Fitness Seller

Up,up we go!

Bezoekers in dit topic

Beauty Beast

Cool Novice
Lid geworden
21 apr 2015
Berichten
62
Waardering
39
Lengte
1m70
Massa
65kg
Vetpercentage
15%
Hoi allemaal,
Nieuwe ronde, nieuwe kanssen. Ondertussen vanaf eind april met voeding en training doelgericht bezig om volgend jaar 2016 een wedstrijd te kunnen doen.
Op het moment ben ik vanaf 17 augustus in mijn cut bezig, begon met 23,5% (3punts) en nu 20,5% het gaat telkens naar beneden. Net qua training 4 weken drops sets gehad en nu nog meer op verbranding aan het trainen. Bedoeling is om mijn vetpercentage nu zover mogelijk naar beneden te krijgen en dan ook niet meer zo hoog te laten worden.
Op het moment voel ik me super fit! En heb er veel plezier in! Zal zo nu en dan wat posten.
 
Laatst bewerkt:
18 gr vet? wat is dat nou weer voor trainer :roflol: ik zou lekker een andere training zoeken
 
Ik zou koolhydraten iets verlagen en vetten iets verhogen.
Denk dat je met jou gewicht geen 400gr kh nodig hebt. Ik bulkte hierop toen ik 90kg was..lijkt me teveel voor jou.
Vetten zijn te laag..18 gram is echt te weinig. Zou dit verhogen tot 30% van je totaal kcal dan kom je ongeveer op 90gr vetten.

succes!
 
Welkom en leuk dat je jezelf een doel hebt gesteld.

Hoe heeft jou trainer je voeding opgesteld? Heeft hij je gezien en je vet% gemeten en onderhoud berekend?
18 gr vetten is heel veel te weinig. Om je hormonen goed te houden heb je echt ca. 1 gr per kg lichaamsgewicht nodig. Met zo een minimale hoeveelheid vet gaan je hormonen op zijn gat en dat is niet wat je wil. Om spiermassa aan te maken heb je ook als vrouw testosteron nodig. Bij te lage vetinname wordt je testosteron lager en zal je minder spiermassa op kunnen bouwen. Kortom.. meer vetten is echt een noodzaak.

En ben ook echt wel benieuwd waar je trainer je totale kcal op heeft gebasseerd.
 
ook lang volgehouden precies :p

slecht overweg met commentaar/kritiek precies?
 
I guess its that time of the month :P
 
>posts blog.
>krijgt opbouwende kritiek.
>closes blog.




g1336753594387750288.jpg
 
Heb de beginpunt niet gelezen, maar miss heeft ze het schema zelf gemaakt en hebben jullie haar schema lopen afzeiken:)

en anders... waardeloze trainer (duidelijk geen kaas gegeten van voeding). Mijn advies, zoek een nieuwe:)
 
afzeiken kan je dit toch nauwelijks noemen hé...
comments zijn eerder goed en opbouwend bedoeld
 
Hoi allemaal,
Nieuwe ronde, nieuwe kanssen. Ondertussen vanaf eind april met voeding en training doelgericht bezig om volgend jaar 2016 een wedstrijd te kunnen doen.
Op het moment ben ik vanaf 17 augustus in mijn cut bezig, begon met 23,5% (3punts) en nu 20,5% het gaat telkens naar beneden. Net qua training 4 weken drops sets gehad en nu nog meer op verbranding aan het trainen. Bedoeling is om mijn vetpercentage nu zover mogelijk naar beneden te krijgen en dan ook niet meer zo hoog te laten worden.
Op het moment voel ik me super fit! En heb er veel plezier in! Zal zo nu en dan wat posten.

Vandaag borst, triceps en biceps getraind. Ging lekker, sommige oefeningen voor het eerst dus even uitvogelen welk gewicht etc. Maar goede training!
 
Training vandaag:

Db stiff leg deadlift 12hh, 5 sets, 38 ( volgende keer op step gaan staan)
Leg curl liggend 25hh, 5sets, 18 kg

One arm dumble side raise 20hh,4sets, 6kg
Incline db front raise 12 hh, 3sets, 12volgende keer 14kg pakken)
Db upright row 12hh, 3 sets, 12
Db bent over raises 25hh,3 sets, 4

Db gewicht is natuurlijk enkel genoteerd.
Nu twee dagen in rust, voeding gaat weer anders worden. En cardio komt erbij vanaf maandag.
 
sterke db sldl voor vrouw hoor.

Wacht ff, incline db front raise met 12 kilo per db?

Dat je op je buik op de bench ligt?
 
O sorry , incline db front press bedoel ik
En thanks!
 
38kg db per hand?
 
Ben ik wel benieuwd naar de vorm. 38kg is niet niks db per hand.
Even als db presses.
Vind nogal wat gewicht voor veel herhalingen.
 
Back
Naar boven