MuscleMeat

Update Antoine Vaillant (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een baas met die hamer in zijn liftingbelt gewoon gaan winkelen :D:D
 
"so if it fits your macros.. no i'm bullshittin you **** that shit" :roflol: ahahha
 
:roflol: waarom zweet ie zo hard?
En ik dacht dat ik soms hard zweet
 
ik zie het al, het is aspartaam, ongezond als hell

ongezond.. valt wel mee als je het gewoon in mate neemt, net alsof je met elke maaltijd zoetstof nodig hebt lol

Ongezond in de zin van het bevat geen nuttige macro's, vezels, mineralen, vitaminen, stimulanten dan ja
 
die vent waarom heeft die over heel zijn lichaam van die kleine vlekjes??? ziet er echt heel vreemd uit
 
zelf gebruik ik ook m2 maar heb lange na niet zo veel moedervlekjes sterker nog 1 op me pik en 1 kleine op me voorhoofd
 
want?
Please niet dat verhaal over kanker enzo he?

uit studies is gebleken dat aspartaam serotonine in de hersenen vermindert, uit studies zijn de volgende verschijnselen ondekt bij mensen die zoetstoffen zoals asparataam gebruikte:

- Toename chronische ziekten.-
- Psychische aandoeningen (Het gaat hier niet alleen om depressie maar ook om dementie, angststoornissen, suïcide en verslavingsproblematiek)
- kankerverwekkend.


bronnen: aspartaam.nl
aspartaam.com


MAAAR (dit wist ik zelf ook niet tot nu)

aspartaam is een eiwit product.
Het bestaat uit asparaginezuur en fenylalanine.

Wat is dan het probleem? Eigenlijk niets. Bij de afbraak van aspartaam ontstaat ook een klein beetje methanol. Dat is op zich niet erg. Methanol zit van nature ook in groente en fruit. Door een fles cola light te drinken krijgt u ongeveer net zoveel methanol binnen als tijdens het eten van een appeltje. Of door het drinken van een glas sinaasappelsap. Uit testen is bovendien gebleken dat de concentratie van methanol in uw bloed niet stijgt na het nuttigen van aspartaam. Methanol krijgt het lichaam al miljoenen jaren binnen via plantaardig voedsel en daar kan het prima mee uit de voeten.


Maar toch is niet iedereen overtuigd.
vanwege een negatief luchtje kleeft aan aspartaam wordt er enorm veel onderzoek naar gedaan.
Je zou denken dat dat geruststellend is, maar niet dus, voor de aspartaamtegenstanders betekent dat juist dat er wel iets mis móét zijn met de zoetstof. En dat laten ze weten ook. Door middel van websites en boeken (Wat zit er in uw eten? door Corinne Couget) wordt ons keer op keer verteld hoe ongezond aspartaam is, dat alle wetenschappers zijn omgekocht door de frisdrankproducenten, en dat we met zijn allen letterlijk vergif drinken.

Massahysterie ligt op de loer. Wie moeten we nu geloven? De aspartaamhaters of de schrijver van deze column? De keus is aan een ieder. En gelukkig is de nieuwste zoetstof al weer onderweg: stevia wat eerder in dit topic werd gezegt (post 834)
Een natuurlijke zoetstof uit het plantje honingkruid.

dus of het gezond is... dat durf ik niet te zeggen... 2 aminozuren kunnen geen kwaad denk je, maar zoals ik al eens liet zien in een topic over D-asparatic (wat ook een aminozuur is) geeft het product D-asparatic zeker wel min punten wat op lange termijn schadelijk voor het lichaam kan zijn.

Ook in dit geval is niet iedereen overtuigd van de veiligheid,
Stevia is trouwens in het verleden een hele tijd een verboden product geweest omdat Europese handelsverbod suggereerde dat stevia een gevaar vormt voor de volksgezondheid.
Maar nu mag het weer verkocht worden in nederland maar nog niet in alle landenl

Er dus ook nog geen 100% zekerheid of het nou een gezond of ongezond product is.

bron: http://www.scientias.nl/column-broodje-aspartaam/57430
 
Is Antoine de enige bb-er die zo actief is op facebook/ youtube enz?
 
Back
Naar boven