Fitness Seller

Up the iron(s) - freeweight log(cut)

Bezoekers in dit topic

Week 12
UB1

Bench 86kg 5x3
Pendlay 74kg 3x8
Seated db press 12,5kg 2x10 (no back supp)
Pullups 2x8

Korte nacht gehad (5,5 uur slaap) en voelde me waardeloos. Ook na de ochtendwandeling en goed ontbijt (lekker om 4.45u:o) geen verbetering. Voor dit soort noodgevallen heb ik gelukkig nog wat pwo test/gratis zakjes liggen. Na een kwartier jeuk in mijn gezicht als een malle en gewoon goed kunnen trainen. Vooraf besloten om abs en armen te skippen. Op zich een prima training, targets gehaald, morgen rustdag..
 
Bekijk bijlage 569230
Yup, anatomisch 100% correct
main-qimg-7f226c56df8447228891bec78f16e8c9-lq.jpeg

Bedoelde deze eigenlijk
 
Voor dit soort noodgevallen heb ik gelukkig nog wat pwo test/gratis zakjes liggen. Na een kwartier jeuk in mijn gezicht als een malle en gewoon goed kunnen trainen. Vooraf besloten om abs en armen te skippen. Op zich een prima training, targets gehaald, morgen rustdag..
Gebruik dan caffeine tabletjes.
 
. Voor dit soort noodgevallen heb ik gelukkig nog wat pwo test/gratis zakjes liggen. Na een kwartier jeuk in mijn gezicht als een malle en gewoon goed kunnen trainen. Vooraf besloten om abs en armen te skippen. Op zich een prima training, targets gehaald, morgen rustdag..
Komt van de Beta Alanine.
 
Komt van de Beta Alanine.
Tis niet mijn eerste rodeo met dat spul :p maar gebruik het zelden. Vind dat tintelen niet zo erg, maar die enorme focus kan toch ook niet gezond zijn? Heb me eerlijk gezegd ook nooit echt verdiept in de werkzame stoffen ervan.
 
Tis niet mijn eerste rodeo met dat spul :p maar gebruik het zelden. Vind dat tintelen niet zo erg, maar die enorme focus kan toch ook niet gezond zijn? Heb me eerlijk gezegd ook nooit echt verdiept in de werkzame stoffen ervan.
Wat pak je dan ?
200/300mg Cafeine is wel wat anders dan bakjes koffie over de dag verdeeld.
 
Wat pak je dan ?
200/300mg Cafeine is wel wat anders dan bakjes koffie over de dag verdeeld.
Zijn van die portiezakjes die je wel eens gratis bij bestellingen krijgt, welke het precies zijn geen idee. Op de meeste staat idd wel 200mg caff of meer. Maar als ik vijf maal in een jaar een pwo neem is het al veel, dus dat ik het goed voel vind ik ook niet gek.
 
Zijn van die portiezakjes die je wel eens gratis bij bestellingen krijgt, welke het precies zijn geen idee. Op de meeste staat idd wel 200mg caff of meer. Maar als ik vijf maal in een jaar een pwo neem is het al veel, dus dat ik het goed voel vind ik ook niet gek.
Dat zeg ik, dus ben je niet resistent ;)
 
Week 12
LB2

Frontsquat 57,5kg 5x4
Sumo deadlift 60kg 3x8
BB calf raise 87,5kg 2x15
Hanging leg raise 2x10

Deze week een beetje off, denk dat ik met een griepje ofzo kamp, maar IK WIN:fire:. Daarom deze training een dagje later dan gepland, dan maar een rustdag minder na UB2.
Frontsquat gaat eigenlijk best goed, rustig aan blijven bouwen.
Sumo dl is nieuw, ipv rackpull. Bij 0 begonnen, focus op uitvoering. Zeer langzaam uitgevoerd, totale controle over elke mm (ook eccentric), zonder riem en straps. Kon wel voelen dat ik lang niet heb gedeadlift:o.
Rest gewoon prima, ietsje minder lucht voor leg raises dan normaal maar toch tevreden.
 
Week 12
LB2

Frontsquat 57,5kg 5x4
Sumo deadlift 60kg 3x8
BB calf raise 87,5kg 2x15
Hanging leg raise 2x10

Deze week een beetje off, denk dat ik met een griepje ofzo kamp, maar IK WIN:fire:. Daarom deze training een dagje later dan gepland, dan maar een rustdag minder na UB2.
Frontsquat gaat eigenlijk best goed, rustig aan blijven bouwen.
Sumo dl is nieuw, ipv rackpull. Bij 0 begonnen, focus op uitvoering. Zeer langzaam uitgevoerd, totale controle over elke mm (ook eccentric), zonder riem en straps. Kon wel voelen dat ik lang niet heb gedeadlift:o.
Rest gewoon prima, ietsje minder lucht voor leg raises dan normaal maar toch tevreden.
Kort maar krachtig, frontsquats daarna dl's!
 
Verstandig ff extra dagje rust en lekker dat vandaag toch goed ging 💪🏼 heb je weer binnen voor het weekend 😁
 
Kort maar krachtig, frontsquats daarna dl's!
Zo is dat :D . Binnenkort ga ik bulken op 5x5, hopelijk zit die sumo er tegen die tijd goed in en kan ik zwaarder gaan. Maar ik blijf extra voorzichtig ermee
 
Zo is dat :D . Binnenkort ga ik bulken op 5x5, hopelijk zit die sumo er tegen die tijd goed in en kan ik zwaarder gaan. Maar ik blijf extra voorzichtig ermee
5x5 met amper accessories of doe je die erbij?
 
5x5 met amper accessories of doe je die erbij?
Begin 'kaal' en met een deload. Ga er van uit dat 5x5 na een paar weken 3x5, 3x3.. word. Dan eventueel madcow (ligt aan of ik mijn beoogde stats haal op 5x5), of gelijk door naar ub/lb en meer werken aan hypertrophy.
 
Begin 'kaal' en met een deload. Ga er van uit dat 5x5 na een paar weken 3x5, 3x3.. word. Dan eventueel madcow (ligt aan of ik mijn beoogde stats haal op 5x5), of gelijk door naar ub/lb en meer werken aan hypertrophy.
Klinkt als een goed plan.
 
Week 12
UB2

Chins 14,5kg 3x5
Seated bb press 32,5kg 3x8 (no back supp)
Chest supp db row 15kg(x2) 2x8 (slow+hold)
Low incline db press 15kg(x2) 2x12
BB bicep curl 16x21kg 12x23kg 8x25kg
DB skullcrusher 2x10kg(x2) 2x8 (slow)
Hanging leg raise 2x6 1x8

Training van gisteren, had geen geen tijd om te loggen.
Goeie training, rug was nog 'geprikkeld' door de dl's van gisteren, daarom leg raises gedaan ipv rollouts. Dinsdag staat ayce sushi op het menu, zal dus zeker nog twee weekjes blijven cutten :D
 
Back
Naar boven