AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik post niet meer veel maar DANGGG dit is wel het posten waard!

Ubermachien die Antoine Pro waardig zoiezo en goede mentality!
 
ja.

Ik zal het hem s vragen op bodybuilding.com hoeveel hij nu weegt .

‎242!!! all time lowest since A.C.A.!! carbin' up in 2 hours... :) .. first another 30 min of bike lol


+-110kg dus
 
goeie techniek heeft ie, mooi gecontroleerd!
en wat een uber UB zeg pfff
 
goeie techniek heeft ie, mooi gecontroleerd!
en wat een uber UB zeg pfff

Inderdaad. Ook alleen maar deze training hoor. Als je zijn andere filmpjes kijkt... is bijna het tegenovergestelde van gecontroleerd. Nouja wel gecontroleerd maar veel geslinger.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Waiting for the athlete's meeting... in my basement... on the concrete floor...the only place cool in the house lol
 
wat een ****ing held!
 
JB5_9126wtmk.jpg


JB5_9129wtmk.jpg
 
Houdt toch wat vocht vast lijkt het, jammer:(.
 
Prachtige pics die laatste
 
Zeker weten dat die foto's van de huidige wedstrijd zijn? Lijkt namenlijk heel veel op die van in het begin van het jaar. Ook dezelfde poseer slip namenlijk
 
Zeker weten dat die foto's van de huidige wedstrijd zijn? Lijkt namenlijk heel veel op die van in het begin van het jaar. Ook dezelfde poseer slip namenlijk

zijn van de arnold classic amateurs
 
no shit?! ik doel alleen erop dat z'n shape en de foto vrij identiek zijn van de AC Amatereurs in Columbus eerder dit jaar.
 
no shit?! ik doel alleen erop dat z'n shape en de foto vrij identiek zijn van de AC Amatereurs in Columbus eerder dit jaar.

en dat bevestig ik toch dat dit foto's zijn van de ac eerder dit jaar...
 
die foto's zijn wat ouder idd, kwam ze toevallig tegen.. vond ze wel t posten waard ;)
 
@timmeeh sorry bro beetje brak! Ik dacht heel even dat Antoinne op de AC in madrid stond, vraag me niet hoe ik daar bij kom :p
 
Geeft niets Koen, niet iedereen wordt elke week vrienden met Johny en aanhang.:trollface:
 
Men Super Heavyweight
1 - Mike Johnson
2 - Jerome Bravo
3 - Antoine Vaillant

Geen pro card dus..
 
Back
Naar boven