Fitness Seller

Up the iron(s) - freeweight log(cut)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het zelf fijner om wat hoger in eiwit en vet te zitten, en wat lager in koolhydraten.
Ik eet nu 2,25xbw eiwit, 1,25xbw vet, 265 gr koolhydraten. Meer koolhydraten wil ik niet, eet ze pas vanaf de middag (na het trainen), op een bord groenvoer bij het ontbijt na. Zo ben ik ook op bovenstaande verdeling gekomen. Als ik meer/vroeger op de dag kh eet voel ik me futloos en opgeblazen, vandaar.

Tijd terug eens ergens gepost, nu weet ik waarom. Cirkeltje rond
 
Week 9
UB1

Bench 83kg 3x4 1x5
Pendlay 71kg 3x8
Seated db press 10kg 2x12 (no back supp Ano_081222 :p )
Pullups 2x7
One arm bb curl 2x2 lege oly bar:cool: tempo 6-0-6-1
Abs rollout 3x9

Bench ging op zich prima, laatste set weer de money set, zat er goed in dus twee extra reps gedrukt. Doe nu 5x3 ipv 3x5, laatste set is amrap 2-3rir.
Roeien ging zwaar, wel goede vorm.
DB press goede vorm, soepelheid in ub lijkt beter. Laatste reps zwaar.
Pullups gaan langzaam vooruit.
Isolatie laat ik voorlopig weg, voor de fun speel ik een beetje met de one arm bb curl, machtige oefening:allright:
Goede training.
 
Laatst bewerkt:
Week 9
UB1

Bench 83kg 3x4 1x5
Pendlay 71kg 3x8
Seated db press 10kg 2x12 (no back supp Ano_081222 :p )
Pullups 2x7
One arm bb curl 2x2:cool: tempo 6-0-6-1
Abs rollout 3x9

Bench ging op zich prima, laatste set weer de money set, zat er goed in dus twee extra reps gedrukt. Doe nu 5x3 ipv 3x5, laatste set is amrap 2-3rir.
Roeien ging zwaar, wel goede vorm.
DB press goede vorm, soepelheid in ub lijkt beter. Laatste reps zwaar.
Pullups gaan langzaam vooruit.
Isolatie laat ik voorlopig weg, voor de fun speel ik een beetje met de one arm bb curl, machtige oefening:allright:
Goede training.
One arm bb curls? Rip pols.:eek:
 
Week 9
LB2

Frontsquat 55kg 4x4
Rackpull ramp up to 130kg 1x5
BB calf raise 85kg 2x16
Hanging leg raise 1x8 1x10

Paar aanpassing aan LB2 gedaan. Frontsquat is nu de eerste oefening zodat ik deze fris kan doen. Ging prima, vanaf volgende week weer 5x4.
Rackpull nog maar een zware werkset, misschien nog een backoff setje toevoegen maar nu nog niet.
Laatste twee reps kuiten met brullen en zwaar verzuurd, gelukkig stond de rollator naast het rack..
Leg raises gaan me goed af, mobiliteit is duidelijk wat toegenomen:clap:. Twee reps extra eruit geperst, wederom met brul.

Erg goede training. Duidelijk dat ik minder werk kan verzetten dan een tijdje terug, maar intensiteit op de compounds is nog redelijk binnen de marge. Energie en kracht lijken weer in de lift dus ik blijf nog even cutten.
 
Week 9
LB2

Frontsquat 55kg 4x4
Rackpull ramp up to 130kg 1x5
BB calf raise 85kg 2x16
Hanging leg raise 1x8 1x10

Paar aanpassing aan LB2 gedaan. Frontsquat is nu de eerste oefening zodat ik deze fris kan doen. Ging prima, vanaf volgende week weer 5x4.
Rackpull nog maar een zware werkset, misschien nog een backoff setje toevoegen maar nu nog niet.
Laatste twee reps kuiten met brullen en zwaar verzuurd, gelukkig stond de rollator naast het rack..
Leg raises gaan me goed af, mobiliteit is duidelijk wat toegenomen:clap:. Twee reps extra eruit geperst, wederom met brul.

Erg goede training. Duidelijk dat ik minder werk kan verzetten dan een tijdje terug, maar intensiteit op de compounds is nog redelijk binnen de marge. Energie en kracht lijken weer in de lift dus ik blijf nog even cutten.
Is je frontrack mobiliteit verbeterd?

Wel toevallig dat frontsquat nu een main oefening wordt voor jou en voor mij gaat die helemaal terug naar 3de oefening aangezien ik weer kan deadliften!
 
Is je frontrack mobiliteit verbeterd?

Wel toevallig dat frontsquat nu een main oefening wordt voor jou en voor mij gaat die helemaal terug naar 3de oefening aangezien ik weer kan deadliften!
Gehele mobilteit is beter geworden. Mogelijke oorzaken daarvoor zijn dagelijks oefeningen tbv mobiliteit (2-3x 10 minuutjes) en wandelen. Low rep ohp vervangen door medium-high rep db oefeningen en seated ohp. Deadlifts vervangen door rackpull+rdl. Wat dit voor de toekomst betekent mbt oefening keuze weet ik nog niet.
Frontsquat doe ik niet echt zwaar, maar goede vorm houden kost me veel energie. Rackpull erna heeft er totaal geen hinder van en ben dan ook al goed warm.
 
Week 9
UB2

Chins 13kg 3x5
Seated bb press (no back supp) 30kg 3x8
Chest supp db row 12,5kg 2x10
Incline db press 12,5kg 2x12
BB bicep curl 13x21kg 11x23kg 8x25kg
DB skullcrusher 12,5kg 2x10
Paused abs rollout 3x9

:fuckyeah: Knaltraining vandaag, alles voelde soepel en sterk. Alle oefeningen vandaag een tel extra langzaam op de excentrische beweging en nog het gevoel dat er meer in zat. Heeft een tijdje geduurd maar man man man wat heb ik dit gevoel gemist zeg.
 
Week 10
LB1

Squat 112kg 3x3
RDL 67kg 3x8
BB calf raise 100kg 2x10
Hanging leg raise 1x10 1x8

Solide training, niks bijzonders verder.
Gemiddelde bw afgeloopen week 71,4 kg. Nog anderhalve kilo te gaan..
Allebei goede LB sessie gedaan vandaag!🤝
 
Week 10
UB1

Bench 84kg 4x3 1x5
Pendlay 72kg 3x8
Seated db press 12,5kg 2x8 (no back supp)
Pullups 1x7 1x8
Single arm bb curl lege oly bar 2x3
Abs rollout 2sec paused 3x6

Weer een erg lekkere training, het gevoel om meer te willen doen is weer terug. Roeien ging wat zwaarder, de rest gewoon goed. Abs nu met een flinke pause, merk wel dat het ze flink raakt dus reps omlaag en weer opbouwen.
 
Week 10
UB2

Chins 13,5kg 3x5
Seated bb press 31kg 3x8 (no back supp)
Chest supp db row 12,5kg 2x11
Incline db press 15kg 2x10
BB bicep curl 14x21kg 10x23kg 10x25kg ss db skullcrushers 15kg 2x10
Abs rollout 3x6 (two sec paused)

Alles oefeningen gingen lekker. Op de bb bicep curl kom ik makkelijker door de eerste reps van de setjes (vooral op de 10x25kg), zou het kunnen dat de single-arm-bb-curl hierbij helpt?
Vandaag eigenlijk LB2, maar vanwege zwaar fysiek werk de afgelopen dagen geswitched met UB2, die ik dus morgen doe. Voel me erg goed/sterk de laatste dagen, het refeeden van vorige week lijkt echt wonderen te doen:D
 
Week 10
LB2

Frontsquat 55kg 5x4
Rackpull ramp up to 132,5kg 1x5
BB calf raise 85kg 2x17
Hanging leg raise 1x10 1x9

Vier uurtjes geslapen vannacht, geen idee waarom. Beetje vermoeid begonnen maar na het eerste werksetje nergens last van en gewoon lekker kunnen trainen. Straks verjaardag vieren (mijn eigen :headbang:) met de familie dus dat wordt :eating:. Weegschaal sla ik maar een paar dagen over :bang:
 
Week 10
LB2

Frontsquat 55kg 5x4
Rackpull ramp up to 132,5kg 1x5
BB calf raise 85kg 2x17
Hanging leg raise 1x10 1x9

Vier uurtjes geslapen vannacht, geen idee waarom. Beetje vermoeid begonnen maar na het eerste werksetje nergens last van en gewoon lekker kunnen trainen. Straks verjaardag vieren (mijn eigen :headbang:) met de familie dus dat wordt :eating:. Weegschaal sla ik maar een paar dagen over :bang:
Gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd kerel! Geniet van je verjaardag, hopelijk heb je een top dag :woot:
 
Week 11
LB1

Squat 113kg 3x3
RDL 68kg 3x8
BB calf raise 100kg 2x11
Hanging leg raise 1x12 1x9

Goeie training, veel kracht en energie. Mocht dit deze week zo blijven voeg ik nog een backoff setje toe aan squats.
 
Back
Naar boven