XXL Nutrition

Update Antoine Vaillant (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is Antoine de enige bb-er die zo actief is op facebook/ youtube enz?

Ja was ie altijd al wel. Nu die er echt super serieus voor gaat, voor die pro card blijft ie het doen voor z'n achterban vind ik wel nice
 
Ik denk het wel

Hmm jammer, is natuurlijk altijd leuk om een paar van die gasten te kunnen volgen.

Ja was ie altijd al wel. Nu die er echt super serieus voor gaat, voor die pro card blijft ie het doen voor z'n achterban vind ik wel nice

Ik vind hem nog steeds super actief hoor, hij steekt volgens mij echt bijna al zijn tijd in bb-ing/ promotie/ shit bedenken enz enz. Echt respect voor deze gast
 
Ik vind hem nog steeds super actief hoor, hij steekt volgens mij echt bijna al zijn tijd in bb-ing/ promotie/ shit bedenken enz enz. Echt respect voor deze gast

Ja dat bedoelde ik ook
 
waarvoor zijn die banden tijdens zijn bench?
 
waarvoor zijn die banden tijdens zijn bench?

Meer tegendruk als je boven bent, daarmee word je lockout sterker.
Idem met kettingen. En de negatieve gedeelte word meer gecontrolleerd.

edit: hij heeft ze bovenin zie ik :D lol
wat ik omschreef is van toepassing als ze beneden vast zitten
 
Laatst bewerkt:
waarvoor zijn die banden tijdens zijn bench?

De banden zorgen gewoon voor overload op top-end van de bench. Zoals eerder gezegd, wordt je lockout zwaarder en dus je triceps zwaarder belast bovenin. Het vastmaken van de bands bovenin (reverse bands) zorgt voor een acceleratie van het gewicht naar boven, terwijl het onderin vastmaken zoals je dat vaak ziet, zorgt voor een acceleratie omlaag, waardoor je eccentrische fase versnelt wordt en je als het ware beter de stretch-shortening cycle utiliseert. In zijn versie dient het gewoon als overload op het top-end. Wordt vaak in het PL gebruikt door shirted benchers.
 
Ik heb laatst ook banden gekocht.. Je kracht er epic pomp van :D
 
Antoine Facebook
"Who's going to do a photoshoot with Branch Warren?? THAT'S RIGHT!! ME! \m/\m/\m/\m/ F*CK YAH ... @ Metroflex, Arlington, TX!!

:)''

Ben benieuwd.
 
Antoine Facebook
"Who's going to do a photoshoot with Branch Warren?? THAT'S RIGHT!! ME! \m/\m/\m/\m/ F*CK YAH ... @ Metroflex, Arlington, TX!!

:)''

Ben benieuwd.

Lijkt me wel cool om het verschil in massa te zien
 
Mooi stukje vanaf 9:00 bij die laatste oefening in de video. Al vind ik zelf gewoonlijk dat apparaat helemaal niks (voorkeur aan dumbbells), 't ziet er wel lekker heavy uit zo.
 
hoezo is dit een mounten dog training? ik zie alleen maar dropsets
 
I can't find cream of rice in laval... Je suis pas capable de trouver de la creme de riz a laval!! HELP! Cream of rice digets 100X better than oatmeal, so presorkout is an awesome choice for carbs... Jai checker au IGA et metro.. No chance there!!



Iemand die dit kent? Is het echt beter dan havermout? Kan je het in België kopen? Zou tof zijn om eens te kunnen afwisselen
 
Back
Naar boven