Fitness Seller

Update Antoine Vaillant (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat wil je dan? Bodybuilding = show & show = fans & fans = extra money van sponsors etc ...
 
Qua foto's voornamelijk. Van die ''kijk mij eens'' foto's.

Dus als iemand veel foto's post lijkt ie opeens op zyzz :roflol: please gtfo


Dit is gewoon een mooi staaltje marketing! Hoeveel extra fans heeft hij niet gewonnen met die topics op MD?!
 
Dus als iemand veel foto's post lijkt ie opeens op zyzz :roflol: please gtfo


Dit is gewoon een mooi staaltje marketing! Hoeveel extra fans heeft hij niet gewonnen met die topics op MD?!

De andere pro's hoeven dit ook niet te doen om aan hun centjes te komen. Je kan jezelf prima in de schijnwerpers zetten zonder een macho-imago op te bouwen.
 
De andere pro's hoeven dit ook niet te doen om aan hun centjes te komen. Je kan jezelf prima in de schijnwerpers zetten zonder een macho-imago op te bouwen.
Ze hoeven dat niet te doen, maar geef zelf toe dat het leuk is om het leven van een pro te volgen.
 
volg hem dan gewoon niet, als je hem een beetje volgt van het begin weet je dat hij dit voor de fun doet.. en wees blij dat er nu eindelijk eens een pro is die zoveel deelt uit zijn leven, en de tijd neemt om zijn fans te beantwoorden en tijd aan te besteden
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Last day of shoot! Drier today than yesterday...!!!

















[Afbeelding niet meer beschikbaar]
GDIESELLLLLL


TEAM RUGGED.














[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 15:42 ----------

volg hem dan gewoon niet, als je hem een beetje volgt van het begin weet je dat hij dit voor de fun doet.. En wees blij dat er nu eindelijk eens een pro is die zoveel deelt uit zijn leven, en de tijd neemt om zijn fans te beantwoorden en tijd aan te besteden
+100000
 
volg hem dan gewoon niet, als je hem een beetje volgt van het begin weet je dat hij dit voor de fun doet.. en wees blij dat er nu eindelijk eens een pro is die zoveel deelt uit zijn leven, en de tijd neemt om zijn fans te beantwoorden en tijd aan te besteden

Ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zo dachten.

Je hebt wel gelij kdat het interessant is wat hij zo allemaal eet en dergelijke, maar ik kan me enkel storen aan bepaalde foto's. Die hebben vrij weinig met bodybuilden te maken namelijk.

Puur uit interesse. Heeft hij ook al gedeelt wat hij dagelijks naar binnen spuit? Tot nu toe doet elke pro alsof zijn neus bloed als het enigzins over ''steroids'' gaat.
 
Ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zo dachten.

Je hebt wel gelij kdat het interessant is wat hij zo allemaal eet en dergelijke, maar ik kan me enkel storen aan bepaalde foto's. Die hebben vrij weinig met bodybuilden te maken namelijk.

Puur uit interesse. Heeft hij ook al gedeelt wat hij dagelijks naar binnen spuit? Tot nu toe doet elke pro alsof zijn neus bloed als het enigzins over ''steroids'' gaat.
Misschien zwijgen ze omdat het illegaal is? :rolleyes:
 
Misschien zwijgen ze omdat het illegaal is? :rolleyes:

Ergens over praten is wat anders dan toegeven dat je het gebruikt. En dan nog, vooralsnog doet het gehele rechtsysteem wereldwijd ook alsof hun neuzen bloeden als het op AAS en bodybuilding aankomt.
 
Ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zo dachten.

Je hebt wel gelij kdat het interessant is wat hij zo allemaal eet en dergelijke, maar ik kan me enkel storen aan bepaalde foto's. Die hebben vrij weinig met bodybuilden te maken namelijk.

Puur uit interesse. Heeft hij ook al gedeelt wat hij dagelijks naar binnen spuit? Tot nu toe doet elke pro alsof zijn neus bloed als het enigzins over ''steroids'' gaat.

Steroids zijn illegaal , alsof jij praat over overdadig alcoholgebruik en alle keren dat je te snel rijd ...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
GDIESELLLLLL


TEAM RUGGED.














[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 15:42 ----------



Haha check die duckface
 
iemand is butthurt dat die niet buff is als antoine

Dat is serieus jou conclusie over iemand die het niet met JOU eens is?
Behoorlijk beperkte manier van denken heb je dan :)
 
Dat is serieus jou conclusie over iemand die het niet met JOU eens is?
Behoorlijk beperkte manier van denken heb je dan :)
ga een leven zoeken man, gast mag doen wat hij wilt als je daar wat tegen hebt ga in een hoekje huilen, zijn leven is bodybuilding maakt die wat fotos waar je zn karakter een beetje ziet doet die zyzz na :rolleyes:
 
ga een leven zoeken man, gast mag doen wat hij wilt als je daar wat tegen hebt ga in een hoekje huilen, zijn leven is bodybuilding maakt die wat fotos waar je zn karakter een beetje ziet doet die zyzz na :rolleyes:

Oke, normaal reageren is blijkbaar een kunst..
Maar goed, jij vindt het dus wel boeiend als iemand allemaal foto's van zichzelf en z'n maatjes maakt waarbij hij de meest vreemde bekken trekt en als een homofiel op de grond ''gay'' in de camera kijkt? Mij ontgaat toch enige connectie met de sport bodybuilding.

En laten we het netjes houden. Geef enkel mijn mening en vraag hoe anderen er over denken. Asociale reacties heeft niemand wat aan.
 
Er zullen altijd mensen zijn die negatieve over je denken. That's the way of life!
 
Oke, normaal reageren is blijkbaar een kunst..
Maar goed, jij vindt het dus wel boeiend als iemand allemaal foto's van zichzelf en z'n maatjes maakt waarbij hij de meest vreemde bekken trekt en als een homofiel op de grond ''gay'' in de camera kijkt? Mij ontgaat toch enige connectie met de sport bodybuilding.

En laten we het netjes houden. Geef enkel mijn mening en vraag hoe anderen er over denken. Asociale reacties heeft niemand wat aan.
dude dat heeft niks met bodybuilding te maken antoine maakte een log aan van zijn roadtrip na zijn pro card, als hij het leuk vind om gekke bekken te trekken why not?
 

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
YEAHH BUDDYYYYY

---









------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 18:33 ----------


Oke, normaal reageren is blijkbaar een kunst..
Maar goed, jij vindt het dus wel boeiend als iemand allemaal foto's van zichzelf en z'n maatjes maakt waarbij hij de meest vreemde bekken trekt en als een homofiel op de grond ''gay'' in de camera kijkt? Mij ontgaat toch enige connectie met de sport bodybuilding.

En laten we het netjes houden. Geef enkel mijn mening en vraag hoe anderen er over denken. Asociale reacties heeft niemand wat aan.
Antoine is gewoon baas, als hij je niet aanstaat mag je altijd naar het zyzz topic gaan! :)






















































[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven