probeert te brengen om hem (gedeeltelijk) over je bil heen te krijgen en denk ook dat het gewicht daar veels te zwaar voor gaat zijn..
Thx voor het meedenken. De bar komt tegen mijn ass voordat ik recht sta (lockout), op ca 3/4 van de opgaande beweging. Ik maak een soort mini wipje om over dit punt te komen, voelt goed op die manier maar krijg het niet 'op de automaat'. Misschien wil ik te snel rechtop komen, kweenie???

MetalNDeadlifts

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 jul 2021
Lengte
1m90
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Dat idd.

Thx voor het meedenken. De bar komt tegen mijn ass voordat ik recht sta (lockout), op ca 3/4 van de opgaande beweging. Ik maak een soort mini wipje om over dit punt te komen, voelt goed op die manier maar krijg het niet 'op de automaat'. Misschien wil ik te snel rechtop komen, kweenie???
Hoe ver leg je de stang achter je? Misschien iets verder van je hielen doen.

Bullshark

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Leer nu eerst de LB eo HB Squat goed uitvoeren, en ga daarmee verder. Dat is wat ik met mijn vorige bericht bedoel.

Naar boven