MuscleMeat

Up the iron(s) - freeweight log(cut)

Bezoekers in dit topic

Propaganda alert⚠️🚫⚠️🚫⚠️⚠️⚠️🚫🚫⚠️⚠️


Sumo is wel meer lowerbody, als conventional mij niet lukt ga ik ook voor sumo maar ja.. Convetional is mooier:D.
Het mooiste zijn natuurlijk de Snatch Deadlift en de Clean Deadlift!

Sumo heeft helemaal niets met gewichtheffen te maken! Oh wacht...
 
Week 11
UB2

Chins 14kg 3x5
Seated bb press 32kg 3x8 (no back supp)
Chest supp db row 15kg 2x8
Incline db press 15kg 2x11

Parcourtje:
BW pullups 3x tot fail
OHP 30kg 2x tot fail
BB incline press 30kg 2x tot fail

Alles ging relatief makkelijk en energie over. Daarom maar besloten om wat extra ub werk te doen. Parcourtje van pullups-ohp-incline press met 30 sec pauze tussen sets. De presses als pompsets uitgevoerd tot de verzuring zo erg werd dat ik nog geen vloeitje meer kon optillen. Leuk voor de afwisseling en goed naar de klote er na. Pullups meer uitgehaald dan verwacht (2x7, 1x5).
Morgen wordt dan abs en arms day :cool: .

Na de training snel wat foto's gemaakt.
IMG_20221001_202311.jpg

IMG_20221001_202611.jpg
 
Gaat lekker ouwe 👍🏋️‍♂️
 
Thx heb ook wel het gevoel dat ik stiekem nog wat gains heb gemaakt tijdens het cutten. Misschien doordat ik iets meer assistance doe (ub/lb ipv fb) of gewoon nog altijd beginner gains maak :D
 
Week 11
Abs & arms day

Diverse liggende buikspier huisvrouwen oefeningen 15 minuten
Abs rollout 3x10
Hanging leg raises 1x10 1x9 1x7
BB bicep curl 15x21kg 11x23kg 11x25kg
DB skullcrushers 15kg 2x11
BB reverse bicep curl 20kg 2x12
BB bicep curl 20kg repout

Leuke training voor de afwisseling, abs hadden het wel zwaar.
Topweek gehad met onbedoeld vijf trainingsdagen, more please!
 
Week 12
LB1

Squat 113kg 3x3, 90kg 2x5 paused (backoff)
RDL 69kg 3x8
BB calf raise 100kg 2x12
Hanging leg raise 2x11

Squat zelfde gewicht als vorige week (easy reps), maar nu twee backoff setjes toegevoegd (80% en paused voor vijf reps). Voelde de backoffsetjes best goed in mijn quads, lekker lekker :D .
Rest solide. Laatste wegingen nog net boven 70kg, misschien de cut nog ietsje doortrekken.
 
Je hebt zo wel wat weg van Thor met dat lange haar en die bliksemschicht aderen op je arm :D
 
Week 11
UB2

Chins 14kg 3x5
Seated bb press 32kg 3x8 (no back supp)
Chest supp db row 15kg 2x8
Incline db press 15kg 2x11

Parcourtje:
BW pullups 3x tot fail
OHP 30kg 2x tot fail
BB incline press 30kg 2x tot fail

Alles ging relatief makkelijk en energie over. Daarom maar besloten om wat extra ub werk te doen. Parcourtje van pullups-ohp-incline press met 30 sec pauze tussen sets. De presses als pompsets uitgevoerd tot de verzuring zo erg werd dat ik nog geen vloeitje meer kon optillen. Leuk voor de afwisseling en goed naar de klote er na. Pullups meer uitgehaald dan verwacht (2x7, 1x5).
Morgen wordt dan abs en arms day :cool: .

Na de training snel wat foto's gemaakt.
Bekijk bijlage 569009
Bekijk bijlage 569010
Zie deze nu pas.. Maar dikke veins en goeie droge massa. Lekker bezig 💪🏼
 
Je hebt zo wel wat weg van Thor met dat lange haar en die bliksemschicht aderen op je arm :D
Mocht ie willen:roflol: . En Thor is niet natty:eek:. Ik mis dan wel weer wat cm's lengte:sad:
 
Zie deze nu pas.. Maar dikke veins en goeie droge massa. Lekker bezig 💪🏼
Thx! Belichting (gebrek aan..) helpt misschien wat, maar heb dat altijd wel al gehad. Ook toen ik nog 30kg vetter was. Droge massa zie ik zelf niet (zelfbeeld klopt nog niet helemaal met de realiteit) maar ben eigenlijk wel eens benieuwd naar mijn vet%:rolleyes:, al is het maar om een ijkpunt te hebben.
 
Thx! Belichting (gebrek aan..) helpt misschien wat, maar heb dat altijd wel al gehad. Ook toen ik nog 30kg vetter was. Droge massa zie ik zelf niet (zelfbeeld klopt nog niet helemaal met de realiteit) maar ben eigenlijk wel eens benieuwd naar mijn vet%:rolleyes:, al is het maar om een ijkpunt te hebben.
Dan klopt je zelf beeld inderdaad nog niet helemaal haha. Je hebt echt wel een gaaf massief fysiek. Ziet er uit zoals je traint, erg sterk en krachtig. Vind zelf het fysiek van Hugh Jackman als Wolverine altijd heel erg gaaf, die kant ga je zeker op zo :flexbiceps:
 
Thx! Belichting (gebrek aan..) helpt misschien wat, maar heb dat altijd wel al gehad. Ook toen ik nog 30kg vetter was. Droge massa zie ik zelf niet (zelfbeeld klopt nog niet helemaal met de realiteit) maar ben eigenlijk wel eens benieuwd naar mijn vet%:rolleyes:, al is het maar om een ijkpunt te hebben.
Griekse god fysiek😎
 
Back
Naar boven