Fitness Seller

Update Antoine Vaillant (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

het gaat niet om pro worden in 4 jaar. Het gaat om de progressie die ze in die tijd maken. Kijk maar eens jay cutler 18 en 22. Is totaal iets anders.

Jay is een van de weinige die op die leeftijd al zoveel massa had, daarbij is jay een klasse appart die er vrijwel niet zijn! Dus die vergelijking kan je niet echt maken toch hij is gewoon een massamonster ...
 
Dat zei ik dus al, antoine is in die 7 jaar zo perfect mogelijk bezig om van toen naar nu te bouwen. Ik wil niet zeggen dat hij niet nog meer erbij kan plakken, maar hij is al een heletijd bezig met perfecte voeding en training om te zijn hoe die nu al is, het word alleen maar moeilijker + meer supplements om nog meer aan te komen. Zijn pro-card haalt ie ook wel, maar om te zeggen dat dit een top 6 olympia wordt betwijfel ik gewoon. Niet vanwege zijn harde werk maar vanwege het fysiek, je moet eenmaal een massamonster zijn op dat podium.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
275 Lbs
 
Daar past echt nog wel wat massa bij hoor! Deze man gaat nog ver komen :)
 
doet me een beetje denken aan phil heath's zijn armen:)
 
Mooie atleet!Geweldige benen.
En sommige atleten doen er wat langer over kwa progressie, ik vind het slim van hem, je ziet te vaak dat ze hun doel voorbij schieten.
Toney Freeman deed er volgens 12 of 13 over om pro te worden, afwachten hoe deze jongen er staat over 6 a 7 jaar :)
 
Naar mijn mening een fukkin pleasin fysiek. Massa genoeg op dat frame van hem hoor
 
hij heeft geen gyno ;)
 
haha nee hij heeft wel wat verdikte tepels maar geen knobbel..
that dare a'dex
 
Voor de verhoudingen moeten zijn armen/borst en rug echt groter. Top fysiek, gave updates ook altijd.
 
ja die heeft ook spieren he?
:rolleyes:


mrfunny-guy-china-laugh-funny-demotivational-poster-1268683261.jpg
 
Leuke filmpjes :)

Ziet er goed uit, ik hoop wel dat ie zijn fysiek behoud en niet teveel gaat richten op kwantiteit kilo's ipv kwaliteit kilo's.
Mooie atleet!
 
Tot nu toe lijkt het goed, vindt hem wel echt een baas. Vet sterke bench ook 180kg voor 10 reps ofzo.

En dat snorretje :P
 
Back
Naar boven