Fitness Seller

Update Antoine Vaillant (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beetje door eten dan:D
 
Oja goed dat je het zegt, ga nu weer eten :D
 
Wat een fysiek die kerel, in dat laatste filmpje ook..:eek:
 
Ik voorspel dat Rob S. met een paar jaar er ook zo bij staat ;)

Dacht ik ook ff aan ja haha.. maar zoon fysiek zou je nooit kunnen behouden als je niet constant on bent, en dat is wat rob niet zou willen toch...
 
Wat een atleet, vind hem echt een super tof fysiek hebben.
Je hebt soms van die gasten die zo mooi zijn dat de minpunten niet meer zo uit maken :D

Dacht ik ook ff aan ja haha.. maar zoon fysiek zou je nooit kunnen behouden als je niet constant on bent, en dat is wat rob niet zou willen toch...

Idd jammer, je moet er aardig wat voor over hebben.
 
Hij ziet er nu beter uit dan op het podium
 
Dacht ik ook ff aan ja haha.. maar zoon fysiek zou je nooit kunnen behouden als je niet constant on bent, en dat is wat rob niet zou willen toch...

denk dat er genoeg mensen zijn die dat wel willen doen, als je al getrpuwd bent en je hebt al kids.. dan is die keuze voor sommige niet zo zwaar meer
 
denk dat er genoeg mensen zijn die dat wel willen doen, als je al getrpuwd bent en je hebt al kids.. dan is die keuze voor sommige niet zo zwaar meer

De keuze is misschien nog wel moeilijker als je getrouwd bent en kinderen hebt, je hebt dan veel meer verantwoording en de kans is groter wanneer je constant ON bent, dat alles kapot gaat.
 
Ben benieuwd of hij alleen voor het filmpje zo hoog gewicht pakt met een slechte techniek of dat hij dat altijd doet.
 
lekker hoor 40 kilo side raises
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven