Fitness Seller

Update Antoine Vaillant (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

die john meadows, ongekende hardheid!
 
die john meadows, ongekende hardheid!

Die kerel loopt er continu keihard bij

En eten kan hij ook :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ja ik had inderdaad al wat lopen googlen. Nooit echt in die kerel verdiept, maar hij is behoorlijk hardcore :D Ik ben fan!
 
beetje off topic misschien , wat is nou precies het nut van die chains los dat het zwaarder word op de terug weg , dus qua groei.
Iemand enige onderbouwing?
 
Baas filmpje
 
Damn! Die john Meadows heeft dikke regenwormen in ze schouders, bizar droog!
 
die john meadows, ongekende hardheid!

Ja true! Poeh! Maar z'n hoofd lijkt wel constant op knappen te staan. Ziet er niet gezond uit:o

Wat een benen heeft Mr. Vaillant zeg:eek:
 
NEXT TIME YOU GO DO LEGS, I COMMAND YOU TO SQUAT! LAY TOTAL ONSLAUGHT IN THE SQUAT RACK!!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dammn wat een poten heeft hij:D
 
Daar krijg je toch spontaan zin in squaten van!
 
NEWEST MD VIDEO!!! TOTAL ARM CARNAGE! :

http://www.musculardevelopment.com/...g/4550-arm-carnage-with-antoine-vaillant.html

''5.5 weeks out intense arm workout. Combination of John Meadows mountain dog arm workout and my own creation to bring arm carnage to a whole new level. Witness total weight onslaught on the biceps, triceps and forearms. Try that workout and you wont even be able to lift the phone up and dial 911 to save yourself from this CARNAGE!''
 
Gruwelijk filmpje. Alleen die gele grip dingen die ze overduidelijk aan het promoten zijn lijken mij echt nutteloos..
 
Gruwelijk filmpje. Alleen die gele grip dingen die ze overduidelijk aan het promoten zijn lijken mij echt nutteloos..


ze zeggen dat de oefening dan nog effectiever word.
ben er ook wel eens benieuwd naar.
 
Back
Naar boven