XXL Nutrition

Up,up we go!

Bezoekers in dit topic

Mijn press kan idd zwaarder eigenlijk alles wel maar idd twijfel is the mother of all fuckups of zoiets hahaha, cut is wel even voorbij nu hoor ga nu weer wat omhoog maar hou wel de wisselende dagen erin en 3x cardio. Met alle feestdagen en verjaardagen moet ik nu weer even in het ritme komen qua eten en boodachappen van te voren in huis halen. Spotter is idd handig echter in de ochtend niet heel veel mensen hihi en die moet je dan ook nog vertrouwen
 
Die presses kun je best alleen;) kan vrij weinig mee mis gaan. Krijg je ze niet omhoog so be it! Gewicht lager.
Gebruikte je dan vaak spotter?

Niet iedereen kan het ook goed. Helpen juist niet als het nodig is en teveel als niet nodig is. Haha.

Ritme een klein beetje kwijt nu? Cardio gaat er wel weer uit?
 
Gebrui eigenlijk nooit spotter alleen als ik los squat dan vraag is meestal s erbij maar das alweer een eindje terug. Nee cardio blijft er nu nog in, ritme beetje, vamdaag bijv weer een appelgebakje moeder jarig hihi maar goed vanaf morgen is het weer klaar
 
Training ritme is nog steeds hetzelfde dat lukt prima hihi
 
Als je er tussen staat gebeurd er niks hoor;)

Mmm lekker appelgebak. Hihi.
 
Mijn press kan idd zwaarder eigenlijk alles wel maar idd twijfel is the mother of all fuckups of zoiets hahaha, cut is wel even voorbij nu hoor ga nu weer wat omhoog maar hou wel de wisselende dagen erin en 3x cardio. Met alle feestdagen en verjaardagen moet ik nu weer even in het ritme komen qua eten en boodachappen van te voren in huis halen. Spotter is idd handig echter in de ochtend niet heel veel mensen hihi en die moet je dan ook nog vertrouwen

Ja meeste zijn slechte spotters.
Of zo ecto dat ze je niet kunnen helpen als fout gaat :roflol:
Maar als je 10 reps moet maken zou je altijd zonder spotter kunnen.
Of er moet wel iets ineens fout gaan.
 
Precies whaha die staan te kijken en zeggen jee dat zou ik niet kunnen hoor zoveel gewicht (man) dan bedank ik vriendelijk hahaha vraag ze niet eens. Maar moet gewoon weer even op mijzelf vertrouwen heb je soms van die dagen (ja ik ben vrouw) even de knop weer op aan en gaan!!!!
 
Gisteren hamstring & rug getraind als volgt.
4 sets 10hh, 10 hh

Liggende legcurl 32 kg, sldl barbell 80kg
Zittende legcurl 36kg, sldl db 30 kg per hand

Reversed gripp pull down 47,3 kg, wide grip front pull down 40,3 kg
Pull over 23 kg, reversed grip row 40.3 kg
High row met v bar 52 kg, machine row 47,3 kg

Metingen nu 65 kg met 15%
Volgende week nieuw schema
 
Zo benen schema gedaan vandaag Hoop dat ik morgen nog kan lopen

Wup 2 sets 20 hh leg extension
Daarna op naar de squat, wup 2x20 met 40 kg zo diep mogelijk. Daarna 3 sets van 10 met 80 kg.
Op naar de hack squat in smith, 3x 12 hh rustig naar beneden, omhoog en niet uitlocken, elke 4 hh gewicht verlagen. Nou begon met 50 kg en eindige met 90kg. ( volgende keer drastisch zwaarder starten)
Op naar leg press, 3x 10 hh 107kg, 1x12 hh dropset 107 en dan telkens plakje eraf.
Leg extension 3x9 hh (3hh, 1/3, 3hh 2/3, 3hh 3/3) 27 kg

Liggende leg curl, 3x 10,8,6 met twee tellen vast houden (was echt zoeken naar het juiste gewicht) gezien gewicht omhoog moest bij minder hh.
Sldl barbell 3x6 hh 80kg
Sldl barbell 3x6 hh 3/4 beweging, alles aanspannen 80kg
Liggende leg curl one leg 3x 10hh 14 kg
Lunges smith one leg 3x 10hh 50 kg
Liggende leg curl 3x9 hh (3hh, 1/3, 3hh 2/3, 3 hh 3/3) oeps vergeten te doen

Staande kuiten 6x 18 hh elke 3 hh gewicht verlichten
Zittende kuiten 3x 18hh elke 3 hh gewicht verlichten (AUW)

Ben benieuwd naar morgen en de spieren! Morgen borst en schouders trainen
 
Je bedoelt gewicht verhogen bij sq of verkeerd genoteerd :P

Voel je die 80kg sldl wel goed?
Zodra ik te zwaar ga op reps die je doet krijg ik de spanning niet goed.

Btw waarom 2x20x40 sq als wu. Dan niet teveel vermoeid?

Mooi schema wel weer! Ga je zeker wel voelen:D
 
Je bedoelt gewicht verhogen bij sq of verkeerd genoteerd :P

Voel je die 80kg sldl wel goed?
Zodra ik te zwaar ga op reps die je doet krijg ik de spanning niet goed.

Btw waarom 2x20x40 sq als wu. Dan niet teveel vermoeid?

Mooi schema wel weer! Ga je zeker wel voelen:D


Bij hack squat moet ik gewoon met 100 startten, ja ik voel hem wel hoor de sldl☺️ Nee was niet te vermoeiend hoor, de wup bij squat, wel goed beetje warme benen kan ik vask zwaarder trainen. Voel het nu al hihi
 
Verwarde hem met de rdl hehe. Hele andere oefening. :P

Lekker bezig! Voeding ook weer 100% nu?
 
Ja voeding weer op de rit, trouw mijn bakjes klaar maken voor twee dagen. Zo weer aan de kwark
 
Goed bezig. Op hoeveel zit je voeding nu ongeveer?
 
Per dag verschillend, maar tussen ong. 1500 en 2300
 
Back
Naar boven